enquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:56 schreef amaranta het volgende:
Saffier heb even iets gemist, maar is er iets met de winkel bij jou int dorp?
Wat doe jij hier dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
Zit jij nu ookal achter de mama's op FOK! aan?
Ik heb (nog) geen dochtertje, hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:01 schreef Myraela het volgende:
Ik zag jou als laatste posten in een OUD-SC. Toen moest ik natuurlijk even kijken.
Onze tuin is piepklein dan.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:02 schreef lily het volgende:
Wij hebben best een "rare" tuin. 40 meter lang en maar 5 meter breed
die van ons ookquote:
oh oke, hail to the foksters!quote:Op zondag 27 juni 2010 20:25 schreef Saffier het volgende:
Lily datprieeltje
hoe geweldig
Je zwembad mag er ook wezen hoor
Amaranta, de Ringers hagelslag is eruit, overal, Céréal moet het hebben overgenomen en dat moet dus in de schappen komen te staan. Een heleboel Foksters zijn op zoek (geweest) voor Tobias naar die hagelslag en inmiddels heb ik een klein voorraadje
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben gewoon een action met opblaasonderdelen. Van oma gekregen. Maar papa vond de atributen niet mooi en heeft ze eraf gesneden
Weg bloem, weg poortje, weg alles.
Ja, absoluutquote:
neequote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef amaranta het volgende:
Free, zit daar toevallig een zeiltje bij voor eroverheen? Als je hem niet gebruikt zeg maar.
weg papa...quote:Op zondag 27 juni 2010 20:31 schreef amaranta het volgende:
Wij hebben gewoon een actionbadje met opblaasonderdelen. Van oma gekregen. Maar papa vond de atributen niet mooi en heeft ze eraf gesneden
Weg bloem, weg poortje, weg alles.
quote:
Ik heb m vrijdag in mn uppie opgezetquote:Op zondag 27 juni 2010 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Lily, wij hebben ook dat bad... Super toen ie eenmaal stond... maar door het opruimen had ik geen zin meer om de volgende jaren het ding weer op te zetten.
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:33 schreef Groofsken het volgende:
Wat een prachtige tuin Lily. Het is dat ik markiezen krijg, maan anders zou ik zeker jaloers zijn
.
maaaaaar.... hebben jullie wel een afdekzeil?quote:Op zondag 27 juni 2010 20:36 schreef moussy het volgende:
[..]
weg papa...
Wij hebben hetzelfde bad als free, maar dat ging vanmiddag zo.... *knipje van hyves*
Niet doen, hou op, schreeuw niet zo, niet elkaar pesten, blijf van elkaar af, ga nou niet languit liggen, hou dat water een béétje daar, niet meteen janken, geef terug, blijf af, niet met die hark er in, stop daar mee, niet met je brood er in, kijk uit, niet duiken... @ tof man, zo'n zwembad in de tuin!
Ik ga denk maar terug naar een grote bak water, ben er echt klaar mee, dat lange lel gaat er steeds languit inliggen en dat vind ik dan zó lullig en oneerlijk tegenover Cas die zo heerlijk kan prutten
Oehquote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
lief heh
[..]
Ik heb m vrijdag in mn uppie opgezet
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:38 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
lief heh
[..]
Ik heb m vrijdag in mn uppie opgezet
We houden hem niet goed bij hoor. Met moeite hier en daar wat onkruid wieden en gras maaien. En meestal staat er ook hier en daar rotzooi wat we door het jaar heen kwijt moesten.quote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef huuphuup het volgende:
Wauw Lily![]()
ik ben jaloers!
geweldige tuin heb je <3
neuh, zat er niet bij ook. Hij is nu wel leeg, met vijverpomp ging dat príma, ik twijfel nog of ik hem qua lucht ook leeg laat lopen..quote:Op zondag 27 juni 2010 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
maaaaaar.... hebben jullie wel een afdekzeil?
is dat echt zo goedkoopquote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef lily het volgende:
Pfoe, we hebben het al een jaar of 6. We breken het af in het najaar en zetten het in de schuur. Kan ook zonder vlondertjes eronder ja.
Euro of 60 denk ik (wij doen nooit zo duur).
Ohhhh eerlijk??? Zo weinig maar???quote:Op zondag 27 juni 2010 20:44 schreef lily het volgende:
Pfoe, we hebben het al een jaar of 6. We breken het af in het najaar en zetten het in de schuur. Kan ook zonder vlondertjes eronder ja.
Euro of 60 denk ik (wij doen nooit zo duur).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |