Het is ongelooflijk, jullie kunnen mij nog aanraken. RAAK MIJ aan, ik was gisteravond op het damrak met de opleidings commissie aan het genieten van een etentje bij Kyotos Cafe en dan lees ik nu dat er een BOM MELDING IS geweest.quote:Bommelding op Damrak
print rss - door Redactie op 26-06-2010 @ 17:52
Het Damrak in Amsterdam ter hoogte van het beursgebouw is korte tijd afgesloten geweest na een bommelding. De brandweer bevestigde dat er naar explosieven werd gezocht in een auto. Na onderzoek bleek er niets verdachts in de auto te liggen. De politie heeft een man aangehouden.
De melding kwam rond 15.45 uur bij de politie binnen. Een gebied rond het beursgebouw werd vervolgens afgezet. De man die aangehouden is, is de bestuurder van de verdachte auto. Brandweerwagens stonden uit voorzorg paraat.
Uit onderzoek door de politie bleek dat er in de auto niets verdachts werd gevonden. De man zit nog vast en zal door de politie worden gehoord. Door wie de melding is gedaan, kan een politiewoordvoerder niet zeggen. Het Damrak is weer vrijgegeven.
Aight, BOKS ouwe, ik was daar gewoon, represent the str33tz!quote:
Oh noes, reacties waren leuk tot dat advanced power binnen kwam. Kan er geen instelling plaats vinden waardoor kut kinderen van onder de 15 niet in dit topic kunnen komenquote:
Hoertje.quote:
Internetaanrakingquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:50 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat ze mij wel wilt aanraken en jou niet
In de rechtbank wel zeggen dat hij jouw mes aanraakt. Twintig keer met zijn borstkas.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:16 schreef apij4125 het volgende:
Ik raak je aan met mijn mes
VANAVOND EXCLUSIEF BIJ SBS6:quote:
Nouja vrijdag avond was gewoon zo'n gemiddelde avond op het Damrak, beetje drukte, veel toeristen enzo. Mensen die door rood lopen.. Ik had toen nooit gedacht dat er de volgende dag dus op datzelfde Damrak een bom melding zou plaats vinden. Als ik dat toen wel wist, hoe zou ik dan die avond hebben beleefd, wetende dat er de volgende avond een bom melding zou zijn.quote:Op zondag 27 juni 2010 09:43 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS dit is fucking interesting!!! Vertel meer!!!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |