quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:07 schreef sanger het volgende:
Kan iemand mij ook in de OP knallen? Mijn vrouw is uitgerekend op 29 juli a.s.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:07 schreef sanger het volgende:
Stond jij er nog niet in? dacht dat je jezelf eerder dit jaar al eens gemeld hadquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:07 schreef sanger het volgende:
Had het al eens gemeld jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:54 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Stond jij er nog niet in? dacht dat je jezelf eerder dit jaar al eens gemeld had
enfin, alsnog een keer van harteKomt al lekker dichtbij zo he?
Je bent zwanger dus je hebt per definitie een excuus voor iedere uiting van emoties die je maar kunt bedenken, ook voor een smiley overkill dusquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent zwanger dus je hebt per definitie een excuus voor iedere uiting van emoties die je maar kunt bedenken, ook voor een smiley overkill dus
Heb je er al van die ontstoppingszooi ingedaan??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:16 schreef flugeltje het volgende:
Hier is de afvoer nog steeds verstopt. Althans, iets minder verstopt dan het was, maar wel zo dat er nog iemand bij zal moeten komen. Gelukkig is wel de vaatwasser van storing afgesprongen dus hij staat mooi te draaien nu. Gelukkig loopt de afvoer heel langzaam door dus hij gooit zichzelf leeg in de gootsteen en die loopt dan langzaam leeg. Ik weiger gewoon om handmatig af te wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |