Naaa.. Al is ze niet verkeerdquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:36 schreef EDMAN- het volgende:
O
ik lees nooit terug, begin gewoon met goeiemorgen/middag (K)
Voe_maatschappij?
Hoe oud?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:39 schreef EDMAN- het volgende:
Nee verdomme
zit ik hier op de vestiging Roosendaal voor een dag, wat loopt me hier een tering lekker vrouwtje rond, amai amai
oepsquote:
Doe er nog maar 2 jaar afquote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:23 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Star Wars![]()
![]()
En wat kiwi zegt, wat zal ze zijn? 17?
Ho ho, veel is er niet in Roosendaal maar over de vrouwelijke schoonheid niks te klagenquote:
Noorwegen of Bredaquote:
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 11:25 schreef Kper_Norci het volgende:
Dan ga je je katjes ophalen, en heb je thuis een mooi doosje met een handdoek weggezet, en een lekker slaapkussen op de grond gelegd, zodat ze lekker kunnen slapen, en waar gaan ze dan liggen? Idd, onder de bank![]()
Maar verder gaat alles goed, ze eten en drinken veel, en als ze niet slapen zijn ze lekker de boel aan het verkennen.
Zeg kom jij eigenlijk wel van de regio?quote:
Jij gaat er gemakshalve van uit dat iedereen uit West-Brabant van katten houdtquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:55 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Zeg kom jij eigenlijk wel van de regio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |