enquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:56 schreef amaranta het volgende:
Saffier heb even iets gemist, maar is er iets met de winkel bij jou int dorp?
Wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
Zit jij nu ookal achter de mama's op FOK! aan?
Ik heb (nog) geen dochtertje, hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zag jou als laatste posten in een OUD-SC. Toen moest ik natuurlijk even kijken.
Onze tuin is piepklein dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:02 schreef lily het volgende:
Wij hebben best een "rare" tuin. 40 meter lang en maar 5 meter breed
die van ons ookquote:
oh oke, hail to the foksters!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Saffier het volgende:
Lily datprieeltje
hoe geweldig
Je zwembad mag er ook wezen hoor
Amaranta, de Ringers hagelslag is eruit, overal, Céréal moet het hebben overgenomen en dat moet dus in de schappen komen te staan. Een heleboel Foksters zijn op zoek (geweest) voor Tobias naar die hagelslag en inmiddels heb ik een klein voorraadje
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben gewoon een action met opblaasonderdelen. Van oma gekregen. Maar papa vond de atributen niet mooi en heeft ze eraf gesneden
Weg bloem, weg poortje, weg alles.
Ja, absoluutquote:
neequote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
Free, zit daar toevallig een zeiltje bij voor eroverheen? Als je hem niet gebruikt zeg maar.
weg papa...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben gewoon een actionbadje met opblaasonderdelen. Van oma gekregen. Maar papa vond de atributen niet mooi en heeft ze eraf gesneden
Weg bloem, weg poortje, weg alles.
quote:
Ik heb m vrijdag in mn uppie opgezetquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Lily, wij hebben ook dat bad... Super toen ie eenmaal stond... maar door het opruimen had ik geen zin meer om de volgende jaren het ding weer op te zetten.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Groofsken het volgende:
Wat een prachtige tuin Lily. Het is dat ik markiezen krijg, maan anders zou ik zeker jaloers zijn
.
maaaaaar.... hebben jullie wel een afdekzeil?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef moussy het volgende:
[..]
weg papa...
Wij hebben hetzelfde bad als free, maar dat ging vanmiddag zo.... *knipje van hyves*
Niet doen, hou op, schreeuw niet zo, niet elkaar pesten, blijf van elkaar af, ga nou niet languit liggen, hou dat water een béétje daar, niet meteen janken, geef terug, blijf af, niet met die hark er in, stop daar mee, niet met je brood er in, kijk uit, niet duiken... @ tof man, zo'n zwembad in de tuin!
Ik ga denk maar terug naar een grote bak water, ben er echt klaar mee, dat lange lel gaat er steeds languit inliggen en dat vind ik dan zó lullig en oneerlijk tegenover Cas die zo heerlijk kan prutten
Oehquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
lief heh
[..]
Ik heb m vrijdag in mn uppie opgezet
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
lief heh
[..]
Ik heb m vrijdag in mn uppie opgezet
We houden hem niet goed bij hoor. Met moeite hier en daar wat onkruid wieden en gras maaien. En meestal staat er ook hier en daar rotzooi wat we door het jaar heen kwijt moesten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef huuphuup het volgende:
Wauw Lily![]()
ik ben jaloers!
geweldige tuin heb je <3
neuh, zat er niet bij ook. Hij is nu wel leeg, met vijverpomp ging dat príma, ik twijfel nog of ik hem qua lucht ook leeg laat lopen..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
maaaaaar.... hebben jullie wel een afdekzeil?
is dat echt zo goedkoopquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef lily het volgende:
Pfoe, we hebben het al een jaar of 6. We breken het af in het najaar en zetten het in de schuur. Kan ook zonder vlondertjes eronder ja.
Euro of 60 denk ik (wij doen nooit zo duur).
Ohhhh eerlijk??? Zo weinig maar???quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef lily het volgende:
Pfoe, we hebben het al een jaar of 6. We breken het af in het najaar en zetten het in de schuur. Kan ook zonder vlondertjes eronder ja.
Euro of 60 denk ik (wij doen nooit zo duur).
Wij hebben geen vijverpomp want geen vijver (meer)quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef moussy het volgende:
[..]
neuh, zat er niet bij ook. Hij is nu wel leeg, met vijverpomp ging dat príma, ik twijfel nog of ik hem qua lucht ook leeg laat lopen..
Cas stond er trouwens met een hark in te maaien om een speeltje te pakken, ze mochten er niet meer in.
Ik bedoel ook het zwembad!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ohhhh eerlijk??? Zo weinig maar???
En hoe groot is dat ding ongeveer? En waar vandaan?
Ik dacht trouwens dat je het zwembad vrijdag in je eentje had opgezet, maar begrijp nu dat je je prieeltje bedoeld
Had je mooi die knapen van mij in het gareel kunnen houdenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Ynske het volgende:Lily! had ik dat eerder geweten
vandaag in de warmte in Tegelen gestaan als fotograaf bij de passiespelen.
Ik heb ineens het idee dat dat totaal misplaatst zou staan in mijn kleine stadtuintje. Maar ja, nu ben ik er al verliefd op, dus ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:02 schreef lily het volgende:
[..]
Ik bedoel ook het zwembad!
het prieeltje is 3 bij 3
180quote:Op zondag 27 juni 2010 20:48 schreef moussy het volgende:
das goedkoop! Ik zag zoiets laatst ergens op inet voor 180 euroze noemden het alleen een paviljoen
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:03 schreef lily het volgende:
[..]
Had je mooi die knapen van mij in het gareel kunnen houden![]()
amateurtoneel die Jesus' Passie naspelen, t verhaal zegmaar naar en van de kruisiging van Jesusquote:wat zijn passiespelen?
Uiteraard heb ik geen riekquote:Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
plaatselijk gaten prikken met een riek om het wat te luchten en dan graszaad overheen strooien. En goed water geven `s avonds. En niet overheen lopen
voor mij viel t wel mee, voelde t thuis eigenlijk pasquote:Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef lily het volgende:
Oke, dus je hebt gewoon gewerkt vandaag...lekker warm
wij hebben m ook hoor, in t roze, juist fijn al die bewegingsruimte..en ik kan er ook bij inquote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, zou het overdreve zijn voor een dreumes?
Maar hij is zó gelukkig!
action heeft ze ookquote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
En ik ben echt stad en land afgereisd om er één te zoeken, want er schijnt er dus wel één bij te horen....
Maar nu hebben we er een gewoon zeil (van dat plastic met van die ring-gaten aan de zijkant) overheen gelegd en dat werkt ook primaZelfs zo prima dat Leander óp het zeil klom, er helemaal inzakte, vrolijk stond te dansen, want dat voelde leuk en niet nat werd
![]()
Heb je wel een schep? Mag ook een klein schepje zijn..het gaat er om dat je de grond wat 'open' maakt zodat het kan luchtenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik geen riek. masar toch bedasnkt, ik ga je tips gewoon naspelen, komt goed
.
Free, hoe groot is dit zwembad en waar heb je hem gekocht??quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, zou het overdreve zijn voor een dreumes?
Maar hij is zó gelukkig!
Dorre gras er een beetje uittrekken, bemestte tuinaarde, graszaad gemixt met een beetje scherpe zand en/of nog een dun laag tuinaarde. elke avond sproeien. Heb ik afgelopen weekend gedaan en er komen nu al overal nieuwe grassprietjes opquote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
Iemand hier een idee:
Als je graszodes (of hoe heet dat?) heb gelegd en dat lijkt niet te pakken op een aantal stukken (oftewel, is dood, lelijk en dor), wat kun je daar dan nog aan doen? Heeft het zin om er graszaad overheen te strooine? of pakt dat toch niet, omdat dat eogenlijk in losgewoeld grond moet?
en dan met je voetjes in het badquote:Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm dat is nog best groot. Ik weet niet of dat gaat passen... het tuinstel moet dan in ieder geval aan de kant
fijnquote:Op zondag 27 juni 2010 21:58 schreef moussy het volgende:
+/- 262 x 175 x 56 merk: intex
Ynske, onze aardbeitjes doen het prima in de volle zon
vijverpomp die we nog hadden liggenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe heb je het eruit laten lopen dan? Met emmertjes eruit scheppen? Krijgt de tuin meteen water...
Ik ga dinsdag nog even op pad... kan Twan er ook nog even van genieten voordat hij over ong. 2 weken met zn vader op vakantie gaat.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef trui het volgende:
je hebt ze in elk geval in allerlei formaten hoor, dus je kunt nog even kijken welke 't best in jullie tuin past.
onze aardbeien doen 't ook geweldig. elke dag een flinke handvol!!
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef moussy het volgende:
dit is trouwens depeter-peper
[ afbeelding ]
Die tweede van boven moet aan de penicilline.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef moussy het volgende:
dit is trouwens depeter-peper
[ afbeelding ]
ben je jarig? Gefeliciteerd,!quote:Op maandag 28 juni 2010 08:39 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings! Jongens jongens, voel ík me even 31 zeg!![]()
En Trui, woah, móói!!Daar zou ik ook wel mee vooruit kunnen
Gheghe, daar ben ik dus ook altijd bang voor. Dat onze natuurlijke wekker op een dag besluit door te slapen, en wij dus ookquote:Op maandag 28 juni 2010 08:48 schreef Ticootje het volgende:
Hoi.... Mijn kind dient opeens niet meer als wekkerEn toen waren we vanmorgen allemaal telaat.. (Maar wel lekker uitgeslapen)
Wat belachelijk!quote:Op maandag 28 juni 2010 08:58 schreef Saffier het volgende:
Gefeliciteerd Incantrix!
Ik ben thuis mét kindDie heeft 3 hele waterpokken waarvan 1 niet ingedroogd en mocht niet blijven op school
![]()
Nu moet ik als de wiedeweerga oppas regelen ivm acupunctuur zometeen
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 28 juni 2010 08:39 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings! Jongens jongens, voel ík me even 31 zeg!![]()
En Trui, woah, móói!!Daar zou ik ook wel mee vooruit kunnen
Hij is al een week besmettelijk, en nu opeens mag hij dan niet naar school. Bovendien hebben de meeste kindjes de waterpokken wel gehad als ze op de basisschool zitten, en zo niet kunnen ze het maar beter gehad hebben..quote:Op maandag 28 juni 2010 09:00 schreef Saffier het volgende:
Nou ja, ik was er ook niet helemaal gelukkig mee zeg maar
2 weken zelfs. Er hangt ook al 2 of 3 weken (of 4 inmiddels) een groot papier in de school dat de waterpokken heersen. Het is voor Tobias trouwens pas zijn 2e kinderziekte, buiten de waterpokken heeft hij alleen de 5e of 6e ziekte gehad.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij is al een week besmettelijk, en nu opeens mag hij dan niet naar school. Bovendien hebben de meeste kindjes de waterpokken wel gehad als ze op de basisschool zitten, en zo niet kunnen ze het maar beter gehad hebben..
Het zijn gewoon waterpokken, t is geen vlekkenpest ofzo.
quote:Op maandag 28 juni 2010 09:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij is al een week besmettelijk, en nu opeens mag hij dan niet naar school. Bovendien hebben de meeste kindjes de waterpokken wel gehad als ze op de basisschool zitten, en zo niet kunnen ze het maar beter gehad hebben..
Het zijn gewoon waterpokken, t is geen vlekkenpest ofzo.
Dan nog... De kans is groter dat hij al kindjes heeft aangestoken..quote:Op maandag 28 juni 2010 09:07 schreef Saffier het volgende:
[..]
2 weken zelfs. Er hangt ook al 2 of 3 weken (of 4 inmiddels) een groot papier in de school dat de waterpokken heersen. Het is voor Tobias trouwens pas zijn 2e kinderziekte, buiten de waterpokken heeft hij alleen de 5e of 6e ziekte gehad.
Er is een moeder op school, die is doktersassistente en vond het ook onzin. Het wondvocht is idd nog wel besmettelijk maar wel een beetje vergezocht.
De juf had het over de aanstaande vakantie dat er veel mensen op vakantie gaan en dat liever zonder waterpokken doen... snap ik ook wel maar toch.
Een gogo. PLastic poppetje, iets groter dan een knikkerquote:Op maandag 28 juni 2010 09:12 schreef freecell het volgende:
[..]maar je hebt wel gelijk inderdaad.
TF: wát is ze kwijt?
Heb ik een rage gemist?
Leander rent om me heen in alleen een 3/4 broek (kort doe ik niet meer, kost hem z'n knieën met vallen) Ik wilde hem in een T-shirt hijsen vanmorgen. Hij: 'offe bloot?'
Dat kon ik niet weigeren
Wat dan? Heel consumeren? *visual*quote:Op maandag 28 juni 2010 09:17 schreef debuurvrouw het volgende:
Trui!! Wat een práchtige keuken! Echt heel mooi. Gelijk een heel ander huis.![]()
En die peter-peper.Ik zou m niet kunnen snijden geloof ik.
en reken maar niet dat ik slikquote:Op maandag 28 juni 2010 09:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Wat dan? Heel consumeren? *visual*
Gefeliciteerd!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:20 schreef Incantrix het volgende:
Yupyup, jarig en laatste dag van mijn vakantie.. Vanavond gaan we met een heel klein groepje vrienden picknicken op mijn favoriete plek in Den Haag en verder lekker niks
Ohja, en ik heb dus een Lensbaby met wat accessoires gekregen!
wat is een lensbaby?quote:Op maandag 28 juni 2010 09:20 schreef Incantrix het volgende:
Yupyup, jarig en laatste dag van mijn vakantie.. Vanavond gaan we met een heel klein groepje vrienden picknicken op mijn favoriete plek in Den Haag en verder lekker niks
Ohja, en ik heb dus een Lensbaby met wat accessoires gekregen!
quote:
Succes. Wanneer begint de vakantie bij jullie? Het zal nogal druk zijn op de meeste scholen nu.quote:Op maandag 28 juni 2010 09:35 schreef MeNicole2 het volgende:
Ik heb mijn oudste net afgezet bij de basisschool. En nu gaan we vanmiddag op zoek naar een andere school
Hier begint de vakantie over 2 weken. Dus we hebben 2 weken de tijd om aan andere school te zoeken!quote:Op maandag 28 juni 2010 09:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Succes. Wanneer begint de vakantie bij jullie? Het zal nogal druk zijn op de meeste scholen nu.
Thnxquote:Op maandag 28 juni 2010 09:59 schreef huuphuup het volgende:
Trix gefeliciteerd met je verjaardag!!
ik eet een boterham met extra veel hagelslag op je straks
Lensbaby's![]()
ik wil ook nog steeds. Waarschijnlijk kopen mijn zwager en ik allebei een andere zodat we af en toe kunnen ruilen.
jaaaaa leuk gaan we zeker doen!quote:Op maandag 28 juni 2010 10:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
ThnxEn hahaa, goed plan
Hagelslag in grote hoeveelheden FTW!
Oh, dat is wel een goed idee inderdaad! En we moesten gewoon maar eens een fototripje afspreken na alle vakantiedingen enzo, kun je de mijne ook ff fijn testenIk heb er een softfocusdingie bij (mijn nieuwe grote liefde, zo blijkt) en een groothoekdingie.
quote:Op maandag 28 juni 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaaaaa leuk gaan we zeker doen!
ik ben erg benieuwd naar wat jij nou hebt aan spullies erbij. Ik vind het zulk leuk speelgoed
mn schoonvader heeft een canon eos 7D gekocht trouwens![]()
Echt hoor like wtfde beelden die daaruit komen zijn zo vet, dan ben je bijna teleurgesteld als je je eigen spiegelreflex weer vast hebt
hahaha
Had ik hdat maar, net als afterbyte.. Dat is echt goed spul.. Bijten als de hel! Heerlijk!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:32 schreef Memmel het volgende:
Moet je er lekker sterilon op doen Tico, dan doet het nog meer pijn!
Nou dat zou ik er niet zomaar op doen.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:34 schreef Ticootje het volgende:
He, we hebben hier wel alcohol om schoon te maken... Zou dat ook werken?
geweldig!quote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef Vicky het volgende:
Gefeli Inca!
Zo, ik mag ff zitten van mezelf.. Boodschappen gedaan, vaatwasser uitgeruimd, op geruimd in huis, bed van Amber verschoond, was afgehaald, administratie gedaan, 100 telefoontjes gepleegd.. Nu alleen nog de was vouwen/strijken en dweilen.
Willen jullie lachen om mijn 2 meiden??
Ik lig elke keer weer in een deuk als ik dat filmpje zie![]()
De Leeuwenkoningquote:Op maandag 28 juni 2010 11:49 schreef Vicky het volgende:Gefeli Inca!
Zo, ik mag ff zitten van mezelf.. Boodschappen gedaan, vaatwasser uitgeruimd, op geruimd in huis, bed van Amber verschoond, was afgehaald, administratie gedaan, 100 telefoontjes gepleegd.. Nu alleen nog de was vouwen/strijken en dweilen.
Willen jullie lachen om mijn 2 meiden??
Ik lig elke keer weer in een deuk als ik dat filmpje zie![]()
quote:Op maandag 28 juni 2010 12:30 schreef Ticootje het volgende:
ik had honger.. Heb ik 4 boterhammen gesmeerd... Geen trek meer.
Ja, 123 doet het zonder pasje.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:51 schreef Memmel het volgende:
Help, alarmvraag.
Wie weet of een digitenne box wel nl 1,2,3 doorgeeft zónder digitenne pasje?
Er komt om 4 uur nl een documentaire op nl 3 die ik graag wil zien...
Maar voordat ik de deur van het kantoor van mijn baas forceer, wil ik eerst effe weten of dat gaat werken.
Met dit weer doe ik zo weinig in huisquote:Op maandag 28 juni 2010 14:00 schreef Vicky het volgende:
mijn draakje ligt ook.. kan ik mooi ff snel dweilen..
mijn woonkamer is zeer behaaglijk, maar daar draait de airco ook op volle toerenquote:Op maandag 28 juni 2010 14:15 schreef freecell het volgende:
[..]
Met dit weer doe ik zo weinig in huisDaarbij ligt F. beneden te pitten, omdat zijn kamertje echt te heet is en die wordt overal wakker van...
Leander heeft nergens last van qua weerDie heeft vannacht door een denk-niet-na-actie van TARA in pyjama met lange mouwen in een slaapzak onder een dekbed geslapen
Heeft heerlijk geslapen!
quote:Op maandag 28 juni 2010 15:02 schreef Kleurdoos het volgende:
tip van elin
lik niet aan zonnebrandcreme want dan ga je kokhalzen, vooral als jet 5 keer doet![]()
Tess stopt ook alles maar in d'r waffel.. ik word er gek van!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:17 schreef Memmel het volgende:
Ik zal het doorgeven aan Morris, die probeert nl alles wat binnen een range van 10 cm van zijn kaken komt op te eten.
Ik heb kaartjes voor K3 gekocht. 22 oktober in Den Bosch of all places...Anna zal zielsgelukkig zijn als ik het haar die ochtend vertel.
*stikjaloers is*quote:Op maandag 28 juni 2010 15:29 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemiddag.![]()
ik ga ff een bak Ben & Jerry's leegeten.
Wees blij, calorieenbom!quote:
uhh das waar maar tis wel heeeeeeeeeeeeeeeeel lekker!!quote:Op maandag 28 juni 2010 15:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wees blij, calorieenbom!
Ik heb 2x taart op vandaag
ik heb voor de rest alleen een kopje soep op, dus het kon wat lijen.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:32 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wees blij, calorieenbom!
Ik heb 2x taart op vandaag
Ik heb het niet gezien oxy, zal vanavond eens kijken. Had moeder wel bewijzen?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:42 schreef Oxymoron het volgende:
Hebben jullie, de aflevering van Zembla gisteren gezien?
Daar maakte een moeder zich zorgen dat, haar dochter in de loverboy-wereld zou zijn geraakt.
Terwijl het meisje, bij wederhoor, alles ontkent. Ze is gedwongen in speciale loverboyprojecten gegaan, maar ze houdt zelf vol dat ze niks daarmee te maken heeft.
kijk ernaar
Maar wat ik zo vreemd vind, is dat de moeder blijkbaar een kronkel heeft, en de dochter, die niks kan bewijzen, gestraft wordt met opnames en slot&grendel
quote:Op maandag 28 juni 2010 17:56 schreef k_i_m het volgende:
Wat een feest, onze vorig jaar aangeschafte verrijdbare airco.
Nee, niet echt. Alleen Bureau Jeugdzorg wel, tegen háár! Dat ze het verkeerde voorbeeld qua relaties, had gegeven aan haar dochter. Maar toen BJ wilde observeren in huis, wilde moeder dat niet. Néé, dochter was meermalen slachtoffer van lvrboys, en zeker niet van mdr-liefde.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:59 schreef moussy het volgende:
Ik heb het niet gezien oxy, zal vanavond eens kijken. Had moeder wel bewijzen?
ik ben r nu aan het laten wennen aan t potje, maar tot nu toe zeikt ze er netjes naastquote:Op maandag 28 juni 2010 20:34 schreef k_i_m het volgende:
Hier wordt er aan luierweigering gedaan. Maar ook aan potjesweigering. Dat komt dus niet goed zo.
nee, het was de nasleep van de drol die ze al eerder had verstoptquote:Op maandag 28 juni 2010 20:36 schreef livelink het volgende:
Merk je dan helemaal niet dat ze aan het poepen was, KD? Ik werd serieus een beetje misselijk toen ik het las. Ik ben kennelijk al te ver verwijderd van de wereld van de kinderpoep.
buzzer bedoel je?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:54 schreef Ahava het volgende:
Even tussendoor: hoe heet ook alweer dat marktonderzoeksbureau waar veel hier zich toen hebben opgegeven?
TNS Nipo?quote:
Rewimo kwam met iig nipo, daar heeft ze mij nog voor opgegeven.quote:Op maandag 28 juni 2010 21:00 schreef Ahava het volgende:
Nipo ook niet, maar wel zoiets. Rewimo kwam er toen mee, dacht ik.
Zo laat Nienke aan iedereen Mickey Mouse zienquote:Op maandag 28 juni 2010 16:53 schreef Kleurdoos het volgende:
en hello kitty ondergoed gaat hier ook de deur uit
mevrouw staat de hele dag op r poes te wijzen en AAI te roepen
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 07:15 schreef huuphuup het volgende:
is het nou serieus 7.15??
wtf....
dan ben ik een uur te vroeg opgestaan.damnit, en ik lag zo lekker! Ik moet ook niet met een half uitgeslapen oog op de wekker kijken als k mn kind voed.
goeiemorgen I guess.
Neh, niet teveel geslapenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:07 schreef huuphuup het volgende:
teveel geslapen misschien Free?
Als ik eindelijk eens een nacht achter elkaar doorslaap ben ik vaak gaarder dan wanneer ik eruit moet 's nachts
Yps bah vervelend hè zo warm? Ik vind het overdag heerlijk maar 's nachts is het vervelend als het gewoon niet afkoeld op de slaapkamers.
Warmte misschien? Of héél veel licht? Het is gewoon echt al licht om 4:00 oidquote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:28 schreef Fannie het volgende:
Hier slaap ik al 4 weken rot, ben elke ochtend al om half vijf wakker, gisteren kwart over 4 en vanmorgen om tien over 3, en waarom?.... geen idee.
oei BE, dat klinkt wel erg ingewikkeld...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik wil ons bedrijfslogo laten graveren op zo'n simpel zilveren naamplaatje.
Het gaat om om 6 rechte streepjes, is dat mogelijk?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:09 schreef trui het volgende:
[..]
oei BE, dat klinkt wel erg ingewikkeld...
Te licht zou kunnen idd, maar eens kijken of ik de boel meer kan verduisteren.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 08:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Warmte misschien? Of héél veel licht? Het is gewoon echt al licht om 4:00 oid
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:09 schreef trui het volgende:
[..]
oei BE, dat klinkt wel erg ingewikkeld...
Wij zaten buiten, op een gegeven moment vonden wij het ook koud. Thermometer zei: 24 gradenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:40 schreef Vicky het volgende:
Hier ondanks de warmte HEERLIJK geslapen!
Het is wat koeler vandaag en er is hier ook wat meer bewolking. Ik heb gisteravond tot half 11 op het balkon gezeten maar toen vond ik het te koud worden
zelfgemaakte pizza?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:45 schreef Raissa het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet bedenken wat we vanavond gaan eten maar wat eet je met dit weer
- Tortilla's met sla, komkommer, tomaat en geitenkaas en een sausje van olie en bruchettaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:45 schreef Raissa het volgende:
Goedemorgen!
Ik moet bedenken wat we vanavond gaan eten maar wat eet je met dit weer
quote:
ah ok, dan heb ik inderdaad die kast voor muurtje aangezien jaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:12 schreef trui het volgende:
lily, het was altijd al een open keuken. misschien dat je onze ouder 'apothekerskast' aanzag voor een tussenmuurtje. die is nu vervangen door een nieuwe apothekerskast met een extra kast daarnaast, waardoor 't er wel heel anders uitziet.
ach dat kun je met elk weer wel eten hoor. ik vind het met warm weer vaak toch best fijn om een goede warme maaltijd te eten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nu heb ik honger! Ik heb andijvie gehaald, maar tis best warm voor stamppot rauwe andijvie he.
Vanavond eens zien of ik er nog zin in heb.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
- Tortilla's met sla, komkommer, tomaat en geitenkaas en een sausje van olie en bruchetta
- koude pastasalade met veel paprika, komkommer en pijnboompitten en geroosterde kip
- Nacho's met kaas uit de oven
- Omelet (staat nu een lekker recept in de allerhande, heb het eergisteren getest, was super!)
ik krijg met warm weer echt geen warme maaltijd weg...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:58 schreef trui het volgende:
[..]
ach dat kun je met elk weer wel eten hoor. ik vind het met warm weer vaak toch best fijn om een goede warme maaltijd te eten.
oh ik wel. alleen het koken vind ik stukken minder dan. maar opeten lukt me prima.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik krijg met warm weer echt geen warme maaltijd weg...
jupquote:
Ik opperde gister zuurkool met worst of bieten... M. sprak zijn veto uit...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou best wel snert of stamppot lusten met dit weer hoor
oehhh heerlijk!! Dat moeten wij ook eens halen!quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:10 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn favoriet met heet weer: taco's!
Of op de luie manier, gehakt met taco seasoning, sla, tomaat, salsa saus, tortilla chips en geraspte kaas, even onder de gril en gaan!![]()
Ik ben geen Saffier, maar ik weet wel dat het kanquote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:04 schreef Brighteyes het volgende:
Saffiertje, ik had je van de week iets willen vragen, maar dat kwam er niet van.
Weet jij of het mogelijk is om 'alles' in de zin van 'wat dan ook' ergens op te laten graveren?
Ik wil ons bedrijfslogo laten graveren op zo'n simpel zilveren naamplaatje.
Het gaat om om 6 rechte streepjes, is dat mogelijk?
was dat niet The Insiders?quote:Op maandag 28 juni 2010 20:54 schreef Ahava het volgende:
Even tussendoor: hoe heet ook alweer dat marktonderzoeksbureau waar veel hier zich toen hebben opgegeven?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:05 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik ben geen Saffier, maar ik weet wel dat het kan![]()
"mijn huisjuwelier" kan tenminste ook foto's graveren, dus een logo lijkt me dan ook geen probleem
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 11:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Uitgebakken speklapjes
Indische speklapjes
alleen dan vind ik t te eten..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:43 schreef Orea het volgende:
Uitgebakken speklapszo hard mogelijk, goddelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |