Ik had Jeroen Grueter hier wel willen horen.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:51 schreef Eppie_NL het volgende:
Commentaar (bij de NOS): Ronald van der Geer![]()
Ik kijk wel via de ARD
Wie is dàtquote:Op zondag 27 juni 2010 12:51 schreef Eppie_NL het volgende:
Commentaar (bij de NOS): Ronald van der Geer![]()
Ik kijk wel via de ARD
Hoop dat ie de halve finale mag doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik had Jeroen Grueter hier wel willen horen.
1 van de velen bij de NOS die het niet kunnen.quote:
Nog niet waarschijnlijk speelt Engeland in dezelfde opstelling als de laatste wedstrijd.quote:
Holland beker op de bosbaanquote:Op zondag 27 juni 2010 13:03 schreef Zwansen het volgende:
Ik moet de tweede helft naar een of andere rare roeiwedstrijd.
Jupsquote:
Skoll 8+, tegen Holland 8 ed.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:11 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ah, ik kom voor de zware 8, eerstejaars van Okeanos. Ofzo.
Wat voor boot en hoe laat moet je?
maar dan kunnen wij ze niet verslaan in de finalequote:Op zondag 27 juni 2010 14:11 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik hoop echt dat die rot moffen verliezen!
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:29 schreef Mistbank het volgende:
Ik kijk al uit naar het Engelse volkslied.
Dat van de Duitsers zal er schril bij afsteken. Zeker qua beleving op de tribunes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door Anonymousz op 27-06-2010 15:07:24 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Dat stukje van Becker was ook wel erg leuk.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:19 schreef shaokahn265 het volgende:
Haha, iemand die nu BBC kijkt? grappig fragment van Capello op de bank tijdens een wedstrijd, wat een mannetje
Onzin. Ik denk dat er er hier minstens zoveel mensen zijn die vandaag sympathiek voor Duitsland hebben als voor de Engelsen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Natuurlijk, jullie haten al jullie buurlanden + andere landen.
Nee, ik haat Duits voetbal gewoon.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Ik haat Duitsland helemaal nietquote:Op zondag 27 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
En terecht. Voor de Engelsen is dit nog veel meer een kraker dan andersom. Sowieso leven dit soort wedstrijden op een WK daar enorm.quote:
Ik haat ze ook niet, maar zie ze wel graag op hun bek gaanquote:
Dat durf ik te betwijfelen. Niet dat ik de supporter-drang van de Engelsen in twijfel trek, maar de Duitsers zijn ook behoorlijk fanatiek.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:29 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Voor de Engelsen is dit nog veel meer een kraker dan andersom. Sowieso leven dit soort wedstrijden op een WK daar enorm.
Dat is goed verwoordquote:Op zondag 27 juni 2010 15:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik haat ze ook niet, maar zie ze wel graag op hun bek gaan
dit stukje?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:19 schreef shaokahn265 het volgende:
Haha, iemand die nu BBC kijkt? grappig fragment van Capello op de bank tijdens een wedstrijd, wat een mannetje
En wat dan als we de finale wéér verliezen van de Duitsers?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:32 schreef superworm het volgende:
Overigens moet DLD dit gewoon winnen. Het idee dat we ze dan tegen zouden kunnen komen in de finale is té goed om niet voor Duitsland te rooten!
Die 2 gasten naast hem worden waarschijnlijk helemaal gek van die manquote:
nee, echt?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Engeland licht favoriet bij de bookies.
Goed voor elkaarquote:Op zondag 27 juni 2010 15:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ga der is ff goed voor zitten.
Vrouwtje loopt wel steeds naar de koelkast
Sit down ! Eh , sit down...quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:43 schreef Kwaliteit het volgende:
HAHA CHECK DIT!!
http://tinyurl.com/262zw88
In de competities is het verschil qua beleving al vrij groot en tijdens een WK is dit niet veel anders. Je zult het zo ook merken in het stadion zelf.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen. Niet dat ik de supporter-drang van de Engelsen in twijfel trek, maar de Duitsers zijn ook behoorlijk fanatiek.
Er staan een hálf miljoen mensen in Berlijn!quote:Op zondag 27 juni 2010 15:45 schreef Mistbank het volgende:
[..]
In de competities is het verschil qua beleving al vrij groot en tijdens een WK is dit niet veel anders. Je zult het zo ook merken in het stadion zelf.
haha jij kijkt ook ARD?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De tering, die beelden vanuit Berlijn
Ja, dat is echt super relevant wanneer je het hebt over de beleving van een hele natie.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:46 schreef superworm het volgende:
[..]
Er staan een hálf miljoen mensen in Berlijn!
Nee inderdaad stom van me. Die Duitsers vinden d'r niks aan natuurlijk. Die staan daar met z'n allen de verjaardag van de kleuren rood, zwart en geel te vierenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:47 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ja, dat is echt super relevant voor de hele beleving van een natie.
Ik niet hoor. Duitsers blijven immers Duitsers.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef ViaRegnum het volgende:
Huh, ik ben echt verbaasd dat iedereen denkt dat Engeland gaat winnen
Het doet er niet toe dat er in de hoofdstad een massaal volksfeest is. We hebben het over het feit hoe voetbal beleefd wordt in een heel land. Er zijn natuurlijk ook veel meer Engelsen te horen zometeen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:48 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee inderdaad stom van me. Die Duitsers vinden d'r niks aan natuurlijk. Die staan daar met z'n allen de verjaardag van de kleuren rood, zwart en geel te vieren
Engeland heeft echt geen slecht team hoor.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef ViaRegnum het volgende:
Huh, ik ben echt verbaasd dat iedereen denkt dat Engeland gaat winnen
Ok ok, ik weet er ook weer niet genoeg over om dat te beoordelen. Jij je gelijkquote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Het doet er niet toe dat er in de hoofdstad een massaal volksfeest is. We hebben het over het feit hoe voetbal beleefd wordt in een heel land.
Neerlansche trotsquote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef ViaRegnum het volgende:
En ik twijfel tussen ARD en NOS... ik denk dat ik toch maar voor die laatste ga.
Klopt, maar ik denk dat het Duitse team beter is...quote:Op zondag 27 juni 2010 15:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Engeland heeft echt geen slecht team hoor.
Alleen waren de laatste wedstrijden ver ondermaats.
Dat is wel mooi aan dit soort wedstrijden jaquote:Op zondag 27 juni 2010 15:50 schreef golfer het volgende:
Ik ga neutraal NOS kijken en zap tussendoor af-en-toe naar ARD en BBC.
Hehehequote:
eens, rot moffenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:50 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil echt niet dat de Duitsers gaan winnen.
Je ziet dat ze er veel moeite in hebben gestokenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:52 schreef Zwansen het volgende:
Wow, ze doen op de BBC alsof het de WK-finale is volgens mij. Het leeft echt daar.
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:37 schreef alors het volgende:
Alleen als Duitsland er nu uitgaat kunnen wij ze niet meer vernederen.
Antiklacht: ditquote:
Na deze wedstrijd kunnen ze het niet meer gebruiken.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:53 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Je ziet dat ze er veel moeite in hebben gestoken![]()
Ja van mij mogen ze nu verliezen, tenzij de Duitsers het zo ook doen.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:55 schreef DrDentz het volgende:
Wat een tokkies die Engelsen, dat volkslied boo'en.
ja dus.quote:
verleningquote:
Waarom zongen ozil en die andere exotische namen niet mee?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:57 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zingt Rooney niet mee? Is ie te dom om het uit zn hoofd te leren ofzo?
Hij is republikeinquote:Op zondag 27 juni 2010 15:57 schreef Zwansen het volgende:
Waarom zingt Rooney niet mee? Is ie te dom om het uit zn hoofd te leren ofzo?
geen pics, maar was idd een supermooie meidquote:Op zondag 27 juni 2010 15:57 schreef turnazz het volgende:
WIE WAS GODVERDOMME DIE LEKKERE CHICK AAN HET EINDE VAN HET DUITSE VOLKSLIED, ZE HAD IETS GRIJS AAN, MET DUITSE VLAGGEN GETEKEND OP HAAR WANGEN.. IEMAND PICS???![]()
![]()
![]()
JE ZOU HAAST LESBISCH WORDEN OF NIET ALORS..quote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef alors het volgende:
[..]
geen pics, maar was idd een supermooie meid
Gvd net gemistquote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef Equites het volgende:
Ik ben ook verliefd geworden ouwe, de tering.
Zij was fijn inddquote:Op zondag 27 juni 2010 15:57 schreef turnazz het volgende:
WIE WAS GODVERDOMME DIE LEKKERE CHICK AAN HET EINDE VAN HET DUITSE VOLKSLIED, ZE HAD IETS GRIJS AAN, MET DUITSE VLAGGEN GETEKEND OP HAAR WANGEN.. IEMAND PICS???![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:57 schreef turnazz het volgende:
![]()
![]()
quote:
jij hebt het over een andere, bij die ene die ik bedoel kon je amper de tanden zien..quote:
Nee dat nooitquote:Op zondag 27 juni 2010 15:59 schreef turnazz het volgende:
[..]
JE ZOU HAAST LESBISCH WORDEN OF NIET ALORS..![]()
Ja, maar dat wordt pas na de wedstrijd door de stewards beslist.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Krijg Rooney nog strafseconden?
We zijn 5 seconden bezigquote:Op zondag 27 juni 2010 15:59 schreef Jamunited het volgende:
Engeland moet winnen maar ze zijn veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te slecht.
ja die lekkere was de allerlaatste chick die je zag bij het duitse volkslied..quote:
Italië en Frankrijk wel ja. We moeten nog maar afwachten of Nederland doorgaat...quote:Op zondag 27 juni 2010 15:59 schreef Gorgrealis het volgende:
Wel lekker idee dat een van de favorieten er iig eerder uit is als wij
Inddquote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef turnazz het volgende:
[..]
ja die lekkere was de allerlaatste chick die je zag bij het duitse volkslied..
Ow deze had ook duitse vlaggetjes op de wangen en was zeer lekker.Ze lachte flink en dat was minderquote:Op zondag 27 juni 2010 16:00 schreef turnazz het volgende:
[..]
jij hebt het over een andere, bij die ene die ik bedoel kon je amper de tanden zien..
Alles wat hiervoor gebeurde is totaal niet van belang.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:01 schreef Jamunited het volgende:
[..]
Gaaast denk na.
Ze zijn dit WK veel te slecht
Waar staat dat CBS voor in je ondertitel?quote:
Ik welquote:
quote:
Spreekkorenquote:Op zondag 27 juni 2010 16:02 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Was bij de vorige wedstrijd van de Engelsen ook
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:02 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Overigens vind ik ozil een zeer sierlijke voetballer
Geen idee iedereen had het als MSN naam, dus ik ook maarquote:Op zondag 27 juni 2010 16:02 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Waar staat dat CBS voor in je ondertitel?
Indd. Duitsland gerne een vorm als tegen Servië.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Alles wat hiervoor gebeurde is totaal niet van belang.
Dit gaat om de vorm van de dag.
Lol okequote:Op zondag 27 juni 2010 16:04 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Geen idee iedereen had het als MSN naam, dus ik ook maar
Oke.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
ik kijk niet naar de wedstrijd
maar ik volg het topic wel
Okequote:
Kijk je naar de radio ?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
ik kijk niet naar de wedstrijd
maar ik volg het topic wel
Nee ik luister naar de tv.quote:
neequote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:06 schreef Nystiq het volgende:
Ik hoor de fans nu zingen, ipv vuvuzela's!!!
Whehehehequote:Op zondag 27 juni 2010 16:06 schreef Zinedinho het volgende:
Dat was de chick van het toernooi....![]()
Jammer dat ze een Duitse is
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:05 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Geintje staat voor Cant Be Stopped
Welke? Gert of Andy?quote:Op zondag 27 juni 2010 16:07 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Nr 13. Muller?
Speelt die dikke Muller nog steeds voor de moffen?
Ik was gewoon bijna vergeten hoe het klonk, gebrainwashed door vuvzela'squote:Op zondag 27 juni 2010 16:07 schreef vaarsuvius het volgende:
EUROPA! EUROPA!
Je hoort gewoon weer fans, geschreeuw! gefluit! getrommel!
nog wel een beetje fuckuzela, maar het klinkt gewoon weer als een voetbal wedstrijd!
Komt deze wedstrijd nog welquote:Op zondag 27 juni 2010 16:08 schreef Kingside het volgende:
Rooney heeft trouwens ook heel het WK nog geen bal goed geraakt.
heb je pics van haarquote:
Handig.quote:Op zondag 27 juni 2010 16:08 schreef superworm het volgende:
Voor iedereen die bijv. een mooie actie heeft gemist die niet wordt herhaald, de BBC loopt een seconde of 10 achter.
wtf!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:08 schreef superworm het volgende:
Voor iedereen die bijv. een mooie actie heeft gemist die niet wordt herhaald, de BBC loopt een seconde of 10 achter.
Lol oke thanksquote:Op zondag 27 juni 2010 16:08 schreef superworm het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef wdn het volgende:
WWP!!!!!!!!!
Voor diegene die er niet bij waren gisteren:Ja, dan gaat Duitsland in dit geval dus sowieso doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you call my heart stops beating
And when you're gone it won't stop bleeding
I can wait, I can wait
I can wait forever
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef wdn het volgende:
WWP!!!!!!!!!
Voor diegene die er niet bij waren gisteren:WWDEWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Wij willen dat Engeland wintBrutal. Fucking. Metal.
via UPC niet hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 16:08 schreef superworm het volgende:
[Trollmode]quote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
O jij bent geen Ajacied?Ik snap je reactie
quote:Op zondag 27 juni 2010 16:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
[Trollmode]
Er zijn mensen mét verstand van voetbal
[/Trollmode]
ze zijn anders de enige die tot nu toe een pingel hebben gemistquote:Op zondag 27 juni 2010 16:11 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Ja, dan gaat Duitsland in dit geval dus sowieso door
In 1914 ookquote:Op zondag 27 juni 2010 16:10 schreef tong80 het volgende:
Het begin belooft wat.Ze willen beiden aanvallen.
Goede vraagquote:Op zondag 27 juni 2010 16:14 schreef wdn het volgende:
Nou nou nou wat heeft die gele vlag nou misdaan???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |