Frieslandquote:Op zondag 27 juni 2010 19:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik hoopte op een topic met als fipo "Friesland! "
Waarop de komende 150 posters deze fipo zouden quoten.
Helaas
Friezen ZIJN het probleem, volgens jou?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:08 schreef Bill_E het volgende:
niets mis met Friesland.. alleen de friezen is het probleem
dat ookquote:Op zondag 27 juni 2010 19:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Friezen ZIJN het probleem, volgens jou?
quote:
WAT!quote:Op zondag 27 juni 2010 18:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Leer eens fags afmaken
Ik quote mezelf (quote:Op zondag 27 juni 2010 19:25 schreef Compatibel het volgende:
Dus, de argumenten waarom Friesland:
- Geen problemen met minderheidsgroeperingen (laatste jaar geen Marokkaan meer gezien, verder alleen wat leuke toko's met goed eten hier)
- Mooiste provincie van Nederland
- Goedkope woningen
- Friezen zijn nog trots op hun culturele identiteit
- Berenburg en Frieske dumkes![]()
Argumenten waarom Friesland![]()
- Advanced power
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Wat is het mooiste stukje Friesland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:29 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Wat is het mooiste stukje Friesland?Theo Maassen grap maar dan wel heel slecht gekopieerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een bus is geen 'stukje Friesland'. Wat een faal weer
![]()
Goed dan..quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Rasher het volgende:
[..]
Theo Maassen grap maar dan wel heel slecht gekopieerdEen bus is geen 'stukje Friesland'. Wat een faal weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Terechte klacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[Zeikende hollander modus]
Kan een fries dit vertalen, naar het Fries.
Land of bear and
Land of eagle
Land that gave us birth and blessing
Land that pulled us ever homewards
We will go home across the mountains
We will go home, we will go home
We will go home, across the mountains
We will go home, singing our song
Hear our singing,
Hear our longing
We will go home, we will go - home.
Me singing![]()
![]()
Ja. Maar vertaal jij het eerst maar naar het Nederlands. Met je kansloze Engelstalige tekstenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef Cjavo het volgende:
[Zeikende hollander modus]
Kan een fries dit vertalen, naar het Fries.
Land of bear and
Land of eagle
Land that gave us birth and blessing
Land that pulled us ever homewards
We will go home, singing our song
Hear our singing,
Hear our longing
We will go home, we will go - home.
Me singing
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Ik had een keer een nachtmerrie dat ik werd gegijzeld door het comité Friesland zelfstandig, en die gingen dan elke keer een vinger van me afsnijden en die naar Den Haag sturen. Helaas kwam er maar geen reactie dus op een gegeven moment was ik in zn geheel over de post naar Den Haag gegaan, in stukjes dan.![]()
Helaas was het slechts een droom.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:54 schreef Charie het volgende:
Ik had een keer een nachtmerrie dat ik werd gegijzeld door het comité Friesland zelfstandig, en die gingen dan elke keer een vinger van me afsnijden en die naar Den Haag sturen. Helaas kwam er maar geen reactie dus op een gegeven moment was ik in zn geheel over de post naar Den Haag gegaan, in stukjes dan.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !![]()
![]()
![]()
![]()
Fryslân !
![]()
![]()
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/![]()
Het kan dooien,
het kan vriezen,
geef mij maar dooie Friezen.
En nee, ik kom NIET uit de randstad. Ik kom uit Groningen en wacht met smart op de muur.Terug van weggeweest!![]()
fryslan
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?![]()
Volgensmij gaan veel groningers overstappen naar de friezen.(Ron Jans)quote:Op maandag 28 juni 2010 01:02 schreef ThaKiller het volgende:
Het kan dooien,
het kan vriezen,
geef mij maar dooie Friezen.
En nee, ik kom NIET uit de randstad. Ik kom uit Groningen en wacht met smart op de muur.
![]()
Johquote:Op zondag 27 juni 2010 18:57 schreef Leonidas82 het volgende:
En het leukste is:
Dat Friezen nooit over de randstad klagen, maar andersom er structureel geklaagd wordt over het Friese volk en hun prachtige Provincie.
Simpelweg omdat je over de Friezen enorm kan klagen.
Bagger is het gewoon.![]()
zegt iemand met een koe in zn uiquote:Op maandag 28 juni 2010 01:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Joh
Simpelweg omdat je over de Friezen enorm kan klagen.
Bagger is het gewoon.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: