Ik ken dat ijsje helemaal niet. Welke smaak heeft het?quote:
Citroen op een dropstaafjequote:Op zondag 27 juni 2010 15:21 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik ken dat ijsje helemaal niet. Welke smaak heeft het?
my favoritequote:Op zondag 27 juni 2010 14:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
ik ga dadelijk een calippo (schrijf je dat zo?) sinas halen
Ja, inderdaad, echt zonde van verder best een lekker ijsje...quote:Op zondag 27 juni 2010 23:28 schreef Perruche het volgende:
[..]Die heb ik ook op vandaag! Die drop was vieeeesss.
Dropje is toch best okquote:Op zondag 27 juni 2010 23:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, echt zonde van verder best een lekker ijsje...
Dat doe ik ook, maar ik krijg toch altijd wat van die vieze drop binnenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:41 schreef Aure het volgende:
Je hoeft het dropje ook niet per se op te etenIk eet gewoon het ijs op en die dropstaaf gooi ik weg
failquote:Op maandag 28 juni 2010 13:43 schreef mozarella het volgende:
[img]http://www.greo.it/foto/illustrazioni_2/Cornetto_gelato.jpg[/jpg]
Fail x 2.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:09 schreef mozarella het volgende:
[quote]Op maandag 28 juni 2010 13:46 schreef Paul het volgende:
[..]
fail
[/jpg]
Bij de supermarkt? Waar koop jij ze dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 20:10 schreef Paul het volgende:
Kan je Liuk ook in de supermarkt kopen?
Zoja, waar?
Cafetaria had ik hemquote:Op woensdag 30 juni 2010 16:20 schreef Csbs het volgende:
[..]
Bij de supermarkt? Waar koop jij ze dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef! Ook eens proberenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:24 schreef emss het volgende:
Mijn mini 'ijsjes':
[ afbeelding ]
Druiven zijn zooooo lekker als ze bevroren zijn. Ze worden een stuk zoeter, en van binnen is het net sorbet ijs. MMMmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |