Goeie tip.quote:Let op met ijsjes, want er kunnen heel wat calorieën in zitten. Dat adviseert de Consumentenbond.
Volgens mij hoef je daar geen test voor te doen. Je hoeft alleen maar de verpakkingen naast elkaar te leggen.quote:Uit een test van dertig handijsjes blijkt dat er grote verschillen zijn, als gekeken wordt naar calorieën, verzadigd vet en suiker.
Er zitten dus meer calorieën in roomijs dan in waterijs. Wie had dat gedacht.quote:De ijsjes uit het onderzoek bevatten gemiddeld 224 kilocalorieën per 100 gram. Er zit een groot verschil tussen de room- en waterijsjes. De eerste bevatten gemiddeld 309 kilocalorieën per 100 gram en de tweede slechts 98.
Aha, dus als een ijsje kleiner is, zitten er minder calorieën in.quote:Maar naast het soort ijs, speelt ook de portiegrootte een belangrijke rol. Kinderijsjes zijn over het algemeen klein en daardoor bevatten ze minder energie per stuk.
Theo Maassen?quote:Op zondag 27 juni 2010 18:09 schreef arucard het volgende:
"Dit product is dermatologisch getest."
Maar ze vertellen er nooit bij wat de uitslag van die test is.
Nee, het is gewoon logisch nadenken.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:15 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Volgens mij was die quote van Theo Maassen
Het is niet echt een originele uitspraak die alleen hij heeft gemaakt. Ik heb het in ieder geval niet van hem.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:15 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Volgens mij was die quote van Theo Maassen
Dit inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:16 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon logisch nadenken.
Wat jij wil johquote:Op zondag 27 juni 2010 18:16 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 27 juni 2010 18:20 schreef arucard het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Theo Maassen de enige is die hier ooit is opgekomen?
theo maassen is natuurlijk een soort van godquote:Op zondag 27 juni 2010 18:27 schreef Maarten1 het volgende:
wie zegt dat theo maassen het zelf bedacht heeft?
Ja, ik dacht dat al vaaf de eerste keer dat ik het hoorde.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:16 schreef Ketchupknul het volgende:
[..]
Als het goed is, bedenkt vrijwel iedereen die die reclames hoort dat.quote:Op zondag 27 juni 2010 18:21 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat zeg ik nietMaar hij heeft dat niet zelf bedacht
Snap jij dat nou? waarom iedereen altijd zo onaardig doetquote:
quote:
Uit tests is gebleken dat mastermooiboy niet bang is om dik te worden.quote:
Klasse dit.quote:Op zondag 27 juni 2010 23:31 schreef ViaRegnum het volgende:
Ik moest lachen om het droge commentaar in de OP.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |