Ik vond het wel benauwd, maar kreeg ook nog even een bui over mij heenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemiddag
Vandaag viel het wel mee met de warmte op zich. Totdat ik tijdens de lunchpauze naar buiten was geweest.
Ik was op tijd terug.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik vond het wel benauwd, maar kreeg ook nog even een bui over mij heen
Dat was om 12 uur.. en ik zat lekker droog in de auto.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was op tijd terug.
Maar nu eten.
Hier later.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 17:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat was om 12 uur.. en ik zat lekker droog in de auto.
quote:
Voor mijn pool is het beter als Portugal wint. Omdat er een aantal van mijn concurrenten Spanje hebben als WK.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:00 schreef PieterBas het volgende:
Spanje - Portugal is nog wel de meest lastige
Ik gebruik WLM.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:09 schreef DjRex89 het volgende:
Welke email client gebruiken jullie?
Ik heb een hele tijd Thunderbird gebruikt maar heb sinds kort de nieuwste versie en vind die niet echt fijn werken
Ik heb net Outlook 2007 geinstalleerd. Nu nog even kijken of ik rainlendar kan syncen met Outlook dan heb ik meteen mn agenda ook in outlookquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:17 schreef Etcetera het volgende:
Gmail, geen client
Mijn ouders hebben nu Outlook 2010, die vind ik wel tof werken. Maar ik vind Office 2010 sowieso tof
Treinquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:21 schreef Bravebart het volgende:
Ja maar zoveelAls auto betaal je volgens mij 40 euro voor een enkeltje en als bus betaalden we dacht ik 140 euro enkel
Juist, zo BAM van Kopenhagen Airport in 1 keer naar Malmöquote:
Exact.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Juist, zo BAM van Kopenhagen Airport in 1 keer naar Malmö
ik ook nietquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor mijn pool is het beter als Portugal wint. Omdat er een aantal van mijn concurrenten Spanje hebben als WK.
Echter gun ik het Ronaldoniet.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |