DAAAAAAAAAAAWWWWWWWNNNNNNNNquote:Op zondag 27 juni 2010 11:44 schreef Greys het volgende:
Ik had er de hele nacht kunnen blijven hangen
Super relaxte muziek ook, Adele, Jason Mraz, Jamie Cullum enzo.
quote:
En (Amerikaanse) pannekoeken!quote:Op zondag 27 juni 2010 11:47 schreef Greys het volgende:
Overigens was de film best leuk
Er zat een flurry in de film namelijk.
Dawn is toch het geilste woord uit Life is wonderfulquote:Op zondag 27 juni 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hou je daarvan ja?
Het was er écht zalig. Ben blij dat we het per toeval ontdekt hebben, een pareltje
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:47 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik mag straks in de bus/ns-bus en het park gaan liggen zweten. Ik heb een nog luchtiger jurkje dan gister aan
Oh fuck jaquote:Op zondag 27 juni 2010 11:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, ik hoopte op een 'l'escarbot ivre'-TT, maar deze is ook tof![]()
.
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik probeer nog even niet te denken aan later vandaag...
Blijf nog een beetje hangen bij gisteren, in gedachten. Dat helpt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:47 schreef Goodbye het volgende:
Nou, ik mag straks in de bus/ns-bus en het park gaan liggen zweten. Ik heb een nog luchtiger jurkje dan gister aan
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dawn is toch het geilste woord uit Life is wonderful?
Daar hou ik wel van ja.
Moet je ook midgetgolfen straks?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Het is echt enorm warmpjes dus ik heb medelij
Ik heb al een bootje en water en nóg kan het nietquote:Op zondag 27 juni 2010 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik wil ook met een bootje weg! Maar dan moet ik eerst op zoek naar een bootje en dan nog naar water
.
Bwehehehequote:Op zondag 27 juni 2010 11:48 schreef Greys het volgende:
[..]
oh maar dar kunnen ze ook buiten zittenquote:
Ik giiiing naar een daaaaaatingsiiiiitequote:Op zondag 27 juni 2010 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik las verkeerd, dacht dat je damnnnnnnnnnn schreef![]()
Maar ja, het was lekkere muziek
Hoewel de muziek in de auto ook fijn was. Toch, GB en Ll? *giechel*
RIJSTWAFEL!quote:
Crew-meet heurquote:
quote:
Ik vind het ook heel mooi.quote:
Het KLINKT heel mooi iddquote:
En de paradox met waar het voor staat (en voor wie het staat) maakt het extra bijzonderquote:
Ja, "dat" klinkt een stuk minder mooi vaakquote:Op zondag 27 juni 2010 12:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En de paradox met waar het voor staat (en voor wie het staat) maakt het extra bijzonder.
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:02 schreef tombolafan het volgende:
<------------------------------------------------
Ik snap je punt niet?quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus Google Translate betekent het de dronken kever/tor
Shush, mon petit escarbotquote:
Doe je best!quote:
ERIK HEEFT HEM VERZONNEN HOOR (HET BEGIN DAN)quote:
Ja, ik wist alleen niet het woord voor tor. Ik kwam niet verder dan insecte (en google bracht me ook bij scarabée, maar mestkever ging me nét te ver voor ons aller SansAmour85).quote:Op zondag 27 juni 2010 12:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ERIK HEEFT HEM VERZONNEN HOOR (HET BEGIN DAN)
Ik kwam er zelf ook niet op hoor, moest ook zoeken.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik wist alleen niet het woord voor tor. Ik kwam niet verder dan insecte (en google bracht me ook bij scarabée, maar mestkever ging me nét te ver voor ons aller SansAmour85).
Ik was niet bij de bios en ik stink niet (hoop ikquote:
Ja, escargot ken ik dan wel. Nooit gehad though, zou het best uit willen proberenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam er zelf ook niet op hoor, moest ook zoeken.
Het lijkt wel veel op escargot trouwensZo'n slijmerlig sliertje
Dat hoeft dan ook nietquote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was niet bij de bios en ik stink niet (hoop ik) dus ik voel me nu niet aangesproken
Geen idee, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziet er knus uit![]()
En het was ook nog es goddelijk weer gisteravond.
Maar ehm...gaan we dit jaar nog een asielactie doen?
Oh dan krijg ik ook een jaartje pauze van me een schuldgevoel aanpraten omdat ik niet meedoequote:Op zondag 27 juni 2010 12:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Geen idee, eerlijk gezegd.
Ik denk dat ik hem dit jaar overslaDrie keer op rij was prachtig, maar een jaartje overslaan mag van mij wel. Qua mijn deelname dan in de organisatie bedoel ik. Of misschien iets heel anders een keer bedenken en dan later in het jaar ofzo
Die tor noemt mij altijd belg hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat hoeft dan ook niet![]()
Of jij moet het gister geweest zijn, in vermomming, die de kaartjes bij de bios scheurde?
Dan wel, namelijk!
Je vergeet erbij te zeggen dat je schruft en andere enge ziektes hebt.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ja we gaan mij adopteren!
- Houdt niet van mannen
- Houdt niet van kinderen
- Past alleen bij single vrouw tussen de 21 en 35 36
- Veel aandacht nodig
- Leeft op een dieet van McDonalds en bier
- Wordt graag geaaid
En hoeveel geld krijg je toe?quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
- Houdt niet van mannen
- Houdt niet van kinderen
- Past alleen bij single vrouw tussen de 21 en 35 36
- Veel aandacht nodig
- Wordt graag geaaid
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat je schruft en andere enge ziektes hebt.
Ja niks natuurlijk. Bij zo'n poes kost het toch ook alleen geld.quote:
Heel eng. Echtquote:
Je zei gister in de auto nog hoe tof je Erik vond, andersquote:Op zondag 27 juni 2010 12:31 schreef Loveless85 het volgende:
- Houdt niet van mannen
Na gisteravond met die K3 invaaaaaaasie niet meer neequote:- Houdt niet van kinderen
Lul.quote:- Past alleen bij single vrouw tussen de 21 en 35 36
Niets mis mee, dat valt niet onder 'bijzonderheden', toch?quote:- Veel aandacht nodig
- Wordt graag geaaid
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja niks natuurlijk. Bij zo'n poes kost het toch ook alleen geld.
Ik zal 1x daags op je schoot liggen en dan 'PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR' doen
En het is niet eens terug te lezenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zei gister in de auto nog hoe tof je Erik vond, anders![]()
Nee Mips blijft hier wonenquote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
VERKOCHT!
![]()
Wanneer kan ik je op komen halen?
En komt Mips erbij in?
ohquote:
Je wil me alleen om m'n poesjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben maar zo zo.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Erik is wel tof, maar niet Zo, maar zo.
Snappie
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wil me alleen om m'n poesje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
nee, de helft van datquote:
Oh ja, nou dat hoor ik vakerquote:Op zondag 27 juni 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee je bent ZO tof, maar ik wil gewoon niet met je neuken, das alles
Oeh, je kan ook Frans!quote:
Nou idd...quote:
Deed ik toch niet!quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
WHOOOOOOOHOOOOOHOOOOOHOOOOOOOOOOOO
RARAAH-AH-AH RAMAH RAMAMAMAAA GAGA OEHLALA![]()
Heb je het linkje met het menu gezien? Van wat je allemaal krijgt als je het brasmenu neemt?quote:Op zondag 27 juni 2010 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ik krijg zo'n honger bij het woordje Bistro in TT
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
Zo zie je maar hoe druk de politie het heeft in Bleiswijk:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pgepakt__.html?p=8,1
(Niet om het goed te praten hoor wat die jongens deden, maar eentje ervan was dus handtastelijk bij een meisje en hup, het hele hockeyteam mocht op het politiebureau overnachten)
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ze wilden testen hoeveel mensen er konden overnachten ws
quote:Op zondag 27 juni 2010 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je het linkje met het menu gezien? Van wat je allemaal krijgt als je het brasmenu neemt?
Whehe. Ergens wel een beetje aandoenlijk, van die stoere jochies. "We doen niks"quote:Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
Zo zie je maar hoe druk de politie het heeft in Bleiswijk:
http://www.telegraaf.nl/b(...)pgepakt__.html?p=8,1
(Niet om het goed te praten hoor wat die jongens deden, maar eentje ervan was dus handtastelijk bij een meisje en hup, het hele hockeyteam mocht op het politiebureau overnachten)
Toen ik vrijdagavond die pizza en het dropijsje ging halen liep er een heel hockeyteam met van die jongetjes ook daar, die hadden ook pizza besteld na het tournooi. Ik heb er nog zo om gelachen, want eentje er van riep nog 'Denk na die pizza wel ff om je mond man, voor de chickies!. Ik ga wel ff kauwgom halen' en holde naar de sigarenboer er tegenover voor kauwgom
En ze hadden een krat bier gekocht voor tijdens het wachten op de pizza, boden mij er ook nog eentje aan en toen ik vriendelijk bedankte voor de eer zei er eentje nog 'maar het is geheel vrijblijvend voor, gewoon een biertje, we doen niets!'![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
'Denk na die pizza wel ff om je mond man, voor de chickies!. Ik ga wel ff kauwgom halen' en holde naar de sigarenboer er tegenover voor kauwgom
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je dan het hele rijtje?
Als je echt vlees-vis-liefhebber bent ziet het er lekker uit(Ik eet vegetarisch dus voor mij zou het niks zijn).
Ziet er uit als een heerlijk plekje om te zitten daar buiten
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Ergens wel een beetje aandoenlijk, van die stoere jochies. "We doen niks"![]()
.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je dan het hele rijtje?
Als je echt vlees-vis-liefhebber bent ziet het er lekker uit(Ik eet vegetarisch dus voor mij zou het niks zijn).
Ziet er uit als een heerlijk plekje om te zitten daar buiten
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whehe. Ergens wel een beetje aandoenlijk, van die stoere jochies. "We doen niks"![]()
.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zag ik nu Tombola iets roepen over een meet daar in Sept?
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dan krijg je alles wat ze opnoemen
Misschien hebben ze ook wel een vegetarische versie hoor!
En het was écht zalig om daar te zitten. Had er nog wel uren willen blijven.
[..]
Ze waren eigenlijk ook best schattig, serieus. Een beetje brallerige kakkertjes, maar eigenlijk waren ze heel beleefd. Vroegen ook netjes of ze de stoel naast mij mochten pakken en vroegen zich hardop af 'of het wel zou mogen dat ze eigen bier dronken daar terwijl ze op hun pizza aan het wachten waren'.En toen dat biertje aanbieden
Maar ze werden echt niet vervelend of irritant ofzo. Moest gewoon echt lachen om dat 'pas op je mond voor de chickies!' want er moest nog gebekt worden die avond natuurlijk na de pizza
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we nog eens een after ESF meet willen houden, of gewoon een hele nieuwe meet die niets met ESF te maken heeft, dan zou dat wel de uitgelezen plek zijn denk ik jaHet is natuurlijk vrij centraal gelegen, gratis parkeren, met OV te bereiken, een tof menu en een lekker plekkie!
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Waar is het ergens? *ff de link weer opzoeken).
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Breukelen
Meteen haast als je Breukelen binnenkomt.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens nooit zulke lekkere Prosecco gedronken als daar in Breukelen
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En Breukelen heeft ook gewoon een treinstation
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit in de tuin van mn ouders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei! Gauw naar binnen danstraks hebben we geen Tombo meer over
Ik ga eens buiten kijken, moet nog 1 stukje muur schilderen.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef tombolafan het volgende:
Ik zit in de tuin van mn ouders
Met of zonder parasol?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*wappert*Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:49 schreef Ml-etje het volgende:
Ik ga eens buiten kijken, moet nog 1 stukje muur schilderen.
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo prosecco achtig was
Hihi heb er gisteravond voor de visite een opengemaakt en voor mezelf passoa jus vandaar dat ik het nog weet.
Onder het zonneschermquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
Hey eh...
misschien is het de zon hoor
Maar is het niet handig alvast een beetje te gaan kijken voor eventueel een meet in september? Of is het te vroeg... Nu kan iedereen t gewoon vrij houden ipv dat we moeten kijken "wie wanneer kan"
Ja nou ja, ik ben gewoon bang dat het anders toch niks wordtquote:Op zondag 27 juni 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik vind september nog zo ver weg klinken
Maar ivm vakanties enzo zal het wel beter zijn he?
En ik vind het alleen maar lief dat je zo enthousiast bent om ons allemaal weer te zien
Ja ik zag het vanochtend nog op nu staanquote:Op zondag 27 juni 2010 15:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag het ja
Heb je het hockeyteam verhaal hierboven nog gelezen?
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik ben gewoon bang dat het anders toch niks wordt(net als gister
)
En ik laf oh laf jullie allen, vandaar!![]()
Welke vent?quote:Op zondag 27 juni 2010 15:07 schreef Greys het volgende:
Die film van gister wordt echt volledig neergesabeld op imdb
Ik vond het ook geen hoogstandje, maar toch echt wel vermakelijk. J-lo was uitermate cute en lovable (nou ja, behalve met haar buien dan) en ik vond haar en die gozer ook echt heel goed bij elkaar passen
Had die vent nog nooit gezien eigenlijk.
We geloven nu heus niet meer dat jij niet van chickmovies houdt hoorquote:
ieuw wat hangt zn broek laagquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ja zoiets.
Nee het was idd gewoon een grappige film. Het verhaal zelf was zo doorzichtig en cliche als de pest, maar de humor was goed
en zo verschrikkelijk mooi vind ik hem ook weer niet!quote:
quote:
Wat doet ie dan! (ik hoef m niet te zienquote:Op zondag 27 juni 2010 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
In de reviews staat dat het over the top ongeloofwaardig is.
Dat zelfs de grootste romanticus niet gelooft dat je zo snel gek op iemand kunt zijn dat je dan doet wat hij doet (zonder te spoileren, voor als er iemand nog wil kijken).
En dat SaTC een stuk geloofwaardiger was dan nog
Fuck geloofwaardig
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat doet ie dan! (ik hoef m niet te zien)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook naar Leap Year trouwens!
Lijkt me ook een leuke film. Gister weer trailer van gezien.
Zal ook wel weer afgekraakt worden op imdb
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga![]()
Niet meer naar Parkpop, echt veel te warm in de trein en dan een of andere bus om daar te komen en ik ben echt een beetje gaar geworden door het werk en gesleep met zooi en thuis aan het opruimen![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 15:26 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wil ook naar Leap Year trouwens!
Lijkt me ook een leuke film. Gister weer trailer van gezien.
Zal ook wel weer afgekraakt worden op imdb![]()
![]()
![]()
Dat is dan wel ware liefde natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3![]()
Evengoed plezier dan!quote:Op zondag 27 juni 2010 15:29 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga![]()
Niet meer naar Parkpop, echt veel te warm in de trein en dan een of andere bus om daar te komen en ik ben echt een beetje gaar geworden door het werk en gesleep met zooi en thuis aan het opruimen
Jij ook!!!quote:Op zondag 27 juni 2010 15:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ook. Naar de verjaardag.
Fijne dag nog!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:53 schreef tombolafan het volgende:
Hey eh...
misschien is het de zon hoor
Maar is het niet handig alvast een beetje te gaan kijken voor eventueel een meet in september? Of is het te vroeg... Nu kan iedereen t gewoon vrij houden ipv dat we moeten kijken "wie wanneer kan"
Vind het prima, wij zijn dan 3 weken vrij dus kom maar op.
Als we op vakantie gaan is het na de 1e 2 weken v sept.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....![]()
Kijk, dat gaat goedquote:Op zondag 27 juni 2010 16:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het prima, wij zijn dan 3 weken vrij dus kom maar op.
Als we op vakantie gaan is het na de 1e 2 weken v sept.
![]()
en dan alsnog niet kunnen straks
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
quote:
Doe het dan heus niet expres
Je nu ook alvast indekkenquote:
quote:het zal de zonnesteek wel zijn
Goed, er zijn dus plannen voor een ZiZi - meet in september![]()
Animo:Greys Ml-etje Tombolafan J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
Animo:Greys Ml-etje Tombolafan Cat Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Sjezus! Hitte, concert stress en 20 vrouwen bij elkaar gaat echt niet samen.![]()
Man man man wat een kippenhok met gekift en gekijf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:10 schreef Cat22 het volgende:
Sjezus! Hitte, concert stress en 20 vrouwen bij elkaar gaat echt niet samen.![]()
Man man man wat een kippenhok met gekift en gekijf.
Ja dat kan ik me voorstellen, sowieso met dit weer iets doen is alles drama.![]()
Ik verheug me nu al op slapen vannacht, na 04:00 is het Avifauna buiten en moet het raam dicht door alle fluitende vogels en brand je weer je bed uit
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
![]()
we hebben zomer besteld maar dit is een beetje téveel zomer van het goede
Nou! Arme Limoen en haar kinders zitten óf in het halfduister (rolluiken dicht) of braden zowat weg. Dan toch maar donker en relatief koel.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:33 schreef Ml-etje het volgende:
we hebben zomer besteld maar dit is een beetje téveel zomer van het goede
En Satsu heeft nauwelijiks eetlust. Al zal dat wsch. meer met the new arrivals te maken hebben.
Wel jammer van ons concert, er waren maar een man of 20 publiek.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
AhHoeveel mensen heb je normaal (of had je verwacht)?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
Animo:Greys Ml-etje Tombolafan
Tha_Erik Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Het wisselt maar we hoopten toch op een man of 50. Vorige keer waren er 100. Maja, we hadden er al rekening mee gehouden ivm voetbal en weer.quote:Op zondag 27 juni 2010 19:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
AhHoeveel mensen heb je normaal (of had je verwacht)?
Oh vervelend is dat. Toen ik nog bij een orkestje zat was het ook altijd een beetjequote:Op zondag 27 juni 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou! Arme Limoen en haar kinders zitten óf in het halfduister (rolluiken dicht) of braden zowat weg. Dan toch maar donker en relatief koel.
En Satsu heeft nauwelijiks eetlust. Al zal dat wsch. meer met the new arrivals te maken hebben.
als er zo alleen de bekenden van de leden op kwamen dagen
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hallo allenquote:Goed, er zijn dus plannen voor een ZiZi - meet in september![]()
Animo:Greys Ml-etje Cat22 Tha_Erik Tombolafan
Lijstjequote:![]()
Hee Tombola! Hoe is het?
Gaat wel hoorquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er zo weinig mensen op je uitvoering waren
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er zo weinig mensen op je uitvoering waren
Ow
[..]
Gaat wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er zo weinig mensen op je uitvoering warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, ik ben allang blij dat we heelhuids door de uitvoering zijn gerold. De volgende keer zit er vast weer meer publiek. Ik zou met dit weer ook niet graag in een benauwd kapelletje hebben gezeten.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gaat wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat er zo weinig mensen op je uitvoering waren
. Poppeke.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, ik ben allang blij dat we heelhuids door de uitvoering zijn gerold. De volgende keer zit er vast weer meer publiek. Ik zou met dit weer ook niet graag in een benauwd kapelletje hebben gezeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, dat is fijn idd... En dan kan het de volgende keer alleen maar meevallen qua publiek
Daar dus ook vanquote:![]()
![]()
Ik ben een emotioneel wrak nu
Gaat lekker krijg steeds de melding “dit topic is verwijdert of verplaatst naar een plek waar jij hem niet mag zien “
Iddquote:Op zondag 27 juni 2010 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
Gaat lekker krijg steeds de melding “dit topic is verwijdert of verplaatst naar een plek waar jij hem niet mag zien “
!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Geen idee maar het is heul irritantBalorig, niet te verwarren met ballorig!
iemand zit aan de layout ofzo.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
ongewenste intimiteiten
Hmm dat die iemand dan maar stopt daarmeeBalorig, niet te verwarren met ballorig!
Even terug naar bagger hoor, want anders is het onwerkbaar.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja dat heb ik ook maar gedaan.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Even terug naar bagger hoor, want anders is het onwerkbaar.
quote:Greys lekker buiten verjaard of?
Oh er wordt al aan gewerkt:
http://forum.fok.nl/topic/1484069/2/50#83373504Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Er heeft net een kitten op mijn schoot geplast.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Welke? Geleerd van tante Yoko
Kliekjeslink! En geen kliekje van mij dusquote:Op zondag 27 juni 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh er wordt al aan gewerkt:
http://forum.fok.nl/topic/1484069/2/50#83373504
Ah het is zo warm, dat droogt binnen 5 minuten.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kliekjeslink! En geen kliekje van mij dus
!
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kliekjeslink! En geen kliekje van mij dus
heul saai over de nieuwe lay out
Little boy Blue.quote:Mijn eigen schuld (weer
), ze waren al een poos weg van de kattebak en hij had al een minuutje gemopperd. Maar dan liever op mijn schoot dan rechtstreeks op de bank. Nu heeft het hele spul effe plaspauze, onder protest.
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:18 schreef Cat22 het volgende:
join the club, gister had ik een nat shirt dankzij meneer het minipupje.
Je zou er verbaasd van staan hoeveel vocht er uit zo'n klein kitten kan komen!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah het is zo warm, dat droogt binnen 5 minuten.
quote:
Hihihihi. En deed jij ookquote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]join the club, gister had ik een nat shirt dankzij meneer het minipupje.
awwwwwww
?
Moet je 'm ook niet zo uitwringen!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je zou er verbaasd van staan hoeveel vocht er uit zo'n klein kitten kan komen!![]()
Hoogachtend,
Erik.![]()
En ik had nog heul niet ge![]()
![]()
naar Greys!
Ikdeeniks!quote:
quote:oooooohhhh ik word nat! Stout puppeke toch!
Maar goed dat Ll er niet is. Die had hier zeker een opmerking over gemaakt. En Tombo ook.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oooooohhhh ik word nat! Stout puppeke toch!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hoiiiiii![]()
De verjaardag werd buiten gevierd, maar bijna iedereen zat binnen voetbal te kijken
En buiten was het ook echt veel te heet in de zon
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Hihi beetje de signalen negerenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Little boy Blue.Mijn eigen schuld (weer
), ze waren al een poos weg van de kattebak en hij had al een minuutje gemopperd. Maar dan liever op mijn schoot dan rechtstreeks op de bank. Nu heeft het hele spul effe plaspauze, onder protest.
En terechtquote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat Ll er niet is. Die had hier zeker een opmerking over gemaakt. En Tombo ook.
Ow ja dat gaat dan niet nee.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
Hoiiiiii![]()
De verjaardag werd buiten gevierd, maar bijna iedereen zat binnen voetbal te kijken
En buiten was het ook echt veel te heet in de zon
Het begint hier nu koud te worden.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
nietquote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed dat Ll er niet is. Die had hier zeker een opmerking over gemaakt. En Tombo ook.
Dat bedacht ik me na invoerenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Welles, you dirty non!quote:Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja dat! En ik net met samengeknepen beentjes kittens verzamelen en in de bench dumpen voor ik verder doorlekte.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
oooooohhhh ik word nat! Stout puppeke toch!
En waar kun je solliciteren dan?quote:
Ik maak toch heul geen opmerking?quote:
Geen idee, ik werd gevraagdquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niet hardop neequote:. Ik weet wel hoe je hoofd werkt
!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Niet eens dit keerquote:Op zondag 27 juni 2010 21:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet hardop nee. Ik weet wel hoe je hoofd werkt
!
Nu ga ik me echt zorgen om je maken!quote:
Wrom nietquote:? Ben je stuk?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Hihi shirt van lijf houden en zo snel mogelijk in de wasbak mikken en vriendin om schone vragen.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja dat! En ik net met samengeknepen beentjes kittens verzamelen en in de bench dumpen voor ik verder doorlekte.
Haar vriend wist gelukkig de weg uit de keuken al
OMG Tomboquote:ga je morgen mee troostshoppen dan?
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi shirt van lijf houden en zo snel mogelijk in de wasbak mikken en vriendin om schone vragen.
Haar vriend wist gelukkig de weg uit de keuken al![]()
quote:![]()
![]()
Ik word gewoon oud en wijs
Ik denk hetquote:Ja, dat heb ik woensdag dus al geprobeerdquote:Op zondag 27 juni 2010 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
OMG Tomboga je morgen mee troostshoppen dan?
Oh dan ga ik zelf mijn centjes maar opmakenquote:Op zondag 27 juni 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk het
[..]
Ja, dat heb ik woensdag dus al geprobeerd
Waar ga je? Met die hitte!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh dan ga ik zelf mijn centjes maar opmaken
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hopelijk word je heel oud! 100 ofzo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja! En gelukkigquote:Op zondag 27 juni 2010 21:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hopelijk word je heel oud! 100 ofzo!Laat dat wijs maar zitten dan
Ligt het nu aan mij of zijn in bagger de letters enz beter te lezen?quote:
Precies.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja! En gelukkigLaat dat wijs maar zitten dan
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ik krijg heel verkeerde associaties bij die naam.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Airco![]()
www.voorwinden.nlmoet broeken hebben.
Ik heb het idee dat het lettertype in bagger net een pixel breder was oidquote:Op zondag 27 juni 2010 21:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ligt het nu aan mij of zijn in bagger de letters enz beter te lezen?
. Vooral bij de niet-zwarte tekst (eigenlijk de lichtgrijze) is het soms wat wazig ofzo.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Maoam?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg heel verkeerde associaties bij die naam.
Hoogachtend,
Erik.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Awww!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hé ik tuurde me gek.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het lettertype in bagger net een pixel breder was oid. Vooral bij de niet-zwarte tekst (eigenlijk de lichtgrijze) is het soms wat wazig ofzo.
Gelukkig (veegt zweet van voorhoofd) het ligt niet aan mij
Hihiquote:Op zondag 27 juni 2010 21:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik krijg heel verkeerde associaties bij die naam.
Zoiets ja.quote:![]()
Satsu heeft inmiddels zijn intrede gedaan. Hij meldde zich met een grom en een blaas en sluipt nu de kamer rond om te checken of er echt geen gevaarlijke loslopende kittens zijn. De held.
Ook de icoontjes bij de actieve topics (en MyAT) vind ik wat onduidelijk.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja hé ik tuurde me gek.
Gelukkig (veegt zweet van voorhoofd) het ligt niet aan mij
Hoogachtend,
Erik.![]()
OMG gekke beesten toch.quote:Op zondag 27 juni 2010 21:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoiets ja.![]()
Satsu heeft inmiddels zijn intrede gedaan. Hij meldde zich met een grom en een blaas en sluipt nu de kamer rond om te checken of er echt geen gevaarlijke loslopende kittens zijn. De held.
Gooi dat dan ook in het FB topic wil je?quote:Op zondag 27 juni 2010 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ook de icoontjes bij de actieve topics (en MyAT) vind ik wat onduidelijk.
Nu neuzel ik er in mijn uppie over
Hee, jullie met je kliekje
Begin er ook eenquote:.
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ja!quote:Zullen wij een forum starten waarin alleen normale users mogen posten?
Vind je dat niet saai? Een forum waar je zelf niet eens mag posten?quote:Op zondag 27 juni 2010 22:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!Zullen wij een forum starten waarin alleen normale users mogen posten?
Hoogachtend,
Erik.![]()
Users zonder modrechten.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je dat niet saai? Een forum waar je zelf niet eens mag posten?
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind je dat niet saai? Een forum waar je zelf niet eens mag posten?![]()
![]()
![]()
![]()
Erik!
NouCat en Tombo
Ow, maar we blijven hier wel posten heur.quote:![]()
Maar dan kunnen we ook linkjes plaatsen naar plekken waar jullie niet mogen komen.
We kunnen iig dingen vertellen, heel vaag, waar jullie niets van snappenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow, maar we blijven hier wel posten heur.![]()
Maar dan kunnen we ook linkjes plaatsen naar plekken waar jullie niet mogen komen.
Ik zei trouwens vanmiddag tegen mijn moeder:
J'ai vu un escarbot ivre
en toen zei ze: wat zeg je voor iets liefs?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OH NOESquote:Op zondag 27 juni 2010 22:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
We kunnen iig dingen vertellen, heel vaag, waar jullie niets van snappen
!
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ah nou dan ga ik de plantjes maar water geven kunnen jullie je uitleven
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
Dan is het niet leuk
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Ik zei trouwens vanmiddag tegen mijn moeder:
J'ai vu un escarbot ivre
en toen zei ze: wat zeg je voor iets liefs?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OH YESCH!quote:
HIERRR BLIJVEN!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:14 schreef Ml-etje het volgende:
Lees zo wel terug maar moet voor het donker is
You neeeeeeeds us and our kliek!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dan is het niet leuk
Hoogachtend,
Erik.![]()
Ach joh, die planten worden vast niet boos als ze iets later te drinken krijgen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:17 schreef Ml-etje het volgende:
Lees zo wel terug maar moet voor het donker isOp donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Ook zo leuk, mn moeder was hier, en ik ging even laten zien dat Draakje helemaal niet meer bang is
"Draakje?!"
"Draaaaaaaaaaaaakje?! Kom maar!"
* kat komt aangerend *
moeder: "Oh, hij luistert echt goed naar zn naam!"
"Nou, dit is dus Nelis"
Ja, dat is dan wel weer waar jaquote:
Wehehehe, katten!quote:Op zondag 27 juni 2010 22:18 schreef tombolafan het volgende:
Ook zo leuk, mn moeder was hier, en ik ging even laten zien dat Draakje helemaal niet meer bang is
"Draakje?!"
"Draaaaaaaaaaaaakje?! Kom maar!"
* kat komt aangerend *
moeder: "Oh, hij luistert echt goed naar zn naam!"
"Nou, dit is dus Nelis"
En ook wehehehe moeders...quote:![]()
Het verschil tussen Draakje en Nelis niet zien
Mijn buurvrouw worstelt er ook nog steeds mee. En wordt dus dagelijks gecorrigeerd door haar kinderen.quote:Op zondag 27 juni 2010 22:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En ook wehehehe moeders...![]()
Het verschil tussen Draakje en Nelis niet zien
Volgende tt
Mon Dieu, j'ai vu un escarbot ivre!
Ik zag vroeger altijd als enige het verschil tussen mn tweelingnevenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw worstelt er ook nog steeds mee. En wordt dus dagelijks gecorrigeerd door haar kinderen.Dus ik moest voorop met verjaardagen om dan te zeggen; "gefeliciteerd harry!" dan wist de rest het ook
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag vroeger altijd als enige het verschil tussen mn tweelingnevenDus ik moest voorop met verjaardagen om dan te zeggen; "gefeliciteerd harry!" dan wist de rest het ook
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op zondag 27 juni 2010 22:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, of ik zei alleen: Gefeliciteerd!
En dan zat mn moeder met de cadeautjes waar namen op stonden![]()
We lieten ze ook wel eens truien omruilen als mn zusje op de wc zat. Die had dan geoefend dat de een een rode trui aan had en de ander een blauwe, en dan kwam ze terug en dan was ze in de war
Zijn ml en erik nou echt weg?
Is erik aan het helpen met plantjes water geven ofzo?
En wie heeft er nog iets van JJH gehoord!
Cat? Jij bent zn vrouw toch?Of verloofde iig...
Nou, stil hier... Gelukkig heb ik een zonnesteek dus kan ik goed tegen mezelf praten
Hallo.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Maar dat doe je normaal ook welquote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
Nou, stil hier... Gelukkig heb ik een zonnesteek dus kan ik goed tegen mezelf praten
Jij bent nieuw hier zeker?quote:
cccccombobreaker.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Maar ik wil de lapo!
Heb jij ook zin om te koken?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Die is op veekeesjun, die heeft wel iets beters te doen dan hier kleppenquote:Op zondag 27 juni 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
En wie heeft er nog iets van JJH gehoord!
Nou tombo, gij postbeest, maak maar een nieuwe.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties Forumhop: Hop naar: