Wat doe je stoerquote:Op maandag 28 juni 2010 15:14 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Mooi plaatje voor in je fobo
[ afbeelding ]
Tssk bitches die denken dat ze heel wat zijnquote:Op maandag 28 juni 2010 15:19 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
![]()
Gelijk al een heel ander toontje dan met zijn andere account
Hee doe eens een beetje rustig tegen Kper man!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:19 schreef Mr.NuTCHRuSHeR_X het volgende:
[..]
Tssk bitches die denken dat ze heel wat zijn
Ga je moeder pijpen ofzoquote:Op maandag 28 juni 2010 15:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hee doe eens een beetje rustig tegen Kper man!
Wie ben je eigenlijk?
Ik sta boven jouquote:
w8 maar tot ik jou in real live tegenkom!quote:
Rlxd! M'n eigen bodyguard op Fok!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:20 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hee doe eens een beetje rustig tegen Kper man!
Wie ben je eigenlijk?
Kikkerlikker anyone?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:25 schreef Mr.NuTCHRuSHeR_X het volgende:
[..]
w8 maar tot ik jou in real live tegenkom!
dan ben je noch niet jarig
En ja ik heb disleksie daar reken je mijn nie op af, of ben je zo kinderagtig
Ik kan zó slecht tegen die kleine 11-jarige ventjesquote:
Ja dankjequote:
Zit ik eigenlijk ook een beetje aan te denken, kan ik namelijk hier op kantoor nog wat administratie doen, maarja, hiernaast hebben ze een beamer hangen, dus wordt toch kijken denk ik.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:43 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ja dankje![]()
Ik laat de tv uit, volg het via de Coen & Sandershow
Kost dat nou?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef teknomist het volgende:
Een vriendin van me die mee ging vond het een goed idee om een minuscuul broekje (het liep echt over terwijl ze gewoon slank is) te dragen i.c.m. een oranje visnet voor haar benen. Je had die blikken van al die mannen op het terras moeten zien.
Priceless natuurlijk!quote:
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:00 schreef teknomist het volgende:
Een vriendin van me die mee ging vond het een goed idee om een minuscuul broekje (het liep echt over terwijl ze gewoon slank is) te dragen i.c.m. een oranje visnet voor haar benen. Je had die blikken van al die mannen op het terras moeten zien.
It did happen, maar de foto's komen nog.quote:
tvpquote:Op maandag 28 juni 2010 21:18 schreef teknomist het volgende:
[..]
It did happen, maar de foto's komen nog.
Ik kijk vrijdag sowieso thuis, dan komen namelijk mijn 2 katjes, dus dan kan ik niet echt weg zeg maar. Ik vrees alleen dat het de laatste wedstrijd voor Oranje zal zijn. Die Brazilianen zijn zo verrot moeilijk te verslaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef Fredo55 het volgende:
Ik was eerst van plan om in Roosendaal te kijken, heb uiteindelijk maar voor thuis gekozen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |