Ik ook.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:01 schreef Filatelistfetisjist het volgende:
Ik vond die twee woonkamers al vrij veel van het goede.
Blijft de badkamer op de huidige plaats?Ik vind het relatief erg klein.
Ik ben ook benieuwd met welk software programma dit gedaan is.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 07:54 schreef OnsvirjouSA het volgende:
Waarmee heb je die begane grond getekend?
quote:Op maandag 12 juli 2010 12:37 schreef Muridae het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd met welk software programma dit gedaan is.
Thnx, ziet er goed uit.quote:Op maandag 12 juli 2010 19:14 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het heeft wel iets weg van floorplanner.nl
Maar dan net allemaal iets mooier...
Volgens mij was het zo dat niet alle drukplaten op alle inbouwreservoirs passen. Dat kun je op de website van Geberit zelf volgens mij wel zien, welke waarbij horen. Dan is het ook nog zo dat er één type in hoogte verstelbaar is. Ik ga nog even nadenken (en kijken welke wij hebben) ik weet namelijk dat ik vorig jaar ook zo zat. Dus je leest binnenkort meer van me.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:44 schreef dagizmo het volgende:
De keuken is gisteren gekocht. Bij Tulp keukens.
Alle apparatuur van Pelgrim, omdat we daar heel veel positieve geluiden over hebben gehoord. Voor Bosch apparatuur waren we niet eens veel meer kwijt, maar tig keukenzaken zijn zeer positief over Pelgrim. Daarnaast bevalt t garantieplan van 8 jaar ons natuurlijk ook
De keuken wordt pas in begin oktober geleverd, dus de planning schuift alweer iets op.
We willen nu verder met de badkamer. Wellicht dat mensen het leuk vinden om mee te denken/tips te geven.
We willen in de badkamer en het toilet inbouwtoiletten installeren. We willen perse een inbouwelement van Geberit en niet alleen het spoelelement, maar de complete inbouwset.
Nu komen we op diverse sites de volgende modellen tegen:
- GroheDal Rapid SL inbouwreservoir
- Geberit Duofix inbouwreservoir UP320
- Geberit Duofix wc-element H112 met reservoir UP320 met frontbediening
- Geberit Duofix wc-element H98 met reservoir UP320 met frontbediening
- Geberit Duofix wc element met frontbediend UP320 inbouwreservoir, zonder afvoerbocht
Zie bijv. deze website. Daar staat bovenin de duofix compleet voor minder geld dan de duofix H112. Maar ik snap/zie de verschillen niet.
Kortom: ik zie door de bomen het bos niet meer. DAls je op hun wesbite kijkt zie je de verschillende versies ook, maar wordt het niet duidelijk wat de meest gangbare versie is. En het verhaal met/zonder afvoerbocht is mij ook niet echt duidelijk geworden via die website.
Iemand tips mbt kopen van een inbouwelement? Het element komt tegen een gasbetonmuur gemonteerd te staan, met een achter afvoer (niet door de vloer dus naar beneden, maar de afvoer zit in de muur). We willen het daarna aftimmeren om het muurtje vervolgens te betegelen.
En kan bijna elke 'closet' worden gemonteerd op elk element of moet je daar ook weer rekening mee houden?
Ik zal vanaaf ff foto's plaatsen van de binnenkant
Je kan het zelf frezen en ook wel een stukje verleggenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:19 schreef dagizmo het volgende:
Het is van boven tot onder 'normale bouw', dat wil zeggen gewoon beton/steen, maar de bovenste etage heeft houten wandbekleding.
Morgen komt de elektricien om offerte te doen voor meerwerk (her en der extra stopcontacten en de keukenleidingen iets verleggen). Enig idee wat zoiets zo moeten kosten? Bestaande stopcontacten uitbreiden met 2 wcd's per keer en in de keuken enkele wcd's verplaatsen + 1 extra groep plaatsen (waarvan de leidingen er al liggen). Het gaat nu snel!
We huren de electriciën in; we werken niet vanuit de aannemer.quote:Je kan het zelf frezen en ook wel een stukje verleggen maar als je dat niet durft is zelf frezen van de dozen ook al kostenbesparend.
Weet niet of de elektricien vanuit de aannemer werkt of dat je een losse elektricien inhuurt?
En welke software is het nouquote:Op maandag 12 juli 2010 12:37 schreef Muridae het volgende:
Ik ben ook benieuwd met welk software programma dit gedaan is.![]()
Dan kun je in overleg vast wel een deel zelf doenquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:48 schreef dagizmo het volgende:
[..]
We huren de electriciën in; we werken niet vanuit de aannemer.
vergeet het maar dat je even snel zelf dit kan maken. Dit is waarschijnlijk niet software van het niveau floorplanner maar meer richting het 3D Studio Max gebeuren.quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En welke software is het nou![]()
maar welke software is hetquote:Op woensdag 28 juli 2010 14:52 schreef _VoiD_ het volgende:
[..]
vergeet het maar dat je even snel zelf dit kan maken. Dit is waarschijnlijk niet software van het niveau floorplanner maar meer richting het 3D Studio Max gebeuren.
Is niet gemaakt door TS dus daar krijg je vermoedelijk niet het verlossende antwoord van.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |