quote:Op zondag 27 juni 2010 19:07 schreef ukga het volgende:
Ik van Twizuen Adavncedpowerrrrr
Penisbaard had het ver kunnen schoppen, maar helaas, hij is een linkse kuthond (naar eigen zeggen)
Nee, van jou is niemand fan, alleen jezelf idd.quote:
Dit dus, hoe zielig om fan van jezelf te zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:23 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee, van jou is niemand fan, alleen jezelf idd.
Jij hebt toch met negerseks11Niels?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:24 schreef Lonker2.0 het volgende:
En steven is een goeie, ajip1234 ofzoook, en Niels124785 is dan wel gay, maar wel aardig soms.
Waarom heb ik dan zoveel naamtopics?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:23 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Nee, van jou is niemand fan, alleen jezelf idd.
had ze ook al voor ze mod wasquote:Op zondag 27 juni 2010 19:26 schreef Driepink het volgende:
iedereen slijmt bij mods.. had je moeten weten
Omdat in 50% van jou post komt :quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:29 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Omdat in 50% van jou post komt :
'' ik ben een hoer''
''Zal ik je met mijn tepel aanraken''
''Ik ben een vrouw''
''Neuken?''
Fokkertjes denken dan : '' Bwhahahahh als ik nu door ga ontmoet ik haar misscihen echt en kan ik seksen''
Daarom.
hahahah je zei neger terwijl je weet dat wij geen negers zijn hahahaquote:Op zondag 27 juni 2010 19:24 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Jij hebt toch met negerseks11Niels?
Feiten zijn niet te ontkennenquote:
Ik was ook fan van Lonker (eerste versie). 2.0 valt me eigenlijk tegen.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:29 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
'' ik ben een hoer''
''Ik ben een vrouw''
''Neuken?''
Fokkertjes denken dan : '' Bwhahahahh als ik nu door ga ontmoet ik haar misscihen echt en kan ik seksen''
Daarom.
De basis van mijn post is altijd diepzinnig, daarom mogen mensen mij graag. En discusseren met mij op een forum is een beetje nutteloos, want ik ben aardig goed met woorden en dus overrule ik je toch wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:29 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
'' ik ben een hoer''
''Ik ben een vrouw''
''Neuken?''
Daarom.
Mod en toch zo bescheiden!quote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
De basis van mijn post is altijd diepzinnig, daarom mogen mensen mij graag. En discusseren met mij op een forum is een beetje nutteloos, want ik ben aardig goed met woorden en dus overrule ik je toch wel.
Ik ben hier gelukkig ook niet voor een discussie, omdat mij het geen zak boeit wie wat zegt op een online forum, maar hier een diepzinnige post van jou.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
De basis van mijn post is altijd diepzinnig, daarom mogen mensen mij graag. En discusseren met mij op een forum is een beetje nutteloos, want ik ben aardig goed met woorden en dus overrule ik je toch wel.
Pure kwaliteit zeg ik je, puurquote:
denken dta mensen op internet je mogenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Feiten zijn hard Twizu, het spijt mequote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik was ook fan van Lonker (eerste versie). 2.0 valt me eigenlijk tegen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:07 schreef ukga het volgende:
Ik van Twizuen Adavncedpowerrrrr
Penisbaard had het ver kunnen schoppen, maar helaas, hij is een linkse kuthond (naar eigen zeggen)
oja en ; dWc_RuffRyder omdat; Slechtste "sowieso" ever.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef ukga het volgende:
[..]
denken dta mensen op internet je mogen
of print jij je posts uit, laat ze door echte vrienden lezen IRL en vraagt dan wat ze van je vinden?
Haar tepels ook als je de verhalen mag geloven.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Feiten zijn hard Twizu, het spijt me
zoiets zeg je toch niet ? komt een beetje over als: ik ben toch beter en ik weet het, dus jullie zijn domquote:Op zondag 27 juni 2010 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
En discusseren met mij op een forum is een beetje nutteloos, want ik ben aardig goed met woorden en dus overrule ik je toch wel.
Veel van mijn IRL vrienden zitten ook op het forum, dus ik heb daar wel een aardig realistisch beeld van, ja.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:32 schreef ukga het volgende:
[..]
denken dta mensen op internet je mogen
of print jij je posts uit, laat ze door echte vrienden lezen IRL en vraagt dan wat ze van je vinden?
Geld of seks aanbieden.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Wat moet ik doen om mensen op mij te laten stemmen.
Zo kom ik niet over, zo is het.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:34 schreef Driepink het volgende:
[..]
zoiets zeg je toch niet ? komt een beetje over als: ik ben toch beter en ik weet het, dus jullie zijn dom
(je begrijpt me wel)
''de verhalen''quote:Op zondag 27 juni 2010 19:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haar tepels ook als je de verhalen mag geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |