Eh nou strak is het niet heur, maar het wordt gelukkig wel beterquote:Op maandag 28 juni 2010 08:48 schreef Miss_V het volgende:
Wowieeeeeeeee wat een mooie nageltjes!
Daph hoe doe je dat toch, om het diagonaal zo mooi strak te krijgen... Bij mij wordt het een soort van glofslagbad.![]()
Gisteren naar Beverwijk geweest (tja wat anders dan het strand)![]()
Enn.... wat zie ik daar.... een kraam met échte Konad spulletjes... dus ja heb even een heerlijk faalmomentje gehad. De buit:
Imageplate M49, Zilveren stempellak, zwart stempellakje, en babyblauw stempellakje, rol watjes (de gewone van de drogist pluizen me té veel, wordt knetter van) en een remover pompje.. eindelijk geen kliederboel meer hihi![]()
Het was weer heerlijk![]()
Als jullie ook eens naar Beverwijk gaan: de stand staat in hal 5 en 30
spanningquote:Op maandag 28 juni 2010 08:56 schreef DeltaCephei het volgende:
Mirannie
Mooi nagels allemaal trouwens![]()
Dames, over onze bestelling kreeg ik net een mail:
[..]
miss-moana; sorry vergeten te reageren. Het lijkt mij makkelijker om zelf te bestellen, want met de post binnen nederland ben je exact hetzelfde bedrag kwijt als via viis omdat Nfu oh NL korting heeft nu. Als je zelf besteld heb je het natuurlijk wel veel sneller in huis!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:22 schreef miss--moana het volgende:
@ Nitos heb je die foto in het zonnetje gemaakt? Zoniet dan zou ik dat eens proberen, daardoor zie je de holo erg goed![]()
@ Sharana_LV Heb je nog bij Nfu oh besteld of gaat dat niet meer door vanwege de bijna gelijke kosten als hier in NL?
@ Nailoholic Mooi kleur! Ik heb hem ook gekocht na lang twijfelen en heb er echt geen spijt van. Nouja wel van dat ik zolang heb gewacht want hij is echt mooi![]()
@ RenRen- Die puppiesWanneer mag je dat kleine bolletje eindelijk thuis verwelkomen?? Echt schattig zo in het mandje. Mooie nagels kleur heb je op je nagels al lijkt deze wel minder holo dan de andere uit die serie, of ligt dat aan mijn
Ik heb ze net zelf proberen te bellen, meisje aan de tel zei 'ik geef mijn bazin even' maar toen hoorde ik die bazin op de achtergrond van 'ik heb gezegd in de loop van de ochtend'. Het klonk niet echt vriendelijkquote:
Hoezo?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef Miasan het volgende:
Ook bij die eBayverkoper maiandjays.
En wat die eBaywinkel betreft, weescht bereid op misleidende verzendkosten dames!
Mijn eerste reactie zou zijn een soort van allergische reactie op je remover? Heb je al eens een andere geprobeerd? Of druk je misschien iets te had op je nagels bij het verwijderen?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef Miasan het volgende:
Ik heb trouwens vaak na het verwijderen van mijn nagellak last van een raar 'kloppend' gevoel in mijn nagels. Weet iemand wat dit is? Ik smeer dan altijd wel met handcreme maar daar gaat het niet van weg.
Nou, op de pagina van de nagellak zelf en bovenin de winkel staat er dat als je meerdere items koopt hij het totaal gaat wegen om zo de verzendkosten te bepalen. Ook staat er dat het tweede item (indien iets kleins, zoals een flesje nagellak) slechts 0,75 dollarcent extra kost. Bij verzendkosten van de lak die ik heb gekocht kost het eerste item 3,70 en de volgende 3,00. Hoe dan ook, je moet even mailen voor het precieze bedrag want je hoeft niet per item de volle (3,70) verzendkosten te betalen. Ik mailen: was dat dus wél het geval en zo deed hij het al meer dan een jaar. Dus ik voor beide lakjes 3,70 erbij leggen.quote:
Het doet geen pijn ofzo hoor, voelt gewoon een beetje vreemd. En ik heb het alleen nadat ik de nagellak na een dag of langer verwijder, niet als ik op een ander moment mijn nagels met remover lastig val. Ik oefen wel druk uit, maar dat is omdat ik toch een beetje moet boenen als er glitters op zitten bijv.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:13 schreef Miss_V het volgende:
Mijn eerste reactie zou zijn een soort van allergische reactie op je remover? Heb je al eens een andere geprobeerd? Of druk je misschien iets te had op je nagels bij het verwijderen?
Wel rot zeg...
welke remover gebruik je? en gebruik je naggelverharder?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef Miasan het volgende:
Hoe snel verzendt Nfu Oh NL eigenlijk? Ik heb vrijdagavond daar wat besteld. Ook bij die eBayverkoper maiandjays.
En wat die eBaywinkel betreft, weescht bereid op misleidende verzendkosten dames!
Ik heb trouwens vaak na het verwijderen van mijn nagellak last van een raar 'kloppend' gevoel in mijn nagels. Weet iemand wat dit is? Ik smeer dan altijd wel met handcreme maar daar gaat het niet van weg.
Hema milde nagellakremover (geschikt voor broze nagels en kunstnagels, zonder aceton en alcohol). Ik gebruik geen nagelverhader.quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Sharana_LV het volgende:
welke remover gebruik je? en gebruik je naggelverharder?
Als ik kijk op de pagina van een random lakje staat er duidelijk bij Netherlands eerste item $3,70 en tweede item $3.. Bij USA staat eerste item $1,75 en tweede item $0,75. Niet goed gekeken?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Miasan het volgende:
[..]
Nou, op de pagina van de nagellak zelf en bovenin de winkel staat er dat als je meerdere items koopt hij het totaal gaat wegen om zo de verzendkosten te bepalen. Ook staat er dat het tweede item (indien iets kleins, zoals een flesje nagellak) slechts 0,75 dollarcent extra kost. Bij verzendkosten van de lak die ik heb gekocht kost het eerste item 3,70 en de volgende 3,00. Hoe dan ook, je moet even mailen voor het precieze bedrag want je hoeft niet per item de volle (3,70) verzendkosten te betalen. Ik mailen: was dat dus wél het geval en zo deed hij het al meer dan een jaar. Dus ik voor beide lakjes 3,70 erbij leggen.![]()
Als je glitters op hebt moet je even een paar watjes in stukjes knippen, hier remover opstoppen, de stukjes op je nagels plakken (eventueel met wat plakband of folie er omheen zodat ze goed blijven zitten) en dit paar minuten laten intrekken, als je daarna de watjes eraf haalt en gaat removen gaat het superquote:Op maandag 28 juni 2010 10:23 schreef Miasan het volgende:
[..]
Nou, op de pagina van de nagellak zelf en bovenin de winkel staat er dat als je meerdere items koopt hij het totaal gaat wegen om zo de verzendkosten te bepalen. Ook staat er dat het tweede item (indien iets kleins, zoals een flesje nagellak) slechts 0,75 dollarcent extra kost. Bij verzendkosten van de lak die ik heb gekocht kost het eerste item 3,70 en de volgende 3,00. Hoe dan ook, je moet even mailen voor het precieze bedrag want je hoeft niet per item de volle (3,70) verzendkosten te betalen. Ik mailen: was dat dus wél het geval en zo deed hij het al meer dan een jaar. Dus ik voor beide lakjes 3,70 erbij leggen.![]()
[..]
Het doet geen pijn ofzo hoor, voelt gewoon een beetje vreemd. En ik heb het alleen nadat ik de nagellak na een dag of langer verwijder, niet als ik op een ander moment mijn nagels met remover lastig val. Ik oefen wel druk uit, maar dat is omdat ik toch een beetje moet boenen als er glitters op zitten bijv.
Ik heb heel goed gelezen en zal even de advertentie quoten:quote:Op maandag 28 juni 2010 10:25 schreef DeltaCephei het volgende:
Als ik kijk op de pagina van een random lakje staat er duidelijk bij Netherlands eerste item $3,70 en tweede item $3.. Bij USA staat eerste item $1,75 en tweede item $0,75. Niet goed gekeken?
Als je 10 of meer lakjes besteld is de verzending gratis![]()
Dan staat er onder het kopje verzending & betaling:quote:For International Orders we weigh your package and charge you the USPS shipping cost and add $2.00 each additional item. (.75 per additional for single polishes, Nail tips, files, buffers, etc. as these items are very light) Please email us if you are unclear about shipping before you purchase.
Die twee dingen zijn al tegenstrijdig, en uiteindelijk zijn mijn verzendkosten gewoon 2 x 3,70 geworden, de volle pond dus.quote:Verzending US $3,70 - Elk volgende object US $3,00
Thanks, ik ken de methode maar ik denk niet dat dat het probleem is. Of ik nou moet boenen (wat mij prima bevalt overigensquote:Op maandag 28 juni 2010 10:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Als je glitters op hebt moet je even een paar watjes in stukjes knippen, hier remover opstoppen, de stukjes op je nagels plakken (eventueel met wat plakband of folie er omheen zodat ze goed blijven zitten) en dit paar minuten laten intrekken, als je daarna de watjes eraf haalt en gaat removen gaat het super
Oh dat is echt vreemd jaquote:Op maandag 28 juni 2010 10:50 schreef Miasan het volgende:
[..]
Ik heb heel goed gelezen en zal even de advertentie quoten:
[..]
Dan staat er onder het kopje verzending & betaling:
[..]
Die twee dingen zijn al tegenstrijdig, en uiteindelijk zijn mijn verzendkosten gewoon 2 x 3,70 geworden, de volle pond dus.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:18 schreef Holyme het volgende:
Nitos, met zon erop of met flash, of onder een felle lampWel een tof kleurtje!
Yup, het was erg zonnig in Kijkduin!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:22 schreef miss--moana het volgende:
@ Nitos heb je die foto in het zonnetje gemaakt? Zoniet dan zou ik dat eens proberen, daardoor zie je de holo erg goed![]()
euh wacht, ik denk dat ik jouw stukje verkeerd begrepen heb. Wanneer je dus naggellak langer op hebt als 1 dag krijg je een kloppend gevoel? en dat is als je de nagellak op hebt of als je gaat removen?quote:Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Miasan het volgende:
[..]
Thanks, ik ken de methode maar ik denk niet dat dat het probleem is. Of ik nou moet boenen (wat mij prima bevalt overigens) om glitters af te halen of het er zo afveeg, als ik een dag of langer de nagellak ophad gaat het raar voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |