abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 juni 2010 @ 09:46:27 #26
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_83388783
Guess ik hoop dat je aan het bent! Zet em op!

Fluugs, ik ben inderdaad een amateur, maar het huis is al stukken netter en schoner dan vrijdag dus langzamerhand komt er wel vooruitgang in . Ik heb alleen het idee dat mn man meer last van nesteldrang heeft dan ik . Vanochtend: "zoek je die troep op het bureau nog even uit? En kijk je meteen even naar..." .
Veel succes met je keuken (en als ze je halve keuken slopen kun je meteen achter de plint schoonmaken ).
Oh ja, wat betreft je krampen, klinkt een beetje als wat ik had vorige week: volgens mijn vk was dat waarschijnlijk een baby die een klein stukje omhoog komt en vervolgens weer naar beneden gaat waar dan een zenuw bekneld komt te liggen. Als je toch iets wee-achtigs vermoed misschien even bellen, je bent nog geen 37 weken en vk's houden hun zwangeren graag goed in de gaten.

Orea wat balen dat je er weer zo vaak uit moet 's nachts!

Djenneke nog 2 dagen, geniet ervan!

Troeta, nog 1 week werken en dan heb je vakantie! (Dat was jij toch?)

En ik zit weer heerlijk in een rokje met hemdje...
  maandag 28 juni 2010 @ 09:51:00 #27
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_83388942
quote:
Op maandag 28 juni 2010 09:46 schreef pessie het volgende:
Guess ik hoop dat je aan het bent! Zet em op!

Fluugs, ik ben inderdaad een amateur, maar het huis is al stukken netter en schoner dan vrijdag dus langzamerhand komt er wel vooruitgang in . Ik heb alleen het idee dat mn man meer last van nesteldrang heeft dan ik . Vanochtend: "zoek je die troep op het bureau nog even uit? En kijk je meteen even naar..." .
Veel succes met je keuken (en als ze je halve keuken slopen kun je meteen achter de plint schoonmaken ).