Mwa, ik acht het niet niet als hevig genoeg om er voor naar het ziekenhuis te bellen. Het is lastig, maar zal er ook vast bijhoren. Ik hou mezelf gewoon vast aan de uitspraak die ik hier steeds lees dat ik het vanzelf zeker weet zodra het échte weeën betreft...quote:Op maandag 28 juni 2010 09:46 schreef pessie het volgende:
Guess ik hoop dat je aan hetbent! Zet em op!
Fluugs, ik ben inderdaad een amateur, maar het huis is al stukken netter en schoner dan vrijdag dus langzamerhand komt er wel vooruitgang in. Ik heb alleen het idee dat mn man meer last van nesteldrang heeft dan ik
. Vanochtend: "zoek je die troep op het bureau nog even uit? En kijk je meteen even naar..."
.
Veel succes met je keuken (en als ze je halve keuken slopen kun je meteen achter de plint schoonmaken![]()
).
Oh ja, wat betreft je krampen, klinkt een beetje als wat ik had vorige week: volgens mijn vk was dat waarschijnlijk een baby die een klein stukje omhoog komt en vervolgens weer naar beneden gaat waar dan een zenuw bekneld komt te liggen. Als je toch iets wee-achtigs vermoed misschien even bellen, je bent nog geen 37 weken en vk's houden hun zwangeren graag goed in de gaten.
Orea wat balen dat je er weer zo vaak uit moet 's nachts!
Djenneke nog 2 dagen, geniet ervan!
Troeta, nog 1 week werken en dan heb je vakantie! (Dat was jij toch?)
En ik zit weer heerlijk in een rokje met hemdje...
das ook vraag nummer 1 hierquote:Op maandag 28 juni 2010 09:00 schreef Ticootje het volgende:
Whehe, veel mensen vragen M. nu of ik last heb van de warmte... Dat hij ook maar eens vroeg of ik er last van had... Wat een medeleven.
Heerlijk he?quote:
Die gooien ze eronder als je bezig bent ja... En 8 is niet heel veel hoor..quote:Op maandag 28 juni 2010 13:03 schreef pessie het volgende:
Bij ons wordt er niet gekraakt in bedHet zeiltje ligt onder de slaapzak, die onder de ikea-matrasbeschermer met plastic ligt die weer onder het onderlaken ligt. Als er vruchtwater op de slaapzak komt was ik de slaapzak wel, ik vermoed dat het zeiltje hier niet zo heel veel zin heeft, maar goed, just in case! Trouwens, ik heb de matrasbeschermer eronder gegooid, niet zo'n 60×60 zeiltje, daarvan zitten er 8 in mn pakket, waarom zoveel? Heb je ze echt allemaal nodig?
Net naar de fysio geweest. We hebben afgesproken dat als ik weer veel last krijg ik kan bellen en dan wordt ik alsnog ingepland. In principe geen geplande afspraken meer omdat het eigenlijk best wel goed gaat. Ik zat ook niet "vast" ofzo, dus gewoon lekker rustig aan doen, en dan zien we wel hoe het gaat!
Verdikkeme, ik hoopte zo op eindelijk nieuws , ik kreeg net een sms, ik helemaal blij, weer niksquote:Op maandag 28 juni 2010 13:03 schreef draculettetje het volgende:
nog geen guess nieuws te melden hier
spannend! zal nu toch wel wat gebeuren denk ik anders had ze zich vast gemeld
ik hoop dat ze natuurlijk aan het bevallen is en niet op een OK ofzo ligt....
nee, dat was ik nietquote:Op maandag 28 juni 2010 09:46 schreef pessie het volgende:
Troeta, nog 1 week werken en dan heb je vakantie! (Dat was jij toch?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |