Ik maakte ook veel fouten die nogal stom waren. Ik merkte die gelijk op en liet dat merken bij de examinator...Dus niet té snel van het negatieve uitgaan.quote:Op maandag 27 september 2010 16:11 schreef LadyDynamite het volgende:
Hmm, het ging niet echt goed. Vandaar dat ik niet verwacht door te zijn. Ik maakte een aantal domme fouten (die ik elke keer kort daarna door had...), vooral tijdens de drukke periodes. Die pieken waren een stuk drukker dan ik verwachtte. In dat op zicht is de Grading een goede selectie voor de LVNL, niet?
Misschien wat info inwinnen over een DAT test? Daar kan recruitment je meer over vertellen.quote:Op woensdag 29 september 2010 07:43 schreef justme11 het volgende:
Nu blijkt opeens dat mijn HAVO met wiskunde A1 (met een voldoende) en 2 HBO-diploma's niet genoeg zijn om toegelaten te worden tot de selectie!
Weet je wat een luchtverkeersleider krijgt uitbetaald? Heb je die 250 euro er zo uitquote:Op donderdag 30 september 2010 06:37 schreef justme11 het volgende:
Ja, dat zou kunnen dat hebben ze me al gemeld maar dat kost 250 euro.
Heeft Belgcontrol dezelfde eisen?
1e hit google op 'eurocontrol' link.quote:Op donderdag 30 september 2010 18:03 schreef justme11 het volgende:
Ok, bedankt surferboy. Weet je ook waar eurocontrol zit dus waar je komt te werken?
Je geeft dus zelf al antwoord op je eerste vraag, en de tweede: dat kan jaquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 20:16 schreef JohannesBavariaII het volgende:
Zijn er ook eens opendagen hiervoor ofzo? Zag op de LVL site wel dat er een paar waren maar die zaten (nu al) allemaal vol??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |