En goed daarin!quote:
Ah, je bent eindelijk post-op?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik had dat topic gelezen Tombo, maar ik vond er geen bruikbare tips tussen zitten
Je bent Bella's Badminton Babequote:
Ik zit het bad buiten te vullen met mobiel in m'n handquote:Op zondag 27 juni 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
En Benny gaat al door het slotje, knap dat je het kan missen met de nieuwe lay-out
Deze was heul niet expres?quote:
Waarom, hij staat toch in TAL?quote:
I stalk my prey and finish itquote:
Tweede natuur.quote:
Oh ja? Je vind gestalkt worden leuker dan klaargemaakt worden?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay dat eerste is nog leuk eng, maar daarna word het wel beetje angstig eng
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom, hij staat toch in TAL?
Das toch nergens anders?
No worries, you'll fit right in.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
forumcrew-meets. Ik weet niet hoe het komt maar ik stel me dan altijd een stel van die mensen voor die zelden buiten komen en allemaal heel geforceerd grappig en leuk proberen te doen bij Remlof/Yvonne/etc
Oh als je dat bedoelt met finishen nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja? Je vind gestalkt worden leuker dan klaargemaakt worden?
Dat is precies zoals het gaat inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
forumcrew-meets. Ik weet niet hoe het komt maar ik stel me dan altijd een stel van die mensen voor die zelden buiten komen en allemaal heel geforceerd grappig en leuk proberen te doen bij Remlof/Yvonne/etc
Ik 3x Idols, 1x X Factor, 2x voetbalmeets, verder nog wat mini-meetjes bij FC Utrecht met wat mensen. (waaronder Bos81)quote:Op zondag 27 juni 2010 12:12 schreef Rauzer het volgende:
Over de meets, ik heb twee ShowChat-meets gehad, twee sportcrew-meets, twee forumcrew-meets, en één IDO-meet. Geloof ik.
Ja, dat tweede zou in theorie kunnen, maar dan heb je daarna niks meer aan dat mannetje natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh als je dat bedoelt met finishen niet![]()
Maar het klonk zo alsof je een queenbee was en daarna de kop van het mannetje er af trok
Soort audiëntie? Whoaaa ikwillut!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is precies zoals het gaat inderdaad! Zij zitten ook allebei voor in de kroeg, wij moeten daar dan in rijen achter zitten en omstebeurt mogen we naar ze toe!
Genoeg blauwe flesjes drinken en je wordt vanzelf blauw, escarbotjequote:
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKquote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soort audiëntie? Whoaaa ikwillut!
Wisten jullie dat ik in de stad ben geboren waar Yvonne woont?
Wie me wil aanraken moet maar even PM'en nu
3 x Idols en 1 x keer xfaquote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik 3x Idols, 1x X Factor, 2x voetbalmeets, verder nog wat mini-meetjes bij FC Utrecht met wat mensen. (waaronder Bos81)
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIK![]()
Oh nee, al gedaan
Was dat de keer dat ik er ook bij wasquote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
3 x Idols en 1 x keer xfa? En ik was daar maar één keer bij
?
Nu ik zo denk kan ik me maar 2x Idols herinneren.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
3 x Idols en 1 x keer xfa? En ik was daar maar één keer bij
?
done!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soort audiëntie? Whoaaa ikwillut!
Wisten jullie dat ik in de stad ben geboren waar Yvonne woont?
Wie me wil aanraken moet maar even PM'en nu
Klopt, halve finale was dat.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu ik zo denk kan ik me maar 2x Idols herinneren.Een keer in zo'n fabriek en een keer in studio 22. Verder heb ik Shewon en Wichy gezien.
Die keer dat jij er ook was Erik, was met Floortje, Raffa en Ellen nog over. (of nog iemand?)
Nou ja, als je net echt Ll gepmd heb kun je binnenkort beginnenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tombola zei net ook dat ze maar een jaar slowchatte en al 4 meets had gedaan..
HOAX. ESF-meet, en talloze Gb, Greys, Jij-meets. Sowieso al.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb maar 3 meets gedaan ofzo, als je de asielactie en asielactie revisited mee telt
minimeets tellen ook hequote:Op zondag 27 juni 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb maar 3 meets gedaan ofzo, als je de asielactie en asielactie revisited mee telt
Om nog maar te zwijgen van de meats die hij heeft met Die Van Hem, want dat is ook een FOK!ster.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
minimeets tellen ook he
al dat gemarketier
Toen je keizenuwachtig wasquote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat de keer dat ik er ook bij was?
Die heeft verder geen vrienden natuurlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tombola zei net ook dat ze maar een jaar slowchatte en al 4 meets had gedaan..
Ll Greys en GB wel, wij maar een nachtjequote:Op zondag 27 juni 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie dan een heel weekend in landal geweest?
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft verder geen vrienden natuurlijk.
Ja bij XFA was ik er niet bij toen. Die fabriek (wtfquote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu ik zo denk kan ik me maar 2x Idols herinneren.Een keer in zo'n fabriek en een keer in studio 22. Verder heb ik Shewon en Wichy gezien.
Die keer dat jij er ook was Erik, was met Floortje, Raffa en Ellen nog over. (of nog iemand?)
Dat telt nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
HOAX. ESF-meet, en talloze Gb, Greys, Jij-meets. Sowieso al.
Dat ook nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
minimeets tellen ook he
al dat gemarketier
Dat al helemaal nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de meats die hij heeft met Die Van Hem, want dat is ook een FOK!ster.
Wie is gb?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll Greys en GB wel, wij maar een nachtje
Waarom niet?quote:
Waarom niet?quote:[..]
Dat ook niet
Oh, meets die korter dan 3 minuten duren tellen dus niet?quote:[..]
Dat al helemaal niet
Ja. En Lynx666 en Chansadres en nog wattes.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met Tom en sbientje en Peri en Globe en c_a en die andere heaumeau?
Nou ja 6 jaar lang x 3 minuten daags ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Waarom niet?
[..]
Oh, meets die korter dan 3 minuten duren tellen dus niet?
Firefly!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En Lynx666 en Chansadres en nog wattes.
Ja, op die manier heb ik ook stukken minder meets hoor. maar om te pimpen met mijn sociale status tel ik ze er allemaal bijquote:Op zondag 27 juni 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja 6 jaar lang x 3 minuten daags ofzo?![]()
En met Greys en Gb is het ondertussen niet meer vanuit FOK ofzo, we gaan gewoon regelmatig wat drinken.
Ja, dat was ergens in een woonwijk in Hilversum, keilastig te vinden. De ronde voor de liveshows.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja bij XFA was ik er niet bij toen. Die fabriek (wtf) ook niet
En een hele nacht met ons in een huisje telt minstens dubbelquote:Op zondag 27 juni 2010 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, op die manier heb ik ook stukken minder meets hoor. maar om te pimpen met mijn sociale status tel ik ze er allemaal bij.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat was ergens in een woonwijk in Hilversum, keilastig te vinden. De ronde voor de liveshows.
Tegenwoordig onder de naam MisterO.quote:
Vrijkaarten en vragen aan een man van een shoarmatent.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kwamen jullie dan op die/zo'n plek?
Andiyan zeker.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenwoordig onder de naam MisterO.
Was Andiyan daar ook bij? En WithMe?
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vrijkaarten en vragen aan een man van een shoarmatent.
De aflevering van de workshops was altijd op zo'n rare locatie toch, vroeger dan?quote:
Zoals dit:quote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De aflevering van de workshops was altijd op zo'n rare locatie toch, vroeger dan?
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De aflevering van de workshops was altijd op zo'n rare locatie toch, vroeger dan?
Als je het over mij hebt, dan moet ik je teleurstellenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is de man die onder de douche z'n zonnebril nog op heeft.
Waarom!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, dan moet ik je teleurstellen
hij doucht niet.quote:
quote:
CDPquote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met Tom en sbientje en Peri en Globe en c_a en die andere heaumeau?
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:07 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, een 'gewone' zonnebril die ik buiten draag
quote:
Wat zeg jij nu allemaal voor raars, met te warm om geil te zijn?quote:
Ik denk nu komt er wat hoor, weer niksquote:Op zondag 27 juni 2010 13:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook niet... vandaar die 2de regelzin
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat zeg jij nu allemaal voor raars, met te warm om geil te zijn?
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]geen zin in sex nu, vanavond weerals het afgekoeld is
Ach, zweten ga je tochquote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]geen zin in sex nu, vanavond weerals het afgekoeld is
Ligt wel beetje aan het weerquote:Op zondag 27 juni 2010 13:30 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
O dat is wat anders, niet het weer de schuld geven
Doe je het lekker nietquote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Douchen was wel lekker verkoelend, maar nu kleren aantrekken allerminst.
Ik heb daar nou heul geen last vanquote:
Gewoon naakt rondlopen is het bestequote:Op zondag 27 juni 2010 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Douchen was wel lekker verkoelend, maar nu kleren aantrekken allerminst.
Mja, dat doe ik toch maar niet met mijn ouders hier en mijn zus die vanmiddag op bezoek komt enzoquote:Op zondag 27 juni 2010 13:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon naakt rondlopen is het beste
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien vind ik het gek als de hond me naakt ziet.
[..]
Mja, dat doe ik toch maar niet met mijn ouders hier en mijn zus die vanmiddag op bezoek komt enzo. Bovendien vind ik het gek als de hond me naakt ziet
.
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:43 schreef Loveless85 het volgende:
Zo me maar eens in de boze buitenwereld wagen
Uiteraardquote:Op zondag 27 juni 2010 13:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kom jij me redden als ik het niet meer aan durf
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:47 schreef Loveless85 het volgende:
Pff ik heb me aangekleed en ik vind het nu alweer warm
Met zijn doorlopende wenkbrauwquote:
En waaar ga je naakt lopenquote:Op zondag 27 juni 2010 13:49 schreef Kally het volgende:
Ik ga toch maar met C_A mee in deze, naakt lopen is nu het beste
Ah, dan ga ik ook met jullie meequote:Op zondag 27 juni 2010 13:49 schreef Kally het volgende:
Ik ga toch maar met C_A mee in deze, naakt lopen is nu het beste
Nou thuis dan toch maarquote:
Ik ga nergens heenquote:
quote:
Dat weet ik zo net nog nietquote:
quote:
[..]
Mja, dat doe ik toch maar niet met mijn ouders hier en mijn zus die vanmiddag op bezoek komt enzo. Bovendien vind ik het gek als de hond me naakt ziet
.
Uiteraardquote:
Nou misschien is het wel geen gezichtquote:
quote:
Ik ben met de 3e bezigquote:Op zondag 27 juni 2010 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb net kipkluifjes op. En ja hoor ik moet weer knoeien... op mijn witte rokje
Dus ga nu eerst maar een witte was draaienIn dit warme weer
Is ook nog een optie natuurlijk ja.quote:
Lekkere natte ranzige tongzoenen heeft hij gegeven en toen hield het wel opquote:
Wat een anticlimax.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekkere natte ranzige tongzoenen heeft hij gegeven en toen hield het wel op
Hoe weet jij dat over mij?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is ook nog een optie natuurlijk ja.
Maar aangezien we op FOK! zitten gaan we maar uit van dat iedere man snikkels van >22cm hebben (in rust) en alle vrouwen onwijs slank, nergens putjes en duiken, een fiere cup C die fors vooruit staat en nooit hangt.
Oh en iedereen altijd in zin heeft en het altijd goddelijk is.
Echt? Was dat het?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekkere natte ranzige tongzoenen heeft hij gegeven en toen hield het wel op
Ik weet het, zou haast aan de zuip gaan ervanquote:
Of hij is een echte gentleman en vertelt gewoon niksquote:
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 27 juni 2010 13:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voortaan even de gordijen dicht doen als je naakt rond te lopen paraderen
Eh hallo, jawel.quote:Op zondag 27 juni 2010 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Niets mis met intiem zoenen. Het hoeft niet direct erop en erover hoor!
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Niets mis met intiem zoenen. Het hoeft niet direct erop en erover hoor!
quote:
Wel naakt mag ik hopenquote:Op zondag 27 juni 2010 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, we hebben monopoly gespeeld, tikkertje, we zijn gaan knikkeren, mens-erger-je-niet, twister en nog veel meer leuke spelletjes![]()
That's my Bennyquote:Op zondag 27 juni 2010 14:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
maar natuurlijk... wat denk jij wel niet
Ook doktertje?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, we hebben monopoly gespeeld, tikkertje, we zijn gaan knikkeren, mens-erger-je-niet, twister en nog veel meer leuke spelletjes![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, dus je hebt wel allerlei standjes geprobeerd?
quote:
Die stonden onder bed, afvoerputje.quote:
* Mental image heeftquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:00 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk is er niks mis mee, maar we mogen toch wel plagen
sexspelletjes?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Preciesquote:
Zon ze stoeipoesquote:Op zondag 27 juni 2010 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
Nou smatjes, ik ga ff buiten zonnen, wil een neger worden dus heb nog een lange weg te gaan.
Kusjes op jullie achillespees.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
Nou smatjes, ik ga ff buiten zonnen, wil een neger worden dus heb nog een lange weg te gaan.
Kusjes op jullie achillespees.
quote:
Ik denk al, welke app heb jij nou weerquote:Op zondag 27 juni 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee onze digitale buitenthermometer
Jaquote:
Ik heb er ook al 2 opquote:Op zondag 27 juni 2010 14:47 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Op het warme weer...![]()
![]()
Is alweer mijn derde van vandaag
+1 ik smeltquote:
hoiquote:
reed net nog een ijscoman door de buurt hierquote:Op zondag 27 juni 2010 15:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoi
Ik wil ook ijs trouwens![]()
* denkt aan vroeger toen er nog ijswagentjes rondreden in de zomer*
Is dat in Noord-Holland?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:01 schreef gomi het volgende:
[..]
reed net nog een ijscoman door de buurt hier
Stuur m even deze kant op?quote:
half uurtje rijden maarquote:Op zondag 27 juni 2010 15:07 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe zal een duur ijsje worden als hij de benzineprijs doorrekent
ah is te doen. als ik hen zo weer hoor zal ik hem op pad sturen:quote:
There's only onequote:Op zondag 27 juni 2010 15:10 schreef gomi het volgende:
[..]
ah is te doen. als ik hen zo weer hoor zal ik hem op pad sturen:
tombolofan, Noord holland.
moet goedkomen
daarom, moet goedkomenquote:
pfffffffffffffff heetquote:
ik heb nog niet eens zin om aan eten te denkenquote:Op zondag 27 juni 2010 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij eten gewoon salade ensow... geen zin om warm te eten
nee joh, een "oehoe" smilie, net iets beter danquote:
Bah echt een vieze smilie.quote:Op zondag 27 juni 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, een "oehoe" smilie, net iets beter dan
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel grappig
Jij wilt zeker je+
smiley?
Ik vind m coolquote:
Eh, lijkt dat je verstandig?quote:Op zondag 27 juni 2010 17:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof he
Ik hoop zo dat de finale Duitsland - Nederland wordt
Dat is je geraden!quote:
Ik zit onder het zonnescherm, en ik liep net 2 tellen in de zon en smolt alquote:Op zondag 27 juni 2010 17:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben nog maar amper buiten geweest, dat komt zo wel.
Nou, dan heb je overal druppels langs je lichaam lopenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, lijkt dat je verstandig?
Is het meteen uit...![]()
![]()
![]()
Duitsland-Nederland is meer dan een potje voetbal hoorquote:
Eet ze!quote:
Zo heel sierlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, dan heb je overal druppels langs je lichaam lopen
ja, heel langzaam ookquote:
Is ook maar net hoe je het bekijktquote:Op zondag 27 juni 2010 17:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Duitsland-Nederland is meer dan een potje voetbal hoor![]()
quote:[..]
Eet ze!
Tijd voor Noodlesquote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Zo tijd voor een glaasje Licor cuarenta y tres
heerlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ow ja werkenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu![]()
Nog even genieten voordat ik morgen weer aan het werk moet
Die mazzel heb ik dan weer wel. Kun je niet de middag vrij nemen?quote:Op zondag 27 juni 2010 19:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja werkenik kan nog geen eens Nederland kijken
Dat uitspreken is al heerlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:36 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer kom je weer online onder je Marlalala-accountquote:Op zondag 27 juni 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
OMG dat programma met die ners en zgn. knappe meisjes
Ik ben de enige morgen de rest is op vakantie.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die mazzel heb ik dan weer wel. Kun je niet de middag vrij nemen?
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:55 schreef -Miauw- het volgende:
OMG dat programma met die ners en zgn. knappe meisjes
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer online onder je Marlalala-account?
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben de enige morgen de rest is op vakantie.
Zo nu 2 bolletjes schepijs
Ik heb al 3 raketjes eeh laten opstijgenquote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben de enige morgen de rest is op vakantie.
Zo nu 2 bolletjes schepijs
Die Tom is best leukquote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zit dat idd ook te kijken.. geniaal
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer online onder je Marlalala-account?
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Al krijg je het met Tukkers accent van mijn kant.
Haha hij heeft wel wat nerdy trekjes maar ooeeehquote:Op zondag 27 juni 2010 20:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat die daartussen doet
Ja neem laptop mee, ik ga expres met de autoquote:Op zondag 27 juni 2010 19:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt waar?
dat is wel flink balen
laptop dan maar mee?
Hahaha jaquote:Op zondag 27 juni 2010 20:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
'ik denk dat Tifany voor me valt, omdat ze met mijn haar speelde'
quote:Op zondag 27 juni 2010 20:09 schreef -Miauw- het volgende:
OMG die Cara klinkt net als Karen uit Will&Grace
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |