Potentiele hit jonge!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik heb even een rap geschreven is dat ook goed
[..]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:21 schreef EDMAN- het volgende:
oops, die x2 was voor Kper
ik hoop niet dat het een orgie wordt, er zit 1 vrouw en 20 geile IT'ers
Ik hoef alleen tussen de benen (of billen) te komen!quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:40 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Idd, dat ze allemaal een stabiele relatie hebben waar jij niet tussen komt
Zeker wel. Als iemand nou even nog een paar coupletjes verzint dan kan er ''ft.'' in de titel. Dat staat zo rapquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:47 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Potentiele hit jonge!
[ afbeelding ]
Kijk je uit voor...quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:49 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik hoef alleen tussen de benen (of billen) te komen!
Jongens, haal een ambulance, Tek is neergeschoten toen ie uit z'n auto kwam!quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:49 schreef teknomist het volgende:
Weg uit de airco van het kantoor, weg uit de airco van de auto en BAM!
quote:OSSENDRECHT - Tengevolge van een productiestoring bij BASF werd er woensdagnacht ethyleen via een grote vlam geëvacueerd. De onverwachte storing bevond zich in de steamcracker. De fakkelactiviteit gingen gepaard met zowel geluidshinder als een felle vlam. BASF liet op haar website weten zich te verontschuldigt voor de overlast.
Dat is heel vaakquote:Op donderdag 1 juli 2010 22:11 schreef teknomist het volgende:
Ik reed woensdagavond terug naar huis vanuit Utrecht en zag voorbij een grote vlam op een toren in de verte. Dus ik ging van de snelweg af bij Wause Plantage om het dichtbij te zien, ik kwam voor mijn richtingsgevoel vanuit Huijbergen/Woensdrecht, dus ik dacht eerst dat die verkeerstoren in de fik stond maar na een tijdje zag ik niks meer en ben ik maar huiswaarts gegaan en toen las ik zojuist:
[..]
[ afbeelding ]
Dat verklaart wel waarom ik het niet continu zag.
Reactiesquote:Op donderdag 1 juli 2010 23:30 schreef teknomist het volgende:
http://www.nu.nl/politiek(...)ude-bergen-zoom.html
quote:Ach,wat wil je ook anders in deze stad waar vriendjespolitiek de boventoon voert,maar tenslotte haalt Berrege toch weer eens het landelijk nieuws.
Theo - 01-07-2010 | 23:20
quote:Bergen op zoom " de beste fraude zaak van Nederland"
Wij zijn ergens toch de beste weer
Gr Roppie
Roppie - 01-07-2010 | 22:37
quote:Daar gaan we weer !
peter - 01-07-2010 | 19:24
Daarom heet het ook Roosenfaalquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:57 schreef Ireyon het volgende:
Roosendaal heeft nu een vrouwelijke burgemeester.
Net nu je dacht dat het in de plaatselijke politiek niet slechter kon.
Zeg zou jij je niet eens aanmelden bij Ireyon?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik vroeg me al af waar dit topic gebleven was.
Is maar tijdelijk hoorquote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:57 schreef Ireyon het volgende:
Roosendaal heeft nu een vrouwelijke burgemeester.
Net nu je dacht dat het in de plaatselijke politiek niet slechter kon.
Afgeschoren en toen kwam Hege Bokko tevoorschijnquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:33 schreef Ireyon het volgende:
Wat heb je met je UI gedaan chew? Waar is die bos haar gebleven
?
Tsss.quote:
Ben je vrouwquote:
Pics van je smaakquote:
Kan jij dat linkje van die internet-player sturen?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:53 schreef teknomist het volgende:
Tijd om te stoppen met werken, bier halen en richting vrienden.
Zie je welquote:
HOLY SHIT WIE IS DAT?!?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:45 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Tsss.
Nou hier dan een Voe voor je maand:
[ afbeelding ]
"Wie is dat" vraagt-iequote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:47 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
HOLY SHIT WIE IS DAT?!?
het was hier al warm op kantoor maar nu!
Dat zit op FOK! maar kent Voe nietquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:00 schreef EDMAN- het volgende:
DING DONG, het is dat ik nu op m'n werk zit maar anders!
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:00 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een paar Voe's voor je topique!
Wijfquote:
quote:
Maakt dat uit?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Star Wars![]()
![]()
En wat kiwi zegt, wat zal ze zijn? 17?
Chewbaccaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |