abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83363757
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:
Waar ik absoluut niet voor ben (sorry voor mensen die dat dus wel doen) is éérst naar een alternatief genezer stappen en daarna pas naar een reguliere genezer. Dat zou nooit mijn keus zijn en ik ga eerst helemaal tot het einde in het reguliere proces, ook geen dingen door elkaar wat mij betreft.
zo denk ik er ook over
pi_83364049
Sorry, Huup, ik zag dat je cranio-sacrale therapie al genoemd had! Ik had niet goed gelezen. Meestal ga ik naar aanleiding van dit soort 'actualiteiten' wel googelen om meer informatie te vinden, maar die aflevering van Netwerk was zo slecht dat ik die behoefte niet had.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83364215
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef bodpa09 het volgende:
Drinken uit een rietje schijnt goed te zijn voor de spraakontwikkeling, althans dat werd mij verteld op het CB. Aan de andere kant, ik heb als eenjarige nooit uit een rietje gedronken en klets aardig. Al zeg ik t zelf.
Ik vond het een curieuze opmerking, maar er zit nog iets in ook!

"Drinken met een rietje is een motorische vaardigheid die kinderen leren tussen de 12 maanden en 2 jaar (5). Voor het drinken met een rietje moet de mondmotoriek dus alweer verder ontwikkeld zijn dan bij het drinken uit een beker. Een voorwaarde voor het kunnen drinken met een rietje is dat het kind eerst goed kan kauwen. Door het kind met een rietje te laten drinken kan de zelfstandigheid worden gestimuleerd en wordt het plezier vergroot. Het kind kan namelijk de kartonnen drinkpakjes zelf makkelijk vasthouden en de kans op veel knoeien is minder groot door de kleine opening. De drinkpakjes hebben ervoor gezorgd dat kinderen steeds jonger met een rietje kunnen drinken (7). Een ander voordeel van het drinken met een rietje is dat de lipmotoriek wordt verstevigd, zodat de tong beter en gemakkelijker in de mond gehouden kan worden (5). " (Bron)
pi_83364603
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

"Drinken met een rietje is een motorische vaardigheid die kinderen leren tussen de 12 maanden en 2 jaar (5). Voor het drinken met een rietje moet de mondmotoriek dus alweer verder ontwikkeld zijn dan bij het drinken uit een beker. Een voorwaarde voor het kunnen drinken met een rietje is dat het kind eerst goed kan kauwen. Door het kind met een rietje te laten drinken kan de zelfstandigheid worden gestimuleerd en wordt het plezier vergroot. Het kind kan namelijk de kartonnen drinkpakjes zelf makkelijk vasthouden en de kans op veel knoeien is minder groot door de kleine opening. De drinkpakjes hebben ervoor gezorgd dat kinderen steeds jonger met een rietje kunnen drinken (7). Een ander voordeel van het drinken met een rietje is dat de lipmotoriek wordt verstevigd, zodat de tong beter en gemakkelijker in de mond gehouden kan worden (5). " (Bron)
Ja minder knoeien tot ze hard in het volle pakje knijpen

Amélie gaat straks voor het eerst bbq-en
nouja wij gaan bbq'en, en zij krijgt stukjes mango, stukjes paprika en een klein stukje vlees van de bbq.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 17:37:10 #55
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83365093
Huup daarvoor hebben ze deze uitgevonden! Ideale dingen!

pi_83366190
Geniaal ding, Stiemie. Wat bedenken wij mensen toch mooie uitvindingen!

Ivan is zo leuk met zijn stapelringen aan het spelen. Ik vind het fantastisch speelgoed. Vroeger had ik ze zelf ook.

pi_83368086
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Ja minder knoeien tot ze hard in het volle pakje knijpen
nee, nee

je moet ze wel leren ze aan de "oortjes" vast te houden
klepjes openklappen en ze daaraan vasthouden
  zondag 27 juni 2010 @ 19:24:26 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83368834
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BE op 27-06-2010 19:25:03 ]
pi_83368884
ja zeg BE niet weer posten en dan weghalen hè... je bent joshua niet!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 19:31:25 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83369031
Wel!
pi_83369888
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Wel!

ik quote em maar, straks is ie weer weg

Zeg hoe doen jullie dat als jullie kindjes met water spelen buiten? In een badje ofzo zeg maar, hoe lang laat je je kindje daarin zitten dan? Wij hebben geen parasol dus ik fungeer als sunblock met mn brede schouders maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoelang wel lang genoeg is geweest zeg maar. Hebben ze het na een half uurtje wel gezien of kunnen ze rustig een uur of 2 spelen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83370116
Lente houdt het na een half uurtje max wel voor gezien, hoor. Dan glibbert ze eruit, voorover op het gras, en wil ze per se met d'r natte lijfje aan me hangen. Ik fungeer sowieso nogal als klimrek de laatste tijd. Tijdens het koken hangt ze ook het liefst aan een been. Echt heel handig..!
pi_83370372
Ja na een half uur houd ik het wel voor gezien meestal Vandaar dat ik het vraag. Als ze nou nog minstens een keer zoveel door kon spelen dan is het wel een idee om af te wisselen met B. maar als een half uur wel beetje max is dan is het wel prima zo.

Klimrek hier ook <3 ik vind het wel gezellig
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83370665
De stapeltoren is hier ook groot succes Claudia! (Niet dat hij ze al terug op dat ding kan plaatsen hoor, maar gewoon om op te bijten en mee te gooien en rammelen)
Wolf heeft deze, in iedere ring zit een rammeltje

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83370716
Ik verheug me er best alweer op dat Leah wat mobieler gaat worden

zeg vinden jullie D op deze foto niet net Leah
en op dezeook wel alleen is ie hier wat ouder
pi_83370738
Lotte ging er vandaag om 13:45 in en kwam er om 15:00 pas weer uit. Misschien zelfs iets later nog. Toen had ze het wel koud, ondanks bijvullen met warm water. Maar na afdrogen en ff lekker wat drinken en op schoot hangen was het weer goed.

En ze kan kusjes geven
Lotte!
Noah!
pi_83370862
Huup Finn houdt het gemakkelijk een paar uur vol. Vandaag heeft hij de hele middag in de tuin gespeeld en dan was het in het badje en dan er weer uit op het gras met de bal spelen en daarna weer het badje in, hij had de grootste lol! ik zag trouwens in het foldertje van de lidl dat ze daar komende week kleine parasolletjes vor 5,99 in de aanbieding hebben
Overigens stond het badje onder de parasol!

Hij begint steeds meer stapjes los te zetten! Vandaag toch wel 1,5 meter van de stoel naar mij toe
Hij is trouwens vannacht helemaal lek geprikt door een mug Ik denk een stuk of 8/9 keer, gelukkig lijkt hij er weinig last van te hebben.
pi_83370866
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Tuurlijk zit er iets in.
Ik zeg nooit iets ongefundeerds. En heb een bul van dezelfde universiteit als Twinkly, dus het is allemaal ontzettend wetenschappelijk verantwoord ook nog.
pi_83370888
Huup, hier wel altijd onder de parasol maar dan meerdere keren kort. Omdat hij niet zitten kan en ik het zittend op mn knieeen wel al gauw zwaar vind worden. of eventjes 10 minuten in de zon in het grote bad van opa en oma samen met mij er in.
Maar als ze zelf goed kunnen zitten is natuurlijk ideaal, al zou ik het absoluut niet lang doen zonder parasol hoor! Ook met goede zonnecreme is het niet verstandig met deze felle zon lang te doen.
Schaduw opzoeken kan natuurlijk ook.

Ik mis echt een tuin momenteel, we vertoeven veel bij mn ouders in de tuin, zalig! Hij slaapt zelfs buiten in de schaduw op het gras, zo schetig

[ Bericht 10% gewijzigd door DustinHenderson op 27-06-2010 20:30:37 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 27 juni 2010 @ 20:27:27 #70
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83371033
Hier staan de badjes ook altijd in de schaduw. Mijn zoon wil er alleen niet in, die ligt er liever naast .

En Lily, wat was je zoon toch een ook een leuk babietje, ongelooflijk schattig .
pi_83371379
Ze zit echt ín mijn schaduw hè, wat normaal een parasol doet dat doe ik dan ik hang dr echt overheen
FTA zo'n klein parasolletje is misschien wel een optie, even gaan gluren bij de lidl dan. Op zich hebben de buren megaparasols staan waar ik zo onder mag met Amélie maar dan zit ik ook gelijk aan de buurvrouwen en hun kinderen vast dat vind ik wat minder dan.

Nouja goed, ik hou het maar bij het half uurtje zo, en als we ooit een eigen tuin hebben met schaduw dan kan ze langer dus.

Lily ze lijken idd

FTA wat geweldig tof dat Finn los loopt! ook al zijn het maar een paar stapjes. Knap hoor!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83371477
Oh, ja...wij zaten natuurlijk ook in de schaduw. onder een grote boom. Daar was het met wind af en toe nog best fris
Lotte!
Noah!
pi_83372120
Lekker met de kleintjes in het water . Wij moeten ook maar eens een badje kopen voor in de tuin.

Met Thomas gaat het nog steeds hetzelfde. Hij lacht, hij speelt, heeft al zijn flessen op en ook nog eens heel zijn warme hap (voor het eerst). Hij heeft een middag slaapje gedaan en ligt nu weer heerlijk te slapen.... Hij heeft alleen nog steeds 39.1 koorts. en was iets huileriger dan dat we gewend zijn. Gek kind
pi_83372592
Heb het nog even nagekeken huup vanaf ma 5 juli is het pas, overigens hebben ze ze bij de blokker ook alleen daar zijn ze net iets duurder 9,95.
Ik snap dat je geen zin hebt om tussen de buurvrouwen te zitten! Daar zou ik ook niet zo'n zin in hebben!
Donderdag en vrijdag ben ik thuis dan zou je ook hier mogen komen met je kleine meid!

Gaaf he dat los lopen, hij deed het vanmiddag voor het oog van een hoop mensen! *Trots*

Aoraki beterschap voor je kleine man! Wel vervelend die koorts met dit weer!
pi_83372655
Goed bezig, Finn!

Lente staat af en toe ook even los, tot ze erachter komt.

Ze leek de hele dag nergens last van te hebben en een uurtje geleden is ze lekker gaan slapen. Om net weer huilend en een vies oor wakker te worden. Terwijl ze een pcm heeft gekregen nb, maar dat leek vannacht uit niet te helpen. Na een slokje bv slaapt ze nu weer, maar ik vrees het ergste vannacht.
pi_83372838
Beterschap Aoraki, wat vervelend.

FTA lief <3 dan zijn wij al op vakantie dus dat wordt hem niet, maar ik hou hem in mn achterhoofd!
5 juli zijn we dus ook weg maar misschien toch maar eens bij blokker kijken. Misschien is het wat voor op het strand ofzo op vakantie. We hebben zo'n mini-strandtentje gekocht voor haar voor als ze in slaap valt ofzo, heeft ze in elk geval iets in de schaduw en zandvrij om in te tukken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 21:04:18 #77
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83372913
Huup Had jij nou dé slaaptip?
pi_83373397
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:04 schreef mikoxx het volgende:
Huup Had jij nou dé slaaptip?
Haai

is dat zo? heb ik dé slaaptip?
mijnes ligt anders een feestje te bouwen op t moment hoor zolang ze niet huilt laat ik haar lekker liggen, ze valt vanzelf wel in slaap, en zo niet, dan niet...

sup? is het drama vanavond?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 21:16:29 #79
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83373492
Ko heeft vannacht doorgeslapen dankzij dé tip van huup
pi_83373615
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Ko heeft vannacht doorgeslapen dankzij dé tip van huup

ik ga even teruglezen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 21:20:31 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83373724
Dit schrijft Oeke in het dreumestopic

Kobus heeft de hele nacht doorgeslapen!
Met dank aan een tip van Huup.
Nog wat joghurt en een stukje brood en banaan ging er nog in na het avondeten
.
pi_83373923
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Dit schrijft Oeke in het dreumestopic

Kobus heeft de hele nacht doorgeslapen!
Met dank aan een tip van Huup.
Nog wat joghurt en een stukje brood en banaan ging er nog in na het avondeten
.
oooooooooooh!
ik zit helemaal het babytopic door te spitten

Ja nee, gewoon, meer eten erin. Dat was de truuk volgens mijn cb. Amélie werd ieder uur wakker 's nachts en had echt honger, volgens het cb was de truuk om meer eten aan te bieden overdag, iedere twee uur iets ofzo en na het avondeten een schaaltje volle yoghurt met een lepel gewone brinta erdoor. Of gewoon iets anders te eten, als ze maar iets eten.

Blij dat het voor Kobus werkt! Jammer genoeg werkt het bij Niels niet en hier is het momenteel weer stil op de babyfoon, de afgelopen twee weken heeft het iig gewerkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83374008
Jahoor, gewoon eten erin proppen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83374108
Hihi, net thuis, aan het bijlezen en zie ik dit. Dank Huup. Maar misschien was het ook gewoon mazzel. De laatste dagen sliep hij steeds iets langer. Dus vandaag tot 7 uur.
We merken het wel. Hij ligt momenteel lekker te tukken, maar op beduidend minder voedsel dan gister dus wie weet.
pi_83374159
Huup met gewone brinta? door yoghurt? mogen ze dat? ohw wauw dat ga ik proberen maar dan 's ochtends.. Timo wil helemaal níks meer eten ineens, nou ja behalve dus yoghurt.. daar krijg je trouwens heel vieze poepluiers van, een alleen maar yoghurtetende baby maar met een beetje brinta erdoor krijgt ie nog wat meer goeie dingen binnen

Finn wat goed jongen! Met publiek nog wel

Pff Timo wil ook niet slapen nu, hij ligt lekker te spelen nu hier in de kamer.. met koorts ook.. zal wel door de kiezen komen die al 3 weken op knappen staan..
pi_83374544
Haha Oeke, het zou zomaar toeval kunnen zijn hoor Kobus heeft natuurlijk ook wel net zn kiesje door dus dat zal voor hem vast een pak onrust schelen. Misschien gaat ie wel een beetje slaap inhalen ofzo komende tijd.

Chan ja mijn cb adviseert gewone brinta, voor volwassenen zeg maar. Daar zit niets anders in qua ingrediënten dan in de babyversies behalve dan dat er minder suiker inzit. Ik heb de pakken daarna nog eens vergeleken omdat het me zo sterk leek maar het verschil zit echt daarin.
Ik doe meestal een klein schaaltje volle yoghurt en dan een eetlepel en dan de yoghurt heel eventjes laten staan, door de brinta dikt het nog wat in namelijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83374677
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef huuphuup het volgende:
Haha Oeke, het zou zomaar toeval kunnen zijn hoor Kobus heeft natuurlijk ook wel net zn kiesje door dus dat zal voor hem vast een pak onrust schelen. Misschien gaat ie wel een beetje slaap inhalen ofzo komende tijd.
Dat zou lekker zijn!
pi_83374865
Och jemig Chan ik lees nu pas van die kiezen, het zit jullie ook niet mee hè wat tandjesleed betreft
ik hoop dat ze snel door komen.

Hier staan er twee op springen geloof ik en ik ben er best een beetje benauwd van na het lezen van de 'avonturen' van Kobus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83374976
Kiezen? Krengen is een betere naam!
Sterkte Chan en Huup. En Timo en Amelie natuurlijk!
pi_83377261
Jeumig, wat een slapeloos (tanden)leed hier.

Dit was een uurtje geleden. Ik zag wel dat één boventand bijna door is.

Trusten!
pi_83377506
Agos, arme Lente.....het houdt ook maar niet op he, arm ding!
Is ze nu wel lekker aan het slapen?

Lars ging vanavond in eerste instantie ook niet slapen, heeft het wel een poosje geprobeerd, na een tijdje begon ie eens te tikken op zijn ledikant (doet ie ook altijd als ie net wakker is) en daarna ging hij huilen. Misschien te warm?
Eruit gehaald, dikke party aan de gang, dus even laten feesten en toen er weer in....Klaar!

Ik vind het wel heel warm hoor voor de kleintjes. Als ik Lars buiten heb, in de schaduw heeft ie binnen de kortste keren zijn koppie helemaal rood van de warmte. (en alleen een romper aan)
Dus ik hou hem maar binnen, dan is hij lekker aan het spelen. Alleen dan is het wel lastig dat je jezelf niet in 2en kan splitsen, want Meike wil wel lekker in het badje....in het weekend is dat geen probleem, dan is D er ook wel. Morgen heeft ze weer pech, dan zal ze moeten wachten tot Lars slaapt......
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83377855
jeuj, Timo ligt weer in zn bed... nu afwachten voor hoelang.. ja huup het is echt een drama met die tandjes, al wekenlang 3 hele vieze poepluiers op een dag ook... ik hoop dat ze er snel doorheen zijn, die kiezen.. want pff.. maar nou ja ik mag niet klagen, want bij de tandjes stopte hij ook spontaan met 's nachts doorslapen en dat heeft hij nu nog niet gedaan..

dikke voor Amélietje en haar doorkomende kiezen

en ook voor Lente, meisje toch!
pi_83378761
Ja, het is warm he, Karin. Sneu voor Meike idd, maar die weet zich binnen toch ook wel te vermaken?

Ik duim voor een goede nacht, Chan!

Volgens mij heeft Lente de vijfde ziekte. Ze heeft al een paar dagen allemaal kleine, rode bultjes, heel dicht op elkaar. Het begon met wat rode plekjes op d'r rug en later werden het kleine, op de huid liggende puntjes op d'r buik en rug. Eerst dacht ik dat ze verbrand was, toen weet ik het aan de aardbeien en net bedenk ik me ineens dat het mss wel de zoveelste ziekte zou kunnen zijn.

De bultjes zijn soms een dagje weg en komen dan ineens weer terug. Soms zijn ze rood, soms ook gewoon huidkleurig. Rode wangen heeft ze niet gehad, koorts ook niet, wel een geel vochtblaasje in d'r gezicht.

Toevallig herkenbaar voor iemand?

Afijn, wat het ook is, van d'r oor lijkt ze meer last te hebben.
pi_83378960
is het geen warmte-uitslag Ssserpente? Lijkt me niet heel raar met dit weer.

Amélie ligt nu in alleen een luier te slapen trouwens. Het is 28 graden in haar kamertje ik laat het maar even zo voor zolang ze nog goed slaapt, daarna een hemdromper aan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83379222
Pff, bij Lente is het ook 27 graden. Niet te harden. Ze ligt in een romper met korte mouw en een zomerslaapzak.

Warmteuitslag heb ik aan gedacht, maar de vlekjes zien er toch anders uit. En ze zitten juist niet in d'r nek en andere plekken waar ze wel veel zweet. En ze kwamen 's avonds ineens opzetten.

Het zijn dit soort vlekjes, maar dan alleen op d'r halve buik en rug.

Ach, als het zo is, is het iig geen ernstige ziekte, dus ze zal het wel overleven.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:49:20 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83381212
heyhey
ik heb wel gelurkt op het werk; maar te moe nu om op alles te reageren.... dus maar ff heel kort:

een dikke voor Lente en Sserpente.... niet leuk dat ze zich niet goed voelt..

ook een voor Timo en zijn tandjes....

en een voor Huup en dr slaaptips

en over spelen in het badje; Evie ook maximaal een half uurtje hoor... dan is ze er weer klaar mee over het algemeen..

en ik ga naar bed... hoop dat de pijn van8 meevalt en ik me morgen wat uitgeruster voel.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83387817
Goedemorgen,

Hoe is het vannacht met Lente en Timo gegaan?
Hier was het pet... Krijsen en ik kreeg hem niet stil, dat heb ik nog nooit gehad (behalve toen hij met zijn vinger in zijn oog had geprikt )... Ik heb hem om 1.00 nog een klein flesje gegeven en een zetpil (zijn eerste, OMG wat moet je die dingen goed vasthouden, anders springt ie zo terug in je oog). Daar leek hij van te kalmeren. Vanaf 2 tot 6 doorgeslapen

Ik heb vandaag maar vrijgenomen. Maar zijn eerste flesje heeft hij weer achter de kiezen, straks ff fruithap proberen. Koorts is nu iets lager, maar het is nog vroeg.
pi_83388015
pff hier hebben we een zware nacht gehad.. Hij heeft koorts en wil niks eten, ligt alleen maar te huilen.. zetpilletje gisteravond laat heeft ook amper geholpen.. hoewel hij nu zowaar in zijn eigen bedje ligt en stil is.. vannacht heeft hij de hele nacht tegen mij aangelegen, dat was het enige dat goed was.. dus maar een dagje thuis van het kdv vandaag..

aoraki fijn dat hij van 2 tot 6 in elk geval doorgeslapen heeft! hopelijk blijft de koorts laag vandaag!

Beessie heb je een beetje pijnvrij kunnen slapen?

En hoe is t met Lente?
  maandag 28 juni 2010 @ 09:27:16 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83388256
Jeumig zeg, wat sneu, al die kindjes die uitgerekend met dit weer ziek zijn en koorts hebben Veel beterschap lieffies, hopelijk kan er snel weer meer gespeeld en minder gezweet worden. Da's toch ook niks zo..

Qua opbouwen van Stef's helm zitten we even in een impasse. Gisteren ging het uiteindelijk onwijs goed toen we eenmaal ontdekten dat hij warmte-uitslag had in zijn nek, precies waar de rand van de helm zit. Toen we daar dus een stuk zeem plakten ging het ineens stukken beter! Beetje jammer dus dat hij nu rode plekken heeft op zijn slapen die niet meer weggaan, dat zijn waarschijnlijk toch drukplekken. Zodadelijk dus bellen zodat we sneller langskunnen voor aanpassingen. Voor nu halen we dus een stukje uit de vulling (de helm heeft diverse lagen en om druk te voorkomen kun je daar stukjes tussenuit halen) en gaan we weer verder met opbouwen.

Ondertussen zit hij ook elders onder de warmte-uitslag Ik vind lekker weer heel fijn, maar een tandje lager zou op zich niet erg zijn ofzo
3!
pi_83389006
Gelukkig Incantrix, dat je toch een manier hebt gevonden waarop het helmdragen dragelijker wordt voor je ventje. hopelijk dat met de aanpassingen de drukplekken ook verdwijnen, en dat het dan eindelijk goed is. Geniet van het weer, zover mogelijk!

Aoraki, denk je aan een virus bij Thomas? Koorts kan ook een allergische reactie zijn he, maar zou wel laat zijn denk ik?
Wel sneu dat hij zo'n koorts heeft, en zich echt niet fijn voelt, wel heel prettig voor hem dat jij lekker bij hem kunt blijven.

Ssserpente, Lars heeft de 6e ziekte gehad, maar die vlekken zagen er anders uit. Dit zijn meer stipjes, bij Lars waren het grote rode plekken met een witte rand.
Het ziektebeeld was: 2 dagen hoge koorts, daarna vlekken.

Lars kan in zijn handjes klappen, echt zo cute! klikbaar dus (filmpje)

(let niet op de tv...Meike keek hbb, en daarop zochten ze een zeemonster...ieks)

[ Bericht 5% gewijzigd door XXXKarinXXX op 28-06-2010 09:58:48 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')