Daar ben ik nog bij seizoen 3 ergens halverwege..quote:Op donderdag 1 juli 2010 13:26 schreef Etcetera het volgende:
/care
Ik moet Burn Notice nog zien te downloaden dit weekendMet pech wordt het zondag pas als ik weer thuis ben
krijg ik zojuist een mailtjequote:en werkt het?
quote:Ga eens vakantie vieren...
hij heeft gelijkquote:Op donderdag 1 juli 2010 14:34 schreef PieterBas het volgende:
Krijg ik gisteren een mailtje van een collega om te kijken of mijn out-of-office reply werkt..
Stuur ik een mailtje terug..
[..]
krijg ik zojuist een mailtje
[..]
Idd, wegwezen PB!quote:
Als ze met 13 graden sommige dames al zich proberen te kwalificeren voor het Zweedse hotpants/bikini team...quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef jna het volgende:
Holy fuck, als het daar ook 30 graden wordt wil ik niet weten wat voor outfits ze gaan dragen
ZIE JE! Ik heb altijd al geweten dat je op voetballers zonder shirt geildequote:Op donderdag 1 juli 2010 15:57 schreef jna het volgende:
Holy fuck, als het daar ook 30 graden wordt wil ik niet weten wat voor outfits ze gaan dragen
en condooms! voor die geile en hupse zweedse meisjes!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:48 schreef PieterBas het volgende:
Stockholm..
Ik denk veel droge tshirts en schoon ondergoed... en een neckbrace, voor de mogelijke nekklachten
Hoax, Zweden kan niet voetballen. Anders hadden ze nu wel op het wk gespeeld.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZIE JE! Ik heb altijd al geweten dat je op voetballers zonder shirt geilde
We verwachten foto's PB. Topics vol!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als ze met 13 graden sommige dames al zich proberen te kwalificeren voor het Zweedse hotpants/bikini team...
nee zweden mag niet meer mee doen! heb je dat niet gehoord... na ieder WK waar zweden aan mee deed vielen touristen aantalen bij alle andere landen naar beneden, touristische gebieden gingen failliet door zweden!!! Al die geile zweedse dames!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef jna het volgende:
[..]
Hoax, Zweden kan niet voetballen. Anders hadden ze nu wel op wk gespeeld.
Goed dat Nederland in dezelfde poule zit als Zweden voor het EK2012quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee zweden mag niet meer mee doen! heb je dat niet gehoord... na ieder WK waar zweden aan mee deed vielen touristen aantalen bij alle andere landen naar beneden, touristische gebieden gingen failliet door zweden!!! Al die geile zweedse dames!
uhm... die 9 maanden verplichte papadagen klinkt ook niet verkeerdquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en condooms! voor die geile en hupse zweedse meisjes!
Nog even en hij gaat Jillz drinkenquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
ZIE JE! Ik heb altijd al geweten dat je op voetballers zonder shirt geilde
nog een reden waarom ik terug ga naar zweden!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
uhm... die 9 maanden verplichte papadagen klinkt ook niet verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je toen in de tussentijd gedaan?
Kan prima. Het is even wennen qua ademhalingquote:
Vertel het rond en doe het nouquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ] Ben je down met mij, ben ik down met jou. [ afbeelding ]
Hou je het aan of maak je het uit.. *eddy zooeyquote:Op donderdag 1 juli 2010 21:26 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ] Ben je down met mij, ben ik down met jou. [ afbeelding ]
Ik houd het aan, ik houd wel van dat ééndimensionale.quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:23 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hou je het aan of maak je het uit.. *eddy zooey
Wees blij dat je niet op een zolder aan het gips zetten bent.quote:
Lucciequote:
Waarom zou ik dat willen?quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet op een zolder aan het gips zetten bent.
Wij zijn daar druk mee bezig, maar levert aan het einde wel wat vets opquote:
Lekker gipsen gast!quote:Op donderdag 1 juli 2010 22:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij zijn daar druk mee bezig, maar levert aan het einde wel wat vets op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |