Prima, PM maar ff voor de afhandeling.quote:
Kan de OP niet meer editten, maar 10ex per spel, en 55 ex voor DJ Hero.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 00:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
Graag richtprijzen toevoegen aangezien je ze ook te koop aanbiedt~
Je kopieert een link en kijkt zelf nog niet eens goed op de site. Bij bijna alle MMs is deze voor 60euro nieuw te halen staat ook op die site.quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:52 schreef PP. het volgende:
[..]
Dude..
Nieuwprijs
Heb je niet wat te ruil ofzo?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:59 schreef PP. het volgende:
[..]
Kan de OP niet meer editten, maar 10ex per spel, en 55 ex voor DJ Hero.
CoD4 en RE5 gereserveerd momenteel, nog niets definitiefs.quote:
Heb wel interesse in tomb raider underworld.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:29 schreef 19FR08 het volgende:
Ben wel geīnteresseerd in Star Wars: The force unleashed
kijk even in mijn topic of je iets ziet om te ruilen.
Oké. Waar evt. op te halen?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:12 schreef PP. het volgende:
[..]
Heb wel interesse in tomb raider underworld.
Oké, dat is met net iets te ver rijden.quote:
Ik heb dr geen problemen mee. PM je ff voor de afhandeling?quote:Op zondag 4 juli 2010 23:34 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Oké, dat is met net iets te ver rijden.
Versturen is ook geen probleem, ik heb alleen pas overmorgen de mogelijkheid om te verzenden.
Mocht je dit geen probleem vinden hebben we een deal.
Donequote:Op maandag 5 juli 2010 08:19 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik heb dr geen problemen mee. PM je ff voor de afhandeling?
55 euro voor DJ Hero renegade?:O Hier bij de mediamarkt is hij in de uitverkoop voor 30!quote:Op zondag 27 juni 2010 13:46 schreef PP. het volgende:Call of duty 4: Modern Warfare Cloudy with a chance of meatballs DJ Hero, renegade edition (luxe draaitafel met steun en koffer) The Club (promo versie) Harry Potter and the order of the phoenix Star wars: The force unleashed Terminator: Salvation Rock band (alleen disc en doosje, geen hoesje of boekje) Resident evil 5 Rayman raving rabbids.
10ex per spel, en 55 ex voor DJ Hero.
Liefst ruilen, zeg maar wat je te bieden hebt, ben iig nog op zoek naar Uncharted 2, Ratchet en clank: a crank in time, Just cause 2, brutal legend, God of war 3, guitar hero 5(360), mass effect 2.
Hoezo quote je mij? Ik heb het nooit over die game gehad.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
55 euro voor DJ Hero renegade?:O Hier bij de mediamarkt is hij in de uitverkoop voor 30!
Oops, pakte de verkeerdequote:Op maandag 5 juli 2010 14:32 schreef 19FR08 het volgende:
[..]
Hoezo quote je mij? Ik heb het nooit over die game gehad.
Cod is al verkocht, heb het geld net naar de ts overgemaakt.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:51 schreef NrSiX het volgende:
Cod nog steeds gereserveerd? Kunnen wat mij betreft wel een deal maken? Heb je het geld vanavond nog.
Dan moet je 'm daar kopen. Bij mij is ie 55ex.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
55 euro voor DJ Hero renegade?:O Hier bij de mediamarkt is hij in de uitverkoop voor 30!
Prima. PM maar ff.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef Glijdt_licht het volgende:
¤10 incl voor Lego Star Wars the complete saga
quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:06 schreef PP. het volgende:
Update:Call of duty 4: Modern Warfare Cloudy with a chance of meatballs DJ Hero, renegade edition (luxe draaitafel met steun en koffer) The Club (promo versie) Harry Potter and the order of the phoenix Star wars: The force unleashed Terminator: Salvation Rock band (alleen disc en doosje, geen hoesje of boekje) Resident evil 5 Rayman raving rabbids. Lego star wars, the complete saga
10ex per spel, en 55 ex voor DJ Hero.
Liefst ruilen, zeg maar wat je te bieden hebt, ben iig nog op zoek naar Uncharted 2, Ratchet en clank: a crank in time, Just cause 2, brutal legend, God of war 3, guitar hero 5(360), mass effect 2.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |