Je krijgt het lesmateriaal 2 weken voor de Grading. Zo worden kandidaten getest op hun capaciteit om snel en goed te leren. Daarom zou het oneerlijk zijn om dit eerder in te kunnen zien. Ookal zou het hulpzaam zijn geweest had ik niet het lesmateriaal eerder dan vandaag willen ontvangen. Dit is overigens ook de reden waarom je nooit meer kan solliciteren bij het LVNL als je de Grading ronde een keer hebt gedaan.quote:Is het mogelijk om deze online e-learning-tool ook al eerder in te zien of heeft een van jullie nog overtollig lesmateriaal hiervan?
Er zijn enorm veel tips te vinden in de vorige topics over Luchtverkeersleider.quote:Overige tips voor de voorbereiding op de overige fasen zijn ook welkom (fase 1, 2 en Engels test?).
Van wat ik heb gelezen is de medische keuring een grapje. Je lichaam wordt goed onderzocht, maar alleen op serieuze ziektes, klachten en afwijkingen. Als je een dikke papzak bent die wel gezond is zal dat geen probleem zijn.quote:Op welke onderdelen wordt de deelnemer gekeurd en hoe streng is deze keuring (vegelijkbaar met de land-/luchtmacht of niet?)?
Om de medische keuring een grapje te noemen gaat misschien ietwat ver. Er zijn weinig mensen die de medische keuring niet halen, maar zo nu en dan gebeurt het toch. Het is inderdaad niet zoals bij de land/luchtmacht dat je een bepaalde fysieke conditie moet hebben om te hardlopen en dergelijke. Bij de medische keuring (klasse 3 uitleg) wordt gekeken of je gezond bent, je ogen, je fysieke gestel, hart, bloed, reflexen etc.quote:Op maandag 6 september 2010 20:49 schreef LadyDynamite het volgende:
Van wat ik heb gelezen is de medische keuring een grapje. Je lichaam wordt goed onderzocht, maar alleen op serieuze ziektes, klachten en afwijkingen. Als je een dikke papzak bent die wel gezond is zal dat geen probleem zijn.
Nope, that's me! :-)quote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:39 schreef Pasanada het volgende:
Gefeliciteerd! Elmejorr=johanmil4?
Ja hoor, die zitten er volgens mij ook genoegquote:Op dinsdag 21 september 2010 14:05 schreef ---Mark--- het volgende:
Wat is eigenlijk de gemiddelde leeftijd van zo'n klasje dat aan de opleiding begint? Ik neem aan dat ze liever mensen met wat levenservaring hebben dus maken 19/20 jarigen eigenlijk wel een kans?
Ik maakte ook veel fouten die nogal stom waren. Ik merkte die gelijk op en liet dat merken bij de examinator...Dus niet té snel van het negatieve uitgaan.quote:Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef LadyDynamite het volgende:
Hmm, het ging niet echt goed. Vandaar dat ik niet verwacht door te zijn. Ik maakte een aantal domme fouten (die ik elke keer kort daarna door had...), vooral tijdens de drukke periodes. Die pieken waren een stuk drukker dan ik verwachtte. In dat op zicht is de Grading een goede selectie voor de LVNL, niet?
Misschien wat info inwinnen over een DAT test? Daar kan recruitment je meer over vertellen.quote:Op woensdag 29 september 2010 07:43 schreef justme11 het volgende:
Nu blijkt opeens dat mijn HAVO met wiskunde A1 (met een voldoende) en 2 HBO-diploma's niet genoeg zijn om toegelaten te worden tot de selectie!![]()
![]()
![]()
Weet je wat een luchtverkeersleider krijgt uitbetaald?quote:Op donderdag 30 september 2010 06:37 schreef justme11 het volgende:
Ja, dat zou kunnen dat hebben ze me al gemeld maar dat kost 250 euro.
Heeft Belgcontrol dezelfde eisen?
1e hit google op 'eurocontrol' link.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef justme11 het volgende:
Ok, bedankt surferboy. Weet je ook waar eurocontrol zit dus waar je komt te werken?
Je geeft dus zelf al antwoord op je eerste vraag, en de tweede: dat kan jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:16 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Zijn er ook eens opendagen hiervoor ofzo? Zag op de LVL site wel dat er een paar waren maar die zaten (nu al) allemaal vol??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |