De foto hielp idd welquote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
OWWWW MARI!
Er stond Marie, ik denk al, ik ken heul niet een marie van de ven
hoe dan ook...het is een gaylordquote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Marie is een meisjesnaamje legt de klemtoon gans anders
en heeft ie je prostaat geraakt?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef bleiblei het volgende:
Maareh feb. Wat voor tips heb je van hem gekregen? Welk kapsel wordt het helemaal winter 2010?
Ik vind hem geen techno typ maar goedquote:Op zondag 27 juni 2010 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ohnee, een bekende Nederlander die naar een feest gaat!
Wie heeft de deur van TV open gezet??? Ze ontsnappen!
Ja ik kende ook alleen zijn kop toen ie opeens voor ons stondquote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
OWWWW MARI!
Er stond Marie, ik denk al, ik ken heul niet een marie van de ven
Niksquote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef bleiblei het volgende:
Maareh feb. Wat voor tips heb je van hem gekregen? Welk kapsel wordt het helemaal winter 2010?
Op de foto met een bekende Nederlanderquote:Op zondag 27 juni 2010 22:45 schreef febster het volgende:
[..]
Niks. NIet met hem gepraat, vriendin en vriend gingen met hem op de foto (
) maar het was wel grappig
.
Wil jij met mij op de foto?quote:
Hmm de tijd op de server van FOK! loopt achterquote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met een bekende Helmonder?
Nog 1 uur en dan
of loop jij voor?quote:Op zondag 27 juni 2010 23:00 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hmm de tijd op de server van FOK! loopt achter
Hehe, tsjaa achquote:
Dank u persoonijke aftelservicequote:
Die meld verjaardagen veel te vroeg...tegen de tijd dat iemand dan jarig is ben ik het alweer vergetenquote:
quote:Op maandag 28 juni 2010 07:47 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die meld verjaardagen veel te vroeg...tegen de tijd dat iemand dan jarig is ben ik het alweer vergeten
Als je nou kon instellen wanneer je die mail krijgt...verschrikkelijk irritantquote:
Dat is wel waar idd, maar ik heb er geen last van ik laat de e-mail gewoon in mijn inbox staan dat ik hem nog moet lezen en dan lees ik hem bijna elke dag wel een keerquote:Op maandag 28 juni 2010 07:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als je nou kon instellen wanneer je die mail krijgt...verschrikkelijk irritant
Foebalquote:Op maandag 28 juni 2010 07:59 schreef Juup© het volgende:
Vandaag in het "oude" huis werkenGelukkig komt schoonvaders helpen dan kan die het werk afmaken dat ik ga voorbereiden want ik heb hier nog werk zat.
De tv hangt hier al, alleen is hij volledig draadloos en dat ga ik vandaag veranderen. Coax, UTP, telefoonkabel trekken en dan kan de vrouw vanmiddag naar voetbal kijken
Ik heb zaterdag een soort van bekende helmonder ontmoet.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
Met een bekende Helmonder?
Nog 1 uur en dan
Thnx, wil je ook een gedicht van mij?quote:
dertig!quote:
ja, heel graagquote:Op maandag 28 juni 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Thnx, wil je ook een gedicht van mij?
[..]
dertig!![]()
ik had de afgelopen maanden al dromen dat ik vandaag of kaal of grijs wakker zou worden
Amaranta,quote:Op maandag 28 juni 2010 08:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, heel graag
ik spaar gedichten van helmonders
hela holaquote:Op maandag 28 juni 2010 08:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Amaranta,
Zeg jij costa dan zeg ik quanta,
en nu drink ik eerst een glaasje Fanta
halloquote:
zoenen!quote:
Daarom kun je beter mijn auto van me overnemen. Weet je in ieder geval zeker dat je een goede auto hebt.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:31 schreef Inu het volgende:
Mn autootje was stuk gisterenDe accu ging dood en toen kwam er een man met zo'n startding en die zei dat hij nog wel bijlaadde, maar toen ik eenmaal thuis was startte hij toch niet meer en toen hebben we de accu van mn broers kapotte auto erin gezet en toen deed ie het weer gewoon
jawel, is regelmatig retestrak op partiesquote:Op zondag 27 juni 2010 22:43 schreef febster het volgende:
[..]
Ik vind hem geen techno typ maar goed.
De auto is wel goed, de accu alleen nietquote:Op maandag 28 juni 2010 09:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
Daarom kun je beter mijn auto van me overnemen. Weet je in ieder geval zeker dat je een goede auto hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |