De foto hielp idd welquote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
OWWWW MARI!
Er stond Marie, ik denk al, ik ken heul niet een marie van de ven
hoe dan ook...het is een gaylordquote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Marie is een meisjesnaamje legt de klemtoon gans anders
en heeft ie je prostaat geraakt?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef bleiblei het volgende:
Maareh feb. Wat voor tips heb je van hem gekregen? Welk kapsel wordt het helemaal winter 2010?
Ik vind hem geen techno typ maar goedquote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ohnee, een bekende Nederlander die naar een feest gaat!
Wie heeft de deur van TV open gezet??? Ze ontsnappen!
Ja ik kende ook alleen zijn kop toen ie opeens voor ons stondquote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
OWWWW MARI!
Er stond Marie, ik denk al, ik ken heul niet een marie van de ven
Niksquote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef bleiblei het volgende:
Maareh feb. Wat voor tips heb je van hem gekregen? Welk kapsel wordt het helemaal winter 2010?
Op de foto met een bekende Nederlanderquote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef febster het volgende:
[..]
Niks. NIet met hem gepraat, vriendin en vriend gingen met hem op de foto (
) maar het was wel grappig
.
Wil jij met mij op de foto?quote:
Hmm de tijd op de server van FOK! loopt achterquote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met een bekende Helmonder?
Nog 1 uur en dan
of loop jij voor?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmm de tijd op de server van FOK! loopt achter
Hehe, tsjaa achquote:
Dank u persoonijke aftelservicequote:
Die meld verjaardagen veel te vroeg...tegen de tijd dat iemand dan jarig is ben ik het alweer vergetenquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 07:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die meld verjaardagen veel te vroeg...tegen de tijd dat iemand dan jarig is ben ik het alweer vergeten
Als je nou kon instellen wanneer je die mail krijgt...verschrikkelijk irritantquote:
Dat is wel waar idd, maar ik heb er geen last van ik laat de e-mail gewoon in mijn inbox staan dat ik hem nog moet lezen en dan lees ik hem bijna elke dag wel een keerquote:Op maandag 28 juni 2010 07:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je nou kon instellen wanneer je die mail krijgt...verschrikkelijk irritant
Foebalquote:Op maandag 28 juni 2010 07:59 schreef Juup© het volgende:
Vandaag in het "oude" huis werkenGelukkig komt schoonvaders helpen dan kan die het werk afmaken dat ik ga voorbereiden want ik heb hier nog werk zat.
De tv hangt hier al, alleen is hij volledig draadloos en dat ga ik vandaag veranderen. Coax, UTP, telefoonkabel trekken en dan kan de vrouw vanmiddag naar voetbal kijken
Ik heb zaterdag een soort van bekende helmonder ontmoet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met een bekende Helmonder?
Nog 1 uur en dan
Thnx, wil je ook een gedicht van mij?quote:
dertig!quote:
ja, heel graagquote:Op maandag 28 juni 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Thnx, wil je ook een gedicht van mij?
[..]
dertig!![]()
ik had de afgelopen maanden al dromen dat ik vandaag of kaal of grijs wakker zou worden
Amaranta,quote:Op maandag 28 juni 2010 08:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, heel graag
ik spaar gedichten van helmonders
hela holaquote:Op maandag 28 juni 2010 08:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Amaranta,
Zeg jij costa dan zeg ik quanta,
en nu drink ik eerst een glaasje Fanta
halloquote:
zoenen!quote:
Daarom kun je beter mijn auto van me overnemen. Weet je in ieder geval zeker dat je een goede auto hebt.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:31 schreef Inu het volgende:
Mn autootje was stuk gisterenDe accu ging dood en toen kwam er een man met zo'n startding en die zei dat hij nog wel bijlaadde, maar toen ik eenmaal thuis was startte hij toch niet meer en toen hebben we de accu van mn broers kapotte auto erin gezet en toen deed ie het weer gewoon
jawel, is regelmatig retestrak op partiesquote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind hem geen techno typ maar goed.
De auto is wel goed, de accu alleen nietquote:Op maandag 28 juni 2010 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarom kun je beter mijn auto van me overnemen. Weet je in ieder geval zeker dat je een goede auto hebt.
de mijne roept "waar zit de haaifs knop?"quote:Op maandag 28 juni 2010 12:25 schreef amaranta het volgende:
[..]
'mijn kinderen' spelen dit heel vaak als ze op de computer mogen
de kinderen waar ik het over heb, mogen niet op haaifs...quote:Op maandag 28 juni 2010 12:29 schreef FUFR het volgende:
[..]
de mijne roept "waar zit de haaifs knop?"
dan zou ik als baas die uren afschrijvenquote:Op maandag 28 juni 2010 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
Collega's die zeggen dat ze niet eerder naar huis gaan, want ze vinden voetbal stom. En ze willen daar echt geen vrij voor nemen. Maar ze staan nu al wel 35 minuten in het koffiehok naar de wedstrijd te kijken. Daar kan ik nou zó chagrijnig van worden![]()
* FUFR hopes soquote:Op maandag 28 juni 2010 17:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan zijn ze de volgende ronde exit hoor
Baas was er nietquote:Op maandag 28 juni 2010 17:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan zou ik als baas die uren afschrijven
lekker dus...morgen wel werken helaasquote:
Ik ook, moet nog timmeren, breken, wat met cement werken, etc.. zal. het wel enorm warm krijgen denk ik.quote:
Hij is iig dood.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:41 schreef Blueman het volgende:
Dat was net ook op het NOS Journaal ja...
Is nog onbekend hoe hij om het leven kwam..
Pemig.quote:
Spannend, ben benieuwd of er wat uit komt.quote:
Ik ben wel een beetje zenuwachtigsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Spannend, ben benieuwd of er wat uit komt.
Kan ik me goed voorstellen, zou ik ook zijn.quote:
Die hebben mijn hoofd ook al de revue gepasseerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, zou ik ook zijn.![]()
Maar ik ben dan ook altijd van de rampen-scenario's.![]()
sterkte meisjequote:
zelfmoord denkt Hammerstein.quote:Op maandag 28 juni 2010 23:41 schreef Blueman het volgende:
Dat was net ook op het NOS Journaal ja...
Is nog onbekend hoe hij om het leven kwam..
Vond ik ook knap, ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
zelfmoord denkt Hammerstein.
Door Heineken!
Zo, afspraak verzet, nu om kwart voor 10quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:45 schreef Inu het volgende:
Ik vind het vrijdag loungetijdJammer dat ik naar de ergo moet midden op de dag
Hebben ze gezegd hoe laat je gebeld gaat worden?quote:
Dat badje gaat hem bij ook worden iddquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:11 schreef Levitation het volgende:
Denk dat ik de tv voor het raam zet en in de tuin in een badje voetbal ga kijken. Geen idee hoe ik anders 34C moet overleven.
Ik was gistermiddag al ziek vd hoofdpijn door de warmte. Het idee dat dit nog wel ff aanhoudt staat me eigenlijk niet zo aan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat badje gaat hem bij ook worden iddIk lag al half flauw gisteren, dus 34C is al helemaal te erg
Ja, ik ben gistermiddag naar huis gegaan omdat ik het niet meer trok... Maar had zondag ook te lang pal in de zon gestaan met mn autootjequote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik was gistermiddag al ziek vd hoofdpijn door de warmte. Het idee dat dit nog wel ff aanhoudt staat me eigenlijk niet zo aan.Op vakantie vind ik de warmte nooit erg, maar daar hoef ik ook niet te werken in de hitte.
Ik heb zondag van Neerpelt naar V'waard gekanood. Was iets zonniger dan ik verwacht had, dacht dat het wel grotendeels in de schaduw zou zijn, maar dat viel nogal tegen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:20 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik ben gistermiddag naar huis gegaan omdat ik het niet meer trok... Maar had zondag ook te lang pal in de zon gestaan met mn autootje
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb zondag van Neerpelt naar V'waard gekanood. Was iets zonniger dan ik verwacht had, dacht dat het wel grotendeels in de schaduw zou zijn, maar dat viel nogal tegen.Vriend van ons heeft een kale kop en had geen pet oid bij zich, hij had wel zonnebrandcreme opgesmeerd, maar ik heb toch na een tijdje mijn pet maar afgestaan... hij werd nogal paars.
haarnijdquote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:37 schreef Inu het volgende:
[..]Dat lijkt me idd heel lastig, kaal zijn met mooi weer
Gisteren was een vriend van Job ook bij ons voor het voetbal en hij is ook hartstikke kaal, dus hij was nog niet echt buiten geweest omdat ie geen pet had... Vond het wel wat akeliger toen hij ineens aan mijn haar ging zitten dat over de bank heen hing
ja wat ga je dan ook doen met die temps?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb zondag van Neerpelt naar V'waard gekanood. Was iets zonniger dan ik verwacht had, dacht dat het wel grotendeels in de schaduw zou zijn, maar dat viel nogal tegen.Vriend van ons heeft een kale kop en had geen pet oid bij zich, hij had wel zonnebrandcreme opgesmeerd, maar ik heb toch na een tijdje mijn pet maar afgestaan... hij werd nogal paars.
We hadden al een tijdje geleden afgesproken dat we met vrienden "een activiteit" gingen ondernemen. En eigenlijk bleek niets geschikt voor deze temperaturen, dus dachten we dat iets met water wel geschikt zou zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja wat ga je dan ook doen met die temps?
Ik was in het ziekenhuis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:12 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hebben ze gezegd hoe laat je gebeld gaat worden?
ik kan vandaag niet iigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:00 schreef Levitation het volgende:
SQ, zouden wij vandaag gaan zwemmen of morgen? Ik ben mijn zwemspullen vergeten.
ik heb het hier zelfs frisquote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil jij aub niet generaliseren. Ik heb nog helemaal niet geklaagd over de warmte.
ja trap effe een open deur in, jij bent spanjoolse, die zijn het gewend!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wil jij aub niet generaliseren. Ik heb nog helemaal niet geklaagd over de warmte.
Nou nee hoor. Maar binnen is het goed te doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja trap effe een open deur in, jij bent spanjoolse, die zijn het gewend!
Jullie hebben zeker een goeie airco?quote:
Omdat Ama zich altijd aangesproken voelt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Ik had het ook over de mensen die er over zaten te huilenDus waarom voel je je aangesproken?
Ik weet, ik wil dan ook dolgraag slapen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
Overigens is het bij mij binnen ook 27 graden. De truc is, langzamer leven, en niet door blijven jagen. Ama weet dat als spanjool, levi zou het als suri ook moeten weten
Heb je nu je uitslag?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef amaranta het volgende:
Ze zegt: Verder zijn jullie warmtehuilies.
Ze zegt nie expleciet wie, dus dan is het gericht aan iedereen die het leest.
Of ze moet zeggen @... en en@.... en @....
Ja, ik voel me altijd aangesproken. ALTIJD! ALTIJD!
DE WERELD DRAAIT IMMERS OM MIJ!
Nee. De mri is mislukt. En hij wil geen uitspraken doen (die hij wel heeft gedaan overigen) zonder een goede mri.quote:
Jemigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. De mri is mislukt. En hij wil geen uitspraken doen (die hij wel heeft gedaan overigen) zonder een goede mri.
Ik word zelfs besproken in het medisch team in Tilburg
Nieuwe mri. Er was iets mis gegaan met contrastvloeistof. Wel ingespoten maar niet te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
JemigMoet je nu opnieuw door de scan, of gaan ze een ander onderzoek proberen?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nieuwe mri. Er was iets mis gegaan met contrastvloeistof. Wel ingespoten maar niet te zien.
Da's balen, zeg! Moet je nog langer wachten voor je iets weet!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nieuwe mri. Er was iets mis gegaan met contrastvloeistof. Wel ingespoten maar niet te zien.
drommelsquote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. De mri is mislukt. En hij wil geen uitspraken doen (die hij wel heeft gedaan overigen) zonder een goede mri.
Ik word zelfs besproken in het medisch team in Tilburg
wot? de ik-ben-geen-suri-ontkenningsfase is over?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik weet, ik wil dan ook dolgraag slapen.Denk alleen dat mijn baas dat niet waardeert.
Nee, ik weet het al. Het was nu al duidelijk te zien. Maar ze willen toch een mri met contrastvloeistof om het nog beter te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Da's balen, zeg! Moet je nog langer wachten voor je iets weet!
Ik vreaag me wel af wat dat mens dan ingespoten heeft. Ik heb het heus niet gedroomd hoor, dat ze me prikte met een naald enzo.quote:
Bij 30 graden +?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:03 schreef Levitation het volgende:
SQ, ik ga dinsdag om 17.30 sporten bij jouw sportschool. Thanks, he!
ik weet nog niet of de thanks sarcastisch opgevat moet worden![]()
Ze hebben toch wel erko, neem ik aan?quote:
waarom zeg je dan ook ja? Nu voel ik me schuldigquote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:03 schreef Levitation het volgende:
SQ, ik ga dinsdag om 17.30 sporten bij jouw sportschool. Thanks, he!
ik weet nog niet of de thanks sarcastisch opgevat moet worden![]()
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waarom zeg je dan ook ja? Nu voel ik me schuldig![]()
Vinnik altijd belachelijk duur. Ze willen ook gewoon veul liever dat je een abo neemt en niet komt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:11 schreef bleiblei het volgende:
Ik heb em afgepoeierd. Een strippenkaart kost trouwens 125 euro voor 10 keer
Dan zou het weer niet duur zijn en krijg ik spontaan visioenen van tandeloze heroine hoertjes bij het spoor.quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dan zou het weer niet duur zijn en krijg ik spontaan visioenen van tandeloze heroine hoertjes bij het spoor.
Schroef em open en maak hem stofvrij. Of koop een aircoquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
Zijn er ook programma's die koude lucht uit je notebook laat blazen ipv warme lucht?
Hij wilde mij die prijs pas vertellen nadat ik liet merken dat ik wist hoeveel SQ betaaldquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vinnik altijd belachelijk duur. Ze willen ook gewoon veul liever dat je een abo neemt en niet komt.
quote:
heeft een funksie: je koffie warm houden.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:41 schreef ArTiC het volgende:
Zijn er ook programma's die koude lucht uit je notebook laat blazen ipv warme lucht?
Maar het maakt mijn bier ook warmquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef FUFR het volgende:
[..]
heeft een funksie: je koffie warm houden.
zet dat dan aan de andere kant!quote:
Ik moet er nog op reageren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:27 schreef FUFR het volgende:
[..]zal nog es een heel school verhaal voor je tiepuh!
Wat ik laatst al zei. Als combinatieklassen zo goed zouden zijn (voor jouw kind, voor de school)waarom dan alleen bij 1 groep?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:50 schreef FUFR het volgende:
Gisteren de Dirk van de school aangesproken op het plaatsen van S. in de 4/5 groep en dat wij het er pertinent niet mee eens zijn. <insert gezever over kosten leerkrachten (50K) en hoe geweldig een mixed grill groep is>
Maar als wij er op stonden mocht ze naar G5. En toen moest ie weg. Dringend zelfs.
Vanmorgen terug gegaan, hij is er niet, maar zijn assistente wel. Zij <insert zelfde gezever over hoe goed> zegt dat ze niet wil dat S. naar G5 gaat. Want <insert smoezen>
(tegenstrijdige berichten over hoe goed S. is van bestuur en leraar)
J. boos, heel boos. Ik heb toen gezegd dat Dirk het niet leuk gaat vinden als ik er achter kom dat ie tegen mij loog omdat ie perse voor het voetbal thuis wilde zijn en mij dan zo maar even aan het lijntje wil houden.
Ook fijntjes opgemerkt dat als S. in die combigroep blijft en haar prestaties achteruit gaan hij en zij beter uit mijn buurt kunnen blijven.
Weten ze dat ook weer. Is ook niet de eerste aanvaring met de Dirk. Heb hem al eens een lapzwans genoemd voor het hele schoolplein ivm lekker binnen theedrinken ipv zorg te dragen voor de veiligheid rondom de school.
oh, ik wist niet dat je er nog over na moest denkenquote:
nee, ik hoef daar niet over na te denken, ik had eerder geen vrij moment om wat uitgebreider te reagerenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh, ik wist niet dat je er nog over na moest denken
wij gaan iig niet akkoord, desnoods gaan we hoger op.
ze gaat naar 5 ja, was het naar combi 5/6 zou ze misschien nog iets oppikken maar 10 groep vijvers in een groep 4 is onzin.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:41 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat ik laatst al zei. Als combinatieklassen zo goed zouden zijn (voor jouw kind, voor de school)waarom dan alleen bij 1 groep?
Het is een NOODOPLOSSING en dat weten zij heel goed. Andrs zouden zijj wel hun onderwijs zodanig inrichten dat alle klassen combi's zouden zijn.
Als hij heeft toegezegd (slecht dat dat hij dat even tussen neus en lippen door doet) dan moet hij zijn woord houden.
Overigens is de leerkracht, in overleg met de IBer vaak, de gene die de nieuwe groepen samenstelt. Vraag haar/hem waarom S. volgens hem/haar beter tot haar recht komt in de combigroep. Misschien heeft de leerkracht wel een hele goede reden.
(ze gaat naar 5 toch en niet naar 4??? in de zin dat ze dus geen profijt heeft van lessen meepikken van hogere groep)
Hij heeft dus gewoon ienemienemutte gedaan.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze gaat naar 5 ja, was het naar combi 5/6 zou ze misschien nog iets oppikken maar 10 groep vijvers in een groep 4 is onzin.
Meneer Rogier aangesproken maar lul de behanger verwees mij meteen naar de dirk.
Hij wees wel aan welke LL in de combi gingen, de meest zelfstandigen.
Maar. vorige maand was het nog dat Sam bij zelfstandig werken graag even deed wandelen of 3x ging plassen. Dat hebben we vanmorgen ook tegen de school gezegd: hij praat met 2 tongen.
sorry?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
Wat bedoel je met 'van bestuur en leraar'
lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij heeft dus gewoon ienemienemutte gedaan.
jij schreefquote:
begin maar eens bij de MRquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:47 schreef FUFR het volgende:
[..]
lijkt mij ook.
Enne, naar een andere school? ik dacht meer een kort geding
dank voor de tip, ga morgen meteen er over beginnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
begin maar eens bij de MR
Vraag statutten op. Is dit uberhaubt opgenomen, het vormen van combinatieklassen, etc
Vraag formatiecijfers, (weet alleen niet of ouders die mogen inzien....)
Woon vergaderingen bij van de MR als die er nog zijn.
Denk dat je een kort geding niet gaat winnen, school heeft laatste woord meen ik.
Laatste vraag: nee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Oh zo.
Hoe waren haar rapporten> Vinden jullie haar zelfstandig genoeg?
Kan zij aan haar eigen werk/taak werken terwijl de leerkracht met groep 4 bezig is. Of gaat ze zitten luisteren en kijken hoe hij les geeft aan de andere klas.
Welke leraar komt er voor die groep? Verwacht je dat hij of zijj 2 groepen kan managen?
er komt voor 2-3 maanden een extra leraar (tegen de andere moeders is 6 maanden gezegd maar das niet zo)quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:51 schreef amaranta het volgende:
Oh zo.
Hoe waren haar rapporten> Vinden jullie haar zelfstandig genoeg?
Kan zij aan haar eigen werk/taak werken terwijl de leerkracht met groep 4 bezig is. Of gaat ze zitten luisteren en kijken hoe hij les geeft aan de andere klas.
Welke leraar komt er voor die groep? Verwacht je dat hij of zijj 2 groepen kan managen?
drugsrun?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
zet dat dan aan de andere kant!
ik ben vandaag in helmond geweest en <kijkt> heb mn portemonnee nog!
Was een hele rondrit, moest op 4 adressen zijn
Incassobrieven live afgeven.quote:
Kijk je dan ook boos?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:57 schreef FUFR het volgende:
[..]
Incassobrieven live afgeven.
Maakt vaak meer indruks dan brieven, ik zeg niet dat ik DW ben, maar dat mogen zij wel denken
ernstig, Artic, ernstig..quote:
Goed van haar dat ze dat van zichzelf weet. Goede zelfkennis.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:55 schreef FUFR het volgende:
[..]
Laatste vraag: nee.
Sam geeft nu as we speak zelfs aan dat ze zich tijdens werkjes (rekenen of zo) wel eens apart laat zetten omdat ze zich afgeleid voelt als Rogier aan andere LL iets aan het uitleggen is.
Haar rapporten zijn ok, maar ze is niet de beste van de klas. Geloof ook niet dat ze bij de 10 beste hoort.
Ja, zo kijkt mijn huisarts ook...raak ik niet van onder de indrukquote:
met zijn poepluier aanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
En hard godverdomme, en hard!
Wat een kansloos manneke is het.
Waar betalen ze die van? Is daar dan wel geld voor? Oftwel, FORMATIEbudget??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
er komt voor 2-3 maanden een extra leraar (tegen de andere moeders is 6 maanden gezegd maar das niet zo)
Draagt hij een luier tijdens het voetballen ja?quote:
De ene wel, de andere niet, 1 moeder heeft al een invulbrief aan de andere ouders gegeven om die in te vullen als ze het er niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:03 schreef amaranta het volgende:
[..]
Waar betalen ze die van? Is daar dan wel geld voor? Oftwel, FORMATIEbudget??
OF is het een LIOstagiaire?
Als er geen geld is voor een extra groep, waar wordt die goede man/vrouw dan van betaald?
Kunnen ze net zogoed een groep van 34 vormen, en die extra leerkracht daarin zetten.
En wat vinden de ouders van de andere 9 kinderen? Zijn die het er ook niet mee eens?
Als je ziet hoe hij loopt en hoe hij staat bij vrije trappen lijkt het er wel op.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Draagt hij een luier tijdens het voetballen ja?
sowieso, als je kei nodig moet pissen, doe je dat dan in je broek?? Als je op het veld staat als voetballer???
nee hangen ze m naast de broek en pissen op veld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Draagt hij een luier tijdens het voetballen ja?
sowieso, als je kei nodig moet pissen, doe je dat dan in je broek?? Als je op het veld staat als voetballer???
Nee dat deed ik toen ik nog op zondagochtend voetbalde...halverwege de eerste helft ff over het hek hangen...de drank van de voorgaande nacht eruit werken en weer doorgaanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hangen ze m naast de broek en pissen op veld.
das toch min of meer in je broek...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee hangen ze m naast de broek en pissen op veld.
ik heb het welles gezien tijdens het voetballen hoor. op tvquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee dat deed ik toen ik nog op zondagochtend voetbalde...halverwege de eerste helft ff over het hek hangen...de drank van de voorgaande nacht eruit werken en weer doorgaan
Oke, urwelcomequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:11 schreef FUFR het volgende:
we gaan morgen of DO weer naar school, Maria, daarna laat ik je het weten.Zal je tips meenemen.
Thanks
Nee ze moeten winnen, ik wil wel 1 voetbalwedstrijd van Oranje kunnen zuipenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:21 schreef FUFR het volgende:
ik ben voor iedereen die tegen NL moet,
ik hoop van harte dat ze er vrijdag uit liggen, dan mag ik bij mijn maat de door de buurtvereniging opgelegde vlaggenparade meteen van zn dak trekken.
Ik kijk niet meer in een kroeg, brengt ongelukquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee ze moeten winnen, ik wil wel 1 voetbalwedstrijd van Oranje kunnen zuipen
zuipen van ellendequote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik kijk nooit in de kroeg, bij vrienden thuis is ook bierquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kijk niet meer in een kroeg, brengt ongeluk
ze vliegen wel in 1x naar binnen...maar terug naar buiten?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef amaranta het volgende:
Toen God de wereld schop, en hij de vlieg schop, heeft hij zeker niet gebedacht dat de mens ramen zou maken.
Potjandrie, hoe irritant, een vlieg die steeds tegen het raam aangevliegt.
neem een katquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef amaranta het volgende:
Toen God de wereld schop, en hij de vlieg schop, heeft hij zeker niet gebedacht dat de mens ramen zou maken.
dan had je dat van de week moeten doen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is verleden tijd dus 'schopte'quote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:27 schreef amaranta het volgende:
Oftewel schiepquote:
nee, skupte mag ook, maar schiep niet.quote:
kom maar naast me zitten...hier waait het wel lekker fris door het raamquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:56 schreef DjinN het volgende:
Ik ben naarstig op zoek naar een koelkast waar ik in kan gaan zitten
*jaloerskijk* hier op mijn kamer is het net een saunaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kom maar naast me zitten...hier waait het wel lekker fris door het raam
komt omdat je aan de verkeerde kant van de knaal woontquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:00 schreef DjinN het volgende:
[..]
*jaloerskijk* hier op mijn kamer is het net een saunaDoor gepruts van de vorige eigenaars met de electriciteit hier kan ik geen airco aanzetten..dan krijg ik kortsluiting en slaan de stoppen weer door
C.Ronaldo heeft al 1 nat oogquote:
De rest van die jankers gaan zo beginnen...quote:
De nieuwe wereldkampioenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:07 schreef Blueman het volgende:
[..]
De rest van die jankers gaan zo beginnen...
Wat een kansjes heeft Spanje...
Overdrijven is ook een kunst...quote:
En dan zijn ze op stoom en worden ze wereldkampioen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunst...
Al wint de winnaar van dit duel echt wel van Paraguay!
Ik weet dat 1-0 genoeg is maar hoeveel kansen hebben ze nodig!!!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
En dan zijn ze op stoom en worden ze wereldkampioen!
en ik win geld!
Dat doen ze uiteindelijk ok allemaal op 1 naquote:
Heb jij tanden in je oor?quote:
Ohnee...quote:
en terecht!quote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:23 schreef ArTiC het volgende:
C.Ronaldo die naar de camera spuugtcrybaby
Dat jij daar nog werktquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef ArTiC het volgende:
En dan 's avonds mailen dat ik iets nog niet ingeleverd heb...nee lul, ik was de hele dag buiten de deur om geld te verdienen zodat jij je tweede huis kan betalen
dat je daar nog werkt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:50 schreef ArTiC het volgende:
En dan 's avonds mailen dat ik iets nog niet ingeleverd heb...nee lul, ik was de hele dag buiten de deur om geld te verdienen zodat jij je tweede huis kan betalen
Nummer 3quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef Blueman het volgende:
Ahhhhh ze gaan weg...
Sjaak en Freek-Willem.
http://www.sjaakenfreekwillem.nl/
Gezelligquote:
ik wilde je net gaan sms-en dat vanavond me even niet gaat lukkenquote:
Ok, dan ga ik wel gewoon klussen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wilde je net gaan sms-en dat vanavond me even niet gaat lukken![]()
Moet nog veel regeldingen doen vanavond, voor een jubilerende collega morgen... Sorry
morgen kan ik ook niet, jubileum van collegaquote:Op woensdag 30 juni 2010 08:55 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik wel gewoon klussen.Morgen kan ik niet, heb een BBQ van de personeelsvereniging.
Vrijdag ga is sowieso al zwemmen, van 13.45-14.30.quote:Op woensdag 30 juni 2010 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
morgen kan ik ook niet, jubileum van collegaen vrijdag voetbal. En druk!
Wow!quote:Op woensdag 30 juni 2010 11:42 schreef FUFR het volgende:
net bij rechtbank in de stad geweest, half uurtje auto, was killing
een kabeldinges...quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:59 schreef amaranta het volgende:
Hoe heet een wit plastic haakje/kapje met een spijkertje eraan, waarmee je bijvoorbeeld een kabel vast kan zetten tegen een plint.
kijk goed schat..linkquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:09 schreef amaranta het volgende:
Ik moet alleen de naam weten. Zo kan ik onze concierge opdracht geven tot het plaatsen ervan.
Leuke klusjesquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef amaranta het volgende:
Interesseert mij verder niet waar hij het vandaan haalt. Als die kabel maar tegen de muur komt.
En ook wil ik graag een stroompunt/stopcontact naast mijn bureau.
leest de conciërge hier mee?quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef amaranta het volgende:
Interesseert mij verder niet waar hij het vandaan haalt. Als die kabel maar tegen de muur komt.
En ook wil ik graag een stroompunt/stopcontact naast mijn bureau.
wij voelen ons zeer vereerdquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:35 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar wilde jullie het ook laten weten.
Senksquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:35 schreef amaranta het volgende:
Ja, maar wilde jullie het ook laten weten.
5mm kabelclip. Wel ondingen trouwens. Je kan beter een gootje op de muur plakken.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:12 schreef amaranta het volgende:
het is voor een netwerkkabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |