Ik haat Duitsland helemaal nietquote:Op zondag 27 juni 2010 15:24 schreef Duitse_VoetbalFan het volgende:
[..]
Natuurlijk, jullie haten al jullie buurlanden + andere landen.
En terecht. Voor de Engelsen is dit nog veel meer een kraker dan andersom. Sowieso leven dit soort wedstrijden op een WK daar enorm.quote:
Ik haat ze ook niet, maar zie ze wel graag op hun bek gaanquote:
Dat durf ik te betwijfelen. Niet dat ik de supporter-drang van de Engelsen in twijfel trek, maar de Duitsers zijn ook behoorlijk fanatiek.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:29 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Voor de Engelsen is dit nog veel meer een kraker dan andersom. Sowieso leven dit soort wedstrijden op een WK daar enorm.
Dat is goed verwoordquote:Op zondag 27 juni 2010 15:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik haat ze ook niet, maar zie ze wel graag op hun bek gaan
dit stukje?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:19 schreef shaokahn265 het volgende:
Haha, iemand die nu BBC kijkt? grappig fragment van Capello op de bank tijdens een wedstrijd, wat een mannetje
En wat dan als we de finale wéér verliezen van de Duitsers?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:32 schreef superworm het volgende:
Overigens moet DLD dit gewoon winnen. Het idee dat we ze dan tegen zouden kunnen komen in de finale is té goed om niet voor Duitsland te rooten!
Die 2 gasten naast hem worden waarschijnlijk helemaal gek van die manquote:
nee, echt?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Engeland licht favoriet bij de bookies.
Goed voor elkaarquote:Op zondag 27 juni 2010 15:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Ga der is ff goed voor zitten.
Vrouwtje loopt wel steeds naar de koelkast
Sit down ! Eh , sit down...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |