enquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:56 schreef amaranta het volgende:
Saffier heb even iets gemist, maar is er iets met de winkel bij jou int dorp?
Wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
Zit jij nu ookal achter de mama's op FOK! aan?
Ik heb (nog) geen dochtertje, hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zag jou als laatste posten in een OUD-SC. Toen moest ik natuurlijk even kijken.
Onze tuin is piepklein dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:02 schreef lily het volgende:
Wij hebben best een "rare" tuin. 40 meter lang en maar 5 meter breed
die van ons ookquote:
oh oke, hail to the foksters!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Saffier het volgende:
Lily datprieeltje
hoe geweldig
Je zwembad mag er ook wezen hoor
Amaranta, de Ringers hagelslag is eruit, overal, Céréal moet het hebben overgenomen en dat moet dus in de schappen komen te staan. Een heleboel Foksters zijn op zoek (geweest) voor Tobias naar die hagelslag en inmiddels heb ik een klein voorraadje
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben gewoon een action met opblaasonderdelen. Van oma gekregen. Maar papa vond de atributen niet mooi en heeft ze eraf gesneden
Weg bloem, weg poortje, weg alles.
Ja, absoluutquote:
neequote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
Free, zit daar toevallig een zeiltje bij voor eroverheen? Als je hem niet gebruikt zeg maar.
weg papa...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben gewoon een actionbadje met opblaasonderdelen. Van oma gekregen. Maar papa vond de atributen niet mooi en heeft ze eraf gesneden
Weg bloem, weg poortje, weg alles.
quote:
Ik heb m vrijdag in mn uppie opgezetquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Lily, wij hebben ook dat bad... Super toen ie eenmaal stond... maar door het opruimen had ik geen zin meer om de volgende jaren het ding weer op te zetten.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Groofsken het volgende:
Wat een prachtige tuin Lily. Het is dat ik markiezen krijg, maan anders zou ik zeker jaloers zijn
.
maaaaaar.... hebben jullie wel een afdekzeil?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef moussy het volgende:
[..]
weg papa...
Wij hebben hetzelfde bad als free, maar dat ging vanmiddag zo.... *knipje van hyves*
Niet doen, hou op, schreeuw niet zo, niet elkaar pesten, blijf van elkaar af, ga nou niet languit liggen, hou dat water een béétje daar, niet meteen janken, geef terug, blijf af, niet met die hark er in, stop daar mee, niet met je brood er in, kijk uit, niet duiken... @ tof man, zo'n zwembad in de tuin!
Ik ga denk maar terug naar een grote bak water, ben er echt klaar mee, dat lange lel gaat er steeds languit inliggen en dat vind ik dan zó lullig en oneerlijk tegenover Cas die zo heerlijk kan prutten
Oehquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
lief heh
[..]
Ik heb m vrijdag in mn uppie opgezet
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
lief heh
[..]
Ik heb m vrijdag in mn uppie opgezet
We houden hem niet goed bij hoor. Met moeite hier en daar wat onkruid wieden en gras maaien. En meestal staat er ook hier en daar rotzooi wat we door het jaar heen kwijt moesten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef huuphuup het volgende:
Wauw Lily![]()
ik ben jaloers!
geweldige tuin heb je <3
neuh, zat er niet bij ook. Hij is nu wel leeg, met vijverpomp ging dat príma, ik twijfel nog of ik hem qua lucht ook leeg laat lopen..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
maaaaaar.... hebben jullie wel een afdekzeil?
is dat echt zo goedkoopquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef lily het volgende:
Pfoe, we hebben het al een jaar of 6. We breken het af in het najaar en zetten het in de schuur. Kan ook zonder vlondertjes eronder ja.
Euro of 60 denk ik (wij doen nooit zo duur).
Ohhhh eerlijk??? Zo weinig maar???quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef lily het volgende:
Pfoe, we hebben het al een jaar of 6. We breken het af in het najaar en zetten het in de schuur. Kan ook zonder vlondertjes eronder ja.
Euro of 60 denk ik (wij doen nooit zo duur).
Wij hebben geen vijverpomp want geen vijver (meer)quote:Op zondag 27 juni 2010 20:42 schreef moussy het volgende:
[..]
neuh, zat er niet bij ook. Hij is nu wel leeg, met vijverpomp ging dat príma, ik twijfel nog of ik hem qua lucht ook leeg laat lopen..
Cas stond er trouwens met een hark in te maaien om een speeltje te pakken, ze mochten er niet meer in.
Ik bedoel ook het zwembad!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ohhhh eerlijk??? Zo weinig maar???
En hoe groot is dat ding ongeveer? En waar vandaan?
Ik dacht trouwens dat je het zwembad vrijdag in je eentje had opgezet, maar begrijp nu dat je je prieeltje bedoeld
Had je mooi die knapen van mij in het gareel kunnen houdenquote:Op zondag 27 juni 2010 20:47 schreef Ynske het volgende:Lily! had ik dat eerder geweten
vandaag in de warmte in Tegelen gestaan als fotograaf bij de passiespelen.
Ik heb ineens het idee dat dat totaal misplaatst zou staan in mijn kleine stadtuintje. Maar ja, nu ben ik er al verliefd op, dus ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:02 schreef lily het volgende:
[..]
Ik bedoel ook het zwembad!
het prieeltje is 3 bij 3
180quote:Op zondag 27 juni 2010 20:48 schreef moussy het volgende:
das goedkoop! Ik zag zoiets laatst ergens op inet voor 180 euroze noemden het alleen een paviljoen
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:03 schreef lily het volgende:
[..]
Had je mooi die knapen van mij in het gareel kunnen houden![]()
amateurtoneel die Jesus' Passie naspelen, t verhaal zegmaar naar en van de kruisiging van Jesusquote:wat zijn passiespelen?
Uiteraard heb ik geen riekquote:Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
plaatselijk gaten prikken met een riek om het wat te luchten en dan graszaad overheen strooien. En goed water geven `s avonds. En niet overheen lopen
voor mij viel t wel mee, voelde t thuis eigenlijk pasquote:Op zondag 27 juni 2010 21:08 schreef lily het volgende:
Oke, dus je hebt gewoon gewerkt vandaag...lekker warm
wij hebben m ook hoor, in t roze, juist fijn al die bewegingsruimte..en ik kan er ook bij inquote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, zou het overdreve zijn voor een dreumes?
Maar hij is zó gelukkig!
action heeft ze ookquote:Op zondag 27 juni 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
En ik ben echt stad en land afgereisd om er één te zoeken, want er schijnt er dus wel één bij te horen....
Maar nu hebben we er een gewoon zeil (van dat plastic met van die ring-gaten aan de zijkant) overheen gelegd en dat werkt ook primaZelfs zo prima dat Leander óp het zeil klom, er helemaal inzakte, vrolijk stond te dansen, want dat voelde leuk en niet nat werd
![]()
Heb je wel een schep? Mag ook een klein schepje zijn..het gaat er om dat je de grond wat 'open' maakt zodat het kan luchtenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:10 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik geen riek. masar toch bedasnkt, ik ga je tips gewoon naspelen, komt goed
.
Free, hoe groot is dit zwembad en waar heb je hem gekocht??quote:Op zondag 27 juni 2010 20:29 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmm, zou het overdreve zijn voor een dreumes?
Maar hij is zó gelukkig!
Dorre gras er een beetje uittrekken, bemestte tuinaarde, graszaad gemixt met een beetje scherpe zand en/of nog een dun laag tuinaarde. elke avond sproeien. Heb ik afgelopen weekend gedaan en er komen nu al overal nieuwe grassprietjes opquote:Op zondag 27 juni 2010 21:06 schreef Groofsken het volgende:
Iemand hier een idee:
Als je graszodes (of hoe heet dat?) heb gelegd en dat lijkt niet te pakken op een aantal stukken (oftewel, is dood, lelijk en dor), wat kun je daar dan nog aan doen? Heeft het zin om er graszaad overheen te strooine? of pakt dat toch niet, omdat dat eogenlijk in losgewoeld grond moet?
en dan met je voetjes in het badquote:Op zondag 27 juni 2010 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
Hmm dat is nog best groot. Ik weet niet of dat gaat passen... het tuinstel moet dan in ieder geval aan de kant
fijnquote:Op zondag 27 juni 2010 21:58 schreef moussy het volgende:
+/- 262 x 175 x 56 merk: intex
Ynske, onze aardbeitjes doen het prima in de volle zon
vijverpomp die we nog hadden liggenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef Diaan73 het volgende:
Hoe heb je het eruit laten lopen dan? Met emmertjes eruit scheppen? Krijgt de tuin meteen water...
Ik ga dinsdag nog even op pad... kan Twan er ook nog even van genieten voordat hij over ong. 2 weken met zn vader op vakantie gaat.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:05 schreef trui het volgende:
je hebt ze in elk geval in allerlei formaten hoor, dus je kunt nog even kijken welke 't best in jullie tuin past.
onze aardbeien doen 't ook geweldig. elke dag een flinke handvol!!
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef moussy het volgende:
dit is trouwens depeter-peper
[ afbeelding ]
Die tweede van boven moet aan de penicilline.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:29 schreef moussy het volgende:
dit is trouwens depeter-peper
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |