quote:
Dus iedereen is Mister Nutcrusherquote:
nee Mr. NuTCrUshEr_X (X als in ik zat in clan X!quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Dus iedereen is Mister Nutcrusher
Mijn kloon wordt met de post coolerquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:53 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
nee Mr. NuTCrUshEr_X (X als in ik zat in clan X!)
Kloon? Ah, tijd voor een post in R&P danquote:Op donderdag 1 juli 2010 13:54 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Mijn kloon wordt met de post cooler
Ik wacht op een topic met foto's van strandbabes. Als je toch aan het strand ligt en hier postquote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef teknomist het volgende:
Het wordt hier met de seconde heter en heter!Overal vallen druppeltjes vocht op de grond, de oogleden vallen van iedereen langzaam dicht. Het duurt niet lang meer of het verandert hier in 1 grote orgie!!!
![]()
Nou, geniet er van mannen!quote:
Da 's geen orgie, da's een bukkake gang bangquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:21 schreef EDMAN- het volgende:
oops, die x2 was voor Kper
ik hoop niet dat het een orgie wordt, er zit 1 vrouw en 20 geile IT'ers
Hier moet een heel zwoel muziekje achter deze post.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef teknomist het volgende:
Het wordt hier met de seconde heter en heter!Overal vallen druppeltjes vocht op de grond, de oogleden vallen van iedereen langzaam dicht. Het duurt niet lang meer of het verandert hier in 1 grote orgie!!!
![]()
* EDMAN- lacht hardopquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier moet een heel zwoel muziekje achter deze post.
Regel dat eens danquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Hier moet een heel zwoel muziekje achter deze post.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:11 schreef teknomist het volgende:
of het verandert hier in 1 grote orgie!!!![]()
Bukkake of een gangbang!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:21 schreef EDMAN- het volgende:
oops, die x2 was voor Kper
ik hoop niet dat het een orgie wordt, er zit 1 vrouw en 20 geile IT'ers
Sinds wanneer is HRquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:31 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bukkake of een gangbang!
Wij grenzen aan de afdeling HR hier.
Daar werken vnl. jonge dames.quote:
Idd, dat ze allemaal een stabiele relatie hebben waar jij niet tussen komtquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:39 schreef teknomist het volgende:
[..]
Daar werken vnl. jonge dames.
De helft is wel met zwangerschapverlof, maar goed dat geeft wel het 1 en ander aan!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd, dat ze allemaal een stabiele relatie hebben waar jij niet tussen komt
Ik heb even een rap geschreven is dat ook goedquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:00 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kloon? Ah, tijd voor een post in R&P dan![]()
quote:Walkend over de straten
Moeilijk achter me te laten
Ik moet even chillen
Dus zet neer die billen
Ik smoke een jonko
Doe het als een pro
Jouw skilz ruiken naar kaka
Straks jij rol jouw shoeba achterna
Zit hier teringhard te spacen
Jij daar met je prothesen
Chew en Norci is wat is
Je weet zelluf geen kattepis
Wassup met jou waggie
Wij hebben da energie
Jij zit em dik te trippen
Want niemand hangt aan je lippen
Er kan maar één de beste zijn
En dat ben ik dus met deez rijm
Dus bessa relax jij swa
Cuz' jij faalt harder dan Italie op WK
Zit hier teringhard te spacen
Jij daar met je prothesen
Chew en Norci is wat is
Je weet zelluf geen kattepis
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb even een rap geschreven is dat ook goed
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |