zo denk ik er ook overquote:Op zondag 27 juni 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:
Waar ik absoluut niet voor ben (sorry voor mensen die dat dus wel doen) is éérst naar een alternatief genezer stappen en daarna pas naar een reguliere genezer. Dat zou nooit mijn keus zijn en ik ga eerst helemaal tot het einde in het reguliere proces, ook geen dingen door elkaar wat mij betreft.
Ik vond het een curieuze opmerking, maar er zit nog iets in ook!quote:Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef bodpa09 het volgende:
Drinken uit een rietje schijnt goed te zijn voor de spraakontwikkeling, althans dat werd mij verteld op het CB. Aan de andere kant, ik heb als eenjarige nooit uit een rietje gedronken en klets aardig. Al zeg ik t zelf.
Ja minder knoeienquote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het een curieuze opmerking, maar er zit nog iets in ook!
"Drinken met een rietje is een motorische vaardigheid die kinderen leren tussen de 12 maanden en 2 jaar (5). Voor het drinken met een rietje moet de mondmotoriek dus alweer verder ontwikkeld zijn dan bij het drinken uit een beker. Een voorwaarde voor het kunnen drinken met een rietje is dat het kind eerst goed kan kauwen. Door het kind met een rietje te laten drinken kan de zelfstandigheid worden gestimuleerd en wordt het plezier vergroot. Het kind kan namelijk de kartonnen drinkpakjes zelf makkelijk vasthouden en de kans op veel knoeien is minder groot door de kleine opening. De drinkpakjes hebben ervoor gezorgd dat kinderen steeds jonger met een rietje kunnen drinken (7). Een ander voordeel van het drinken met een rietje is dat de lipmotoriek wordt verstevigd, zodat de tong beter en gemakkelijker in de mond gehouden kan worden (5). " (Bron)
nee, neequote:Op zondag 27 juni 2010 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Ja minder knoeientot ze hard in het volle pakje knijpen
![]()
quote:
Tuurlijk zit er iets in.quote:Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vond het een curieuze opmerking, maar er zit nog iets in ook!
Haaiquote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Ko heeft vannacht doorgeslapen dankzij dé tip van huup![]()
oooooooooooh!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Dit schrijft Oeke in het dreumestopic
Kobus heeft de hele nacht doorgeslapen!
Met dank aan een tip van Huup.
Nog wat joghurt en een stukje brood en banaan ging er nog in na het avondeten.
Dat zou lekker zijn!quote:Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef huuphuup het volgende:
Haha Oeke, het zou zomaar toeval kunnen zijn hoorKobus heeft natuurlijk ook wel net zn kiesje door dus dat zal voor hem vast een pak onrust schelen. Misschien gaat ie wel een beetje slaap inhalen ofzo komende tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |