En goed daarin!quote:
Ah, je bent eindelijk post-op?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
Ja ik had dat topic gelezen Tombo, maar ik vond er geen bruikbare tips tussen zitten
Je bent Bella's Badminton Babequote:
Ik zit het bad buiten te vullen met mobiel in m'n handquote:Op zondag 27 juni 2010 12:07 schreef Pheno het volgende:
En Benny gaat al door het slotje, knap dat je het kan missen met de nieuwe lay-out
Deze was heul niet expres?quote:
Waarom, hij staat toch in TAL?quote:
I stalk my prey and finish itquote:
Tweede natuur.quote:
Oh ja? Je vind gestalkt worden leuker dan klaargemaakt worden?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Okay dat eerste is nog leuk eng, maar daarna word het wel beetje angstig eng
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom, hij staat toch in TAL?
Das toch nergens anders?
No worries, you'll fit right in.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
forumcrew-meets. Ik weet niet hoe het komt maar ik stel me dan altijd een stel van die mensen voor die zelden buiten komen en allemaal heel geforceerd grappig en leuk proberen te doen bij Remlof/Yvonne/etc
Oh als je dat bedoelt met finishen nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh ja? Je vind gestalkt worden leuker dan klaargemaakt worden?
Dat is precies zoals het gaat inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2010 12:13 schreef Loveless85 het volgende:
forumcrew-meets. Ik weet niet hoe het komt maar ik stel me dan altijd een stel van die mensen voor die zelden buiten komen en allemaal heel geforceerd grappig en leuk proberen te doen bij Remlof/Yvonne/etc
Ik 3x Idols, 1x X Factor, 2x voetbalmeets, verder nog wat mini-meetjes bij FC Utrecht met wat mensen. (waaronder Bos81)quote:Op zondag 27 juni 2010 12:12 schreef Rauzer het volgende:
Over de meets, ik heb twee ShowChat-meets gehad, twee sportcrew-meets, twee forumcrew-meets, en één IDO-meet. Geloof ik.
Ja, dat tweede zou in theorie kunnen, maar dan heb je daarna niks meer aan dat mannetje natuurlijkquote:Op zondag 27 juni 2010 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh als je dat bedoelt met finishen niet![]()
Maar het klonk zo alsof je een queenbee was en daarna de kop van het mannetje er af trok
Soort audiëntie? Whoaaa ikwillut!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:14 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is precies zoals het gaat inderdaad! Zij zitten ook allebei voor in de kroeg, wij moeten daar dan in rijen achter zitten en omstebeurt mogen we naar ze toe!
Genoeg blauwe flesjes drinken en je wordt vanzelf blauw, escarbotjequote:
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIKquote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soort audiëntie? Whoaaa ikwillut!
Wisten jullie dat ik in de stad ben geboren waar Yvonne woont?
Wie me wil aanraken moet maar even PM'en nu
3 x Idols en 1 x keer xfaquote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik 3x Idols, 1x X Factor, 2x voetbalmeets, verder nog wat mini-meetjes bij FC Utrecht met wat mensen. (waaronder Bos81)
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IKIKIKIKIKIKIKIKIKIK![]()
Oh nee, al gedaan
Was dat de keer dat ik er ook bij wasquote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
3 x Idols en 1 x keer xfa? En ik was daar maar één keer bij
?
Nu ik zo denk kan ik me maar 2x Idols herinneren.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef Rauzer het volgende:
[..]
3 x Idols en 1 x keer xfa? En ik was daar maar één keer bij
?
done!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Soort audiëntie? Whoaaa ikwillut!
Wisten jullie dat ik in de stad ben geboren waar Yvonne woont?
Wie me wil aanraken moet maar even PM'en nu
Klopt, halve finale was dat.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu ik zo denk kan ik me maar 2x Idols herinneren.Een keer in zo'n fabriek en een keer in studio 22. Verder heb ik Shewon en Wichy gezien.
Die keer dat jij er ook was Erik, was met Floortje, Raffa en Ellen nog over. (of nog iemand?)
Nou ja, als je net echt Ll gepmd heb kun je binnenkort beginnenquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tombola zei net ook dat ze maar een jaar slowchatte en al 4 meets had gedaan..
HOAX. ESF-meet, en talloze Gb, Greys, Jij-meets. Sowieso al.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb maar 3 meets gedaan ofzo, als je de asielactie en asielactie revisited mee telt
minimeets tellen ook hequote:Op zondag 27 juni 2010 12:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb maar 3 meets gedaan ofzo, als je de asielactie en asielactie revisited mee telt
Om nog maar te zwijgen van de meats die hij heeft met Die Van Hem, want dat is ook een FOK!ster.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
minimeets tellen ook he
al dat gemarketier
Toen je keizenuwachtig wasquote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat de keer dat ik er ook bij was?
Die heeft verder geen vrienden natuurlijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tombola zei net ook dat ze maar een jaar slowchatte en al 4 meets had gedaan..
Ll Greys en GB wel, wij maar een nachtjequote:Op zondag 27 juni 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie dan een heel weekend in landal geweest?
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Die heeft verder geen vrienden natuurlijk.
Ja bij XFA was ik er niet bij toen. Die fabriek (wtfquote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nu ik zo denk kan ik me maar 2x Idols herinneren.Een keer in zo'n fabriek en een keer in studio 22. Verder heb ik Shewon en Wichy gezien.
Die keer dat jij er ook was Erik, was met Floortje, Raffa en Ellen nog over. (of nog iemand?)
Dat telt nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
HOAX. ESF-meet, en talloze Gb, Greys, Jij-meets. Sowieso al.
Dat ook nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
minimeets tellen ook he
al dat gemarketier
Dat al helemaal nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen van de meats die hij heeft met Die Van Hem, want dat is ook een FOK!ster.
Wie is gb?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ll Greys en GB wel, wij maar een nachtje
Waarom niet?quote:
Waarom niet?quote:[..]
Dat ook niet
Oh, meets die korter dan 3 minuten duren tellen dus niet?quote:[..]
Dat al helemaal niet
Ja. En Lynx666 en Chansadres en nog wattes.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met Tom en sbientje en Peri en Globe en c_a en die andere heaumeau?
Nou ja 6 jaar lang x 3 minuten daags ofzo?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Waarom niet?
[..]
Oh, meets die korter dan 3 minuten duren tellen dus niet?
Firefly!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. En Lynx666 en Chansadres en nog wattes.
Ja, op die manier heb ik ook stukken minder meets hoor. maar om te pimpen met mijn sociale status tel ik ze er allemaal bijquote:Op zondag 27 juni 2010 12:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja 6 jaar lang x 3 minuten daags ofzo?![]()
En met Greys en Gb is het ondertussen niet meer vanuit FOK ofzo, we gaan gewoon regelmatig wat drinken.
Ja, dat was ergens in een woonwijk in Hilversum, keilastig te vinden. De ronde voor de liveshows.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja bij XFA was ik er niet bij toen. Die fabriek (wtf) ook niet
En een hele nacht met ons in een huisje telt minstens dubbelquote:Op zondag 27 juni 2010 12:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, op die manier heb ik ook stukken minder meets hoor. maar om te pimpen met mijn sociale status tel ik ze er allemaal bij.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat was ergens in een woonwijk in Hilversum, keilastig te vinden. De ronde voor de liveshows.
Tegenwoordig onder de naam MisterO.quote:
Vrijkaarten en vragen aan een man van een shoarmatent.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kwamen jullie dan op die/zo'n plek?
Andiyan zeker.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tegenwoordig onder de naam MisterO.
Was Andiyan daar ook bij? En WithMe?
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vrijkaarten en vragen aan een man van een shoarmatent.
De aflevering van de workshops was altijd op zo'n rare locatie toch, vroeger dan?quote:
Zoals dit:quote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De aflevering van de workshops was altijd op zo'n rare locatie toch, vroeger dan?
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De aflevering van de workshops was altijd op zo'n rare locatie toch, vroeger dan?
Als je het over mij hebt, dan moet ik je teleurstellenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar is de man die onder de douche z'n zonnebril nog op heeft.
Waarom!quote:Op zondag 27 juni 2010 12:52 schreef D. het volgende:
[..]
Als je het over mij hebt, dan moet ik je teleurstellen
hij doucht niet.quote:
quote:
CDPquote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Met Tom en sbientje en Peri en Globe en c_a en die andere heaumeau?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |