quote:Op maandag 28 juni 2010 22:21 schreef Kleurdoos het volgende:
klinkt als een goedkope tellsell reclame voor fake swiffers
Ik vind het op zich geen lelijke naam, maar ik vind Wolf wel kunnen en Tijger niet.. Tijger krijgt de rest van haar leven schunnige opmerkingen over haar naam, zal Wolf denk ik niet zo'n last van hebbenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Tijger vind ik stiekem best een beetje leuk.
Net zoiets als Wolf
Nou, bij iedere naam valt wel wat te verzinnen. Zo zal Wolf vast nog wel wolvengehuil horen als flauwe grapquote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:50 schreef Incantrix het volgende:
[..]
zal Wolf denk ik niet zo'n last van hebben
Ow, en wij hebben een superleuke naam voor een tweede jongetje bedacht, maar hij kan gewoon écht niet.. Stef is (bij toeval) de naam van een bandlid van een band die nogal favoriet is binnen onze vriendengroep, de naam die we nu hebben is -wederom bij toeval- van zijn muzikale medebreinDan kunnen we nóóit meer verkopen dat we geen fanboys zijn
Tuurlijk, is ook wel.. Op Stef valt heus ook wel iets oncharmants te rijmenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou, bij iedere naam valt wel wat te verzinnen. Zo zal Wolf vast nog wel wolvengehuil horen als flauwe grap
Als jullie de naam mooi vinden, waarom niet?! Ik vind de reden nou niet overtuigend genoeg om dan toch een andere (minder leuke) naam te kiezen hoor!
Wij hebben ook al namen, een stoere Engelse voor een jongen
Leafquote:Op dinsdag 29 juni 2010 21:32 schreef Jeetjejom het volgende:
Ash is ook ontzettend leuk! Ik zou hem zo doen.....
Kennen jullie deze site al btw? http://www.wolframalpha.com/
Zelfs in Amerika is Jorja een niet veel voorkomende naam![]()
![]()
![]()
Wat vinden jullie van de volgende namen:
Voor een jongen:
Lennon
Dexter
Maddox
Voor een meisje
Leaf
Dante
wat is het geworden dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:52 schreef Loonsky het volgende:
Ik heb de naam van mijn dochter zelf verzonnen.
Kon niet kiezen uit 3 namen. Dus toen maar gaan husslen met letters. En VOILA
Een orginele leuke naam!
Vindt ik dan......
Zwerver. Echt?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
In het NRC van gisteren, geboren "Skipper" (ik vind het niks maar het kan nog) broertje van "Zwerver"
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en Asher stond ook op onze lijst, vond ik erg mooi
hier tegenover woont een Asherquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef Kleurdoos het volgende:
en Asher stond ook op onze lijst, vond ik erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |