abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 09:46:27 #26
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83388783
Guess ik hoop dat je aan het bent! Zet em op!

Fluugs, ik ben inderdaad een amateur, maar het huis is al stukken netter en schoner dan vrijdag dus langzamerhand komt er wel vooruitgang in . Ik heb alleen het idee dat mn man meer last van nesteldrang heeft dan ik . Vanochtend: "zoek je die troep op het bureau nog even uit? En kijk je meteen even naar..." .
Veel succes met je keuken (en als ze je halve keuken slopen kun je meteen achter de plint schoonmaken ).
Oh ja, wat betreft je krampen, klinkt een beetje als wat ik had vorige week: volgens mijn vk was dat waarschijnlijk een baby die een klein stukje omhoog komt en vervolgens weer naar beneden gaat waar dan een zenuw bekneld komt te liggen. Als je toch iets wee-achtigs vermoed misschien even bellen, je bent nog geen 37 weken en vk's houden hun zwangeren graag goed in de gaten.

Orea wat balen dat je er weer zo vaak uit moet 's nachts!

Djenneke nog 2 dagen, geniet ervan!

Troeta, nog 1 week werken en dan heb je vakantie! (Dat was jij toch?)

En ik zit weer heerlijk in een rokje met hemdje...
  maandag 28 juni 2010 @ 09:51:00 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83388942
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:46 schreef pessie het volgende:
Guess ik hoop dat je aan het bent! Zet em op!

Fluugs, ik ben inderdaad een amateur, maar het huis is al stukken netter en schoner dan vrijdag dus langzamerhand komt er wel vooruitgang in . Ik heb alleen het idee dat mn man meer last van nesteldrang heeft dan ik . Vanochtend: "zoek je die troep op het bureau nog even uit? En kijk je meteen even naar..." .
Veel succes met je keuken (en als ze je halve keuken slopen kun je meteen achter de plint schoonmaken ).
Oh ja, wat betreft je krampen, klinkt een beetje als wat ik had vorige week: volgens mijn vk was dat waarschijnlijk een baby die een klein stukje omhoog komt en vervolgens weer naar beneden gaat waar dan een zenuw bekneld komt te liggen. Als je toch iets wee-achtigs vermoed misschien even bellen, je bent nog geen 37 weken en vk's houden hun zwangeren graag goed in de gaten.

Orea wat balen dat je er weer zo vaak uit moet 's nachts!

Djenneke nog 2 dagen, geniet ervan!

En ik zit weer heerlijk in een rokje met hemdje...
Mwa, ik acht het niet niet als hevig genoeg om er voor naar het ziekenhuis te bellen. Het is lastig, maar zal er ook vast bijhoren. Ik hou mezelf gewoon vast aan de uitspraak die ik hier steeds lees dat ik het vanzelf zeker weet zodra het échte weeën betreft...

Achter de plint wil ik heul niet meer poetsen nu ik klaar was

Ach joh, uiteindelijk maakt het niet uit wie de nesteldrang heeft, het huis knapt er gewoon van op
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 28 juni 2010 @ 10:27:20 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83390148
Djenneke, nog maar 2 dagen Wat spannend

Guess succes, ik hoop dat jouw krummeltje er toch echt is voor die van Djenneke

FLuugs wat balen zo'n verstopping in de afvoer
En helemaal als de vaatwasser daardoor ook gaat blokkeren.... ik hoop dat ze kunnen repareren zonder je halve keuken te slopen, en dat ze de boel tijdens het werk ook een beetje netjes houden.

Hier staat trouwens sinds zaterdag een wiegje in de slaapkamer.... schoonouders kwamen langs en die hadden m nog op zolder staan, hebben we zomaar ineens een schommelwieg
Zelfs de bekleding zat er nog bij (44 jr oud), maar die vind ik wel heel erg slechts voor één geslacht geschikt, dus we zien vrijdag wel of de bekleding kan blijven of er iets anders moet komen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_83390637
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Whehe, veel mensen vragen M. nu of ik last heb van de warmte... Dat hij ook maar eens vroeg of ik er last van had... Wat een medeleven .
das ook vraag nummer 1 hier
volgens mij verwacht iedereen dat ik hoogzwanger opgezwollen zit te zijn

ik zit alweer lekker in mijn tuin. heerlijk rustig, vogeltjes, vijver van de buurman, vliegtuig
heb ook watermeloen in de koelkast liggen, lekker!

djenneke, vind ik wel een goed idee, zelfde dag als jij bevallen! hoewel morgen ook een leuke dag is, dan zijn r en ik 6 jaar en 2 maanden samen
pi_83390789
oh en pessie mannen met meer nesteldrang dan ik komt me bekend voor. hier was t vanochtend of ik het bankje in de slaapkamer op wilde ruimen. maar als ik er geen energie voor had zou hij t vanavond wel doen.

ik hoop trouwens dat guess dr baby al heeft.
  maandag 28 juni 2010 @ 11:40:02 #31
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83393050
Nog 4 weken
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 28 juni 2010 @ 11:48:17 #32
259886 pessie
pi_83393421
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:40 schreef Ticootje het volgende:
Nog 4 weken
.

Tot je verlof
  maandag 28 juni 2010 @ 11:51:49 #33
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83393601
quote:
Op maandag 28 juni 2010 11:48 schreef pessie het volgende:

[..]

.

Tot je verlof
Heerlijk he?

Verlof is leuker dan bevallen hoor.
pi_83394190
gaat hard tico
over 4 weken ben ik zeker al bevallen

blegh voel me vandaag niet zo lekker
teveel in de tuin gezeten denk ik
beetje misselijk gevoel, vervelend...maar veel drinken iig
  maandag 28 juni 2010 @ 12:39:05 #35
258612 nytar
boys boys boys
pi_83395347
Goedemorgen (oeps middag)
Wat heb ik vandaag heeeeerlijk uitgeslapen zeg! 10.20 uur werd ik een keertje wakker! Daarvoor wel van 5 tot 6 wakker gelegen, maar dat mag de pret niet drukken.
Ik krijg ook alleen maar te horen "hou je het nog uit met de warmte?" en ja hoor, gister voor het eerst dikke voeten en handen Dat was natuurlijk niet de bedoeling! En afkoelen in het badje ging niet meer, het water was veel te warm geworden
Vandaag blijf ik lekker binnen, wasjes doen, beetje stofzuigen en dan voetbal kijken!!!
Ik heb ook eindelijk maar eens het zeiltje op het bed gegooid, dus vanaf vanacht lekker kraken in bed
Iedereen een fijne zonnige dag en go Guess!!
  maandag 28 juni 2010 @ 13:03:00 #36
259886 pessie
pi_83396286
Bij ons wordt er niet gekraakt in bed Het zeiltje ligt onder de slaapzak, die onder de ikea-matrasbeschermer met plastic ligt die weer onder het onderlaken ligt. Als er vruchtwater op de slaapzak komt was ik de slaapzak wel, ik vermoed dat het zeiltje hier niet zo heel veel zin heeft, maar goed, just in case! Trouwens, ik heb de matrasbeschermer eronder gegooid, niet zo'n 60×60 zeiltje, daarvan zitten er 8 in mn pakket, waarom zoveel? Heb je ze echt allemaal nodig?

Net naar de fysio geweest. We hebben afgesproken dat als ik weer veel last krijg ik kan bellen en dan wordt ik alsnog ingepland. In principe geen geplande afspraken meer omdat het eigenlijk best wel goed gaat. Ik zat ook niet "vast" ofzo, dus gewoon lekker rustig aan doen, en dan zien we wel hoe het gaat!
pi_83396295
nog geen guess nieuws te melden hier
spannend! zal nu toch wel wat gebeuren denk ik anders had ze zich vast gemeld
ik hoop dat ze natuurlijk aan het bevallen is en niet op een OK ofzo ligt....
  maandag 28 juni 2010 @ 13:06:37 #38
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_83396428
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:03 schreef pessie het volgende:
Bij ons wordt er niet gekraakt in bed Het zeiltje ligt onder de slaapzak, die onder de ikea-matrasbeschermer met plastic ligt die weer onder het onderlaken ligt. Als er vruchtwater op de slaapzak komt was ik de slaapzak wel, ik vermoed dat het zeiltje hier niet zo heel veel zin heeft, maar goed, just in case! Trouwens, ik heb de matrasbeschermer eronder gegooid, niet zo'n 60×60 zeiltje, daarvan zitten er 8 in mn pakket, waarom zoveel? Heb je ze echt allemaal nodig?

Net naar de fysio geweest. We hebben afgesproken dat als ik weer veel last krijg ik kan bellen en dan wordt ik alsnog ingepland. In principe geen geplande afspraken meer omdat het eigenlijk best wel goed gaat. Ik zat ook niet "vast" ofzo, dus gewoon lekker rustig aan doen, en dan zien we wel hoe het gaat!
Die gooien ze eronder als je bezig bent ja... En 8 is niet heel veel hoor..
pi_83396589
Ik dacht je komt een update geven draculletje Hopelijk heeft ze der kleintje al in der armen!

Ik ben net terug van de vlos.. Bloeddruk en suiker waren goed. Ik moet rustig aan gaan doen want beebje zit op de onderste lijn van de groeicurve en mijn rug en heupen vinden het ook niet meer zo leuk geloof ik. En ik moet nog 10 weken.. Zo maar eens mijn baas bellen..
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_83396959
Het is al te heet voor een normaal mens, laat staan voor een zwangere
Al heb ik er niet meer last van dan normaal (wel of niet zwanger).
Ben helemaal geen fan van deze temperaturen, gosh wat was het heet afgelopen nacht
Verder voel ik me gelukkig prima!

07-07 onze liggings/groei echo, erg spannend! Volgende week alweer.
Nu 35wk zwanger.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:31:35 #41
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_83397558
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:03 schreef draculettetje het volgende:
nog geen guess nieuws te melden hier
spannend! zal nu toch wel wat gebeuren denk ik anders had ze zich vast gemeld
ik hoop dat ze natuurlijk aan het bevallen is en niet op een OK ofzo ligt....
Verdikkeme, ik hoopte zo op eindelijk nieuws , ik kreeg net een sms, ik helemaal blij, weer niks
Hihi mijn zusje zei ook de hele tijd dat ze het heus wel zou weten als t echte weeën waren.
Toen de vk voor de eerste keer voorzichtig es kwam kijken had ze nog geen tijd meer om dr spullen uit de auto te halen. En ze wilde zo graag in het ziekenhuis bevallen
Haar enige commentaar nadien was dat ze helse pijnen verwachtte en dat die uitbleven.
Zo heeft ze er uiteindelijk 3 gelanceerd in 4 jaar tijd
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_83397600
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:46 schreef pessie het volgende:

nee, dat was ik niet
Maar mag niet klagen hoor, heb een heerlijk baantje van 4 uur per dag, van 2 tot 6, alleen zaterdags is het van 6 tot 12, dat is altijd wel zwaar, maar dan slaap ik s'middags even.
Ik heb zelfs mijn vakantie ingetrokken, omdat ik toch 16 weken verlof heb.

mijn rokje is ook goed bevallen, zit echt heerlijk!!
  maandag 28 juni 2010 @ 13:35:56 #43
259886 pessie
pi_83397743
Chilla, ik vind het heerlijk!

Draakje, dat is inderdaad heel spannend!
pi_83398670
net weer bij de verloskundige geweest, alles was goed. over 4 weken weer terug. Krijg het wel wat zwaarder met sporten. Ik zumba, en dat gehups en gedraai wordt steeds lastiger. Zometeen weer werken. Heb dr geen zin in, veel te warm.

Zettem op Guess!!!!
*poef* nu is het weg
  maandag 28 juni 2010 @ 14:18:53 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_83399664
Een stickertje voor KJ
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 28 juni 2010 @ 16:24:16 #46
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83404780
Mooie sticker voor KJ

Hier nog zo eentje hoor ChillayD, ik vind een temperatuur rond de 20/25 het lekkerste, zwanger of niet...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_83405841
Zo overdag (met niets/weinig doen) vind ik het wel oke maar 's nachts, bohhhhhh.
Dan kom ik zo slecht in slaap hé. Dat vind ik eigenlijk het meest dramatische, maargoed.
Heb gelukkig wel een airco hier in huis dus dat is te doen.
Ff boodschappen doen, door de hitte. Vooral leuk vanuit de supermarkt weer naar buiten stappen, POINK!!
pi_83410756
Ik doe de hele dag niks en dan zoals net even in mijn zwembad staan, water overal spletten en dan in de schuifpui opening gaan staan doordat het raam voor ook openstaat komt er veel wind langs en dan is het gewoon even koud heerlijk!
pi_83410963
Oh en kijk eens

Hij begint echt te ploppen bovenste stuk stulpt al uit... ik vinnet zooooo vies op één of andere manier
pi_83411369
Ik vind plopnavels schattig. Ik zou er zelf ook wel een willen, maar mijn navel is net een zwart gat.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')