Die duif.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder had vroeger een scanner. Daarmee luisterde ze altijd naar de taxi, zij werkte bij de taxi vandaar.
Op een doordeweekse avond waren mijn ouders weg en ik zat op de bank een hele enge film te kijken. Ik wist niet dat de scanner aanstond, blijkbaar was het rustig bij de taxi.
Op een heel spannend moment werd er opeens met hele schelle stem: RONALD BEN JE AL ONDERWEG? geroepen door de scanner.
Ik sprong 3 meter de lucht in bij wijze van spreken. Heb die scanner vervloekt.
Wij hadden 5 katten vroeger, door het kattenluikje konden zij vrij rondlopen door de buurt.
Mijn wekker ging en ik draaide mij zoals altijd eerst nog even om. Met een hallf oog open kijk ik voor me uit en toen zag ik het. Een dode duif op mijn kussen, wat een lief cadeautje.
Het is niet raadzaam om van schrik uit een hoogslaper te springen!!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:57 schreef W1ckeDxt het volgende:
[..]
Herkenbaar.
@Rubber_Johnny : haha, ik had een keer een grote Niko Bellic van karton in mijn kamer staan, op een ochtend werd ik wakker en keek ik hem recht aan, schrok me dood.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn moeder had vroeger een scanner. Daarmee luisterde ze altijd naar de taxi, zij werkte bij de taxi vandaar.
Op een doordeweekse avond waren mijn ouders weg en ik zat op de bank een hele enge film te kijken. Ik wist niet dat de scanner aanstond, blijkbaar was het rustig bij de taxi.
Op een heel spannend moment werd er opeens met hele schelle stem: RONALD BEN JE AL ONDERWEG? geroepen door de scanner.
Ik sprong 3 meter de lucht in bij wijze van spreken. Heb die scanner vervloekt.
Wij hadden 5 katten vroeger, door het kattenluikje konden zij vrij rondlopen door de buurt.
Mijn wekker ging en ik draaide mij zoals altijd eerst nog even om. Met een hallf oog open kijk ik voor me uit en toen zag ik het. Een dode duif op mijn kussen, wat een lief cadeautje.
Dagelijkse routine voor mij vroeger, deden ze vrijwel dagelijk ter hoogte van ons huis (frankrijk)quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:45 schreef Jerro het volgende:
zaten 'rustig' in de les vlogen er opeens 2 straaljagers door de geluidsbarriere heen. Echt bikkelharde knallen.. alsof er oorlog kwam ofzoschrik je rot
http://www.noordhollandsd(...)8.ece?showComments=3
Krijg je een keer iets van die lieve beesten is het weer niet goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 06:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik vond het heel lief toen ik eenmaal van de schrik was bijgekomenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:43 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Krijg je een keer iets van die lieve beesten is het weer niet goed![]()
![]()
Hij kwam dus echt uit de kast?quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:05 schreef Orealo het volgende:
Ongeveer 5 jaar geleden, ik was 17.
Zoals iedere normale dag besluit ik voor het slapen gaan nog even snel onder de douche te springen. Toen ik klaar was heb ik mijzelf afgedroogd en zocht mijn ondergoed. Ik zou zweren dat ik deze had meegenomen, maar kon hem nergens meer vinden. Ach, het is al laat, zal wel aan mij liggen dacht ik.
Iedereen sliep al en ik wilde niemand wakker maken, dus liep ik in het donker, met de handdoek om mijn middel, naar mijn kamer en vervolgens de kledingkast. Ik doe de kast open en plotsklaps springt mijn broer UIT DE KAST en met een luide brul bovenop mij. Midden in de nacht en ik was poedeltje naakt (op de handdoek na)
Ik heb gehuild van de schrik.
Later bleek dat mijn onderbroek voor de deur in de douche lag en mijn broer deze vakkundig onder de gleuf door had gepakt.
haha, kan me voorstellen dat je je helemaal kapot schrikt dan!quote:Op donderdag 8 juli 2010 21:05 schreef Orealo het volgende:
Ongeveer 5 jaar geleden, ik was 17.
Zoals iedere normale dag besluit ik voor het slapen gaan nog even snel onder de douche te springen. Toen ik klaar was heb ik mijzelf afgedroogd en zocht mijn ondergoed. Ik zou zweren dat ik deze had meegenomen, maar kon hem nergens meer vinden. Ach, het is al laat, zal wel aan mij liggen dacht ik.
Iedereen sliep al en ik wilde niemand wakker maken, dus liep ik in het donker, met de handdoek om mijn middel, naar mijn kamer en vervolgens de kledingkast. Ik doe de kast open en plotsklaps springt mijn broer UIT DE KAST en met een luide brul bovenop mij. Midden in de nacht en ik was poedeltje naakt (op de handdoek na)
Ik heb gehuild van de schrik.
Later bleek dat mijn onderbroek voor de deur in de douche lag en mijn broer deze vakkundig onder de gleuf door had gepakt.
Damn dat lijkt me echt erg. Durf je nog wel gewoon in de zee te zwemmen of heb je er een trauma aan over gehouden?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:03 schreef tonja het volgende:
Als kind kwam ik met zwemmen in zee ooit eens in een onderstroom terecht. Ik worstelde me naar boven maar werd steeds weer onder water gezogen. Tot ik inene door een wildvreemde uit het water getrokken werd. Dat is wel het ergste schrikmoment van mijn leven geweest.
Dat bijna verzuipen dan he, niet dat ik uit het water getrokken werd
Helaas. Er zijn wat kleine dingetjes geweest, maar op mijn zoete wraakactie is het nog even wachtenquote:Op donderdag 8 juli 2010 22:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
haha, kan me voorstellen dat je je helemaal kapot schrikt dan!![]()
Hoe zoet was je wraak? Of kwam die niet?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 02:43 schreef shifto het volgende:
Nou er schieten me een aantal dingen te binnen, vooral als ik zo andere posts lees. Laat ik beginnen met de aller ergste keer die ik me kan herinneren.Ik had vroeger toen ik een jaar of 10 was een hoogslaper. Hieronder zat een kast waarin al mijn kleren opgeborgen lagen. Echter, vroeger was ik shitless scared van The X-Files. Echt heel bang. Het intro liedje geeft me nog steeds kippenvel.
Nou ik had ooit voor kerst oid een opblaas alien gekregen. Dus ik die opgeblazen en hoe bang ik ook was voor die shit, had ik hem (1,20m groot) in een hoek van mijn kamer gezet zodat ik hem in de gaten kon houden van uit het bed. No problem so far. Ik won het van de alien, Ik was wel bang, maar ik hield hem in de gaten en kon slapen. *trots*
Echter op een dag ging ik lekker slapen en lag ik in mijn hoogslaper mijn alien te bekijken toen ik me bedacht dat ik eigenlijk wel heel erg moest plassen. Dus ik lekker naar het toilet en daar mijn ding gedaan. Lekker slokje water genomen nog, En uiteindelijk weer via het kleine laddertje mijn bedje in belandt.
Ik lig daar te chillen tot... die alien was pleitte... KANKER. Ik scheet 7 kleuren stront. Hij was er echt nog toen ik weg ging. Verstijft lig ik in bed en bedenk me wat er aan de hand kan zijn. Fuck fuck fuck dacht ik toen.Niet veel later voelde ik geduwd in mijn matras, van onder... Ik scheet hem nog harder als voorheen maar om een of andere belachelijke stomme naieve reden ging ik toch naar beneden om in mijn kast te kijken. Mijn hart bonkte en ik schuif die deur langzaam open zoals in horror films waarbij iedereen altijd zegt "niet open doen!"..
De deur gaat langzaam open en BOOOOEEEEEEEE die kanker alien IN ME FACE uit die kast!!! Echt. Ik hield het niet meer.Ik schreeuwde alles bij elkaar en echt alles en iedereen wat sliep, was in eens wakker!
Bleek het mijn zus te zijn die met die alien mijn kast in was gekropen, wetend dat het een van me grootste angsten was
Ja dat durf ik nog wel, geen trauma aan overgehouden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:34 schreef afdak het volgende:
[..]
Damn dat lijkt me echt erg. Durf je nog wel gewoon in de zee te zwemmen of heb je er een trauma aan over gehouden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |