abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83363757
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:06 schreef huuphuup het volgende:
Waar ik absoluut niet voor ben (sorry voor mensen die dat dus wel doen) is éérst naar een alternatief genezer stappen en daarna pas naar een reguliere genezer. Dat zou nooit mijn keus zijn en ik ga eerst helemaal tot het einde in het reguliere proces, ook geen dingen door elkaar wat mij betreft.
zo denk ik er ook over
pi_83364049
Sorry, Huup, ik zag dat je cranio-sacrale therapie al genoemd had! Ik had niet goed gelezen. Meestal ga ik naar aanleiding van dit soort 'actualiteiten' wel googelen om meer informatie te vinden, maar die aflevering van Netwerk was zo slecht dat ik die behoefte niet had.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_83364215
quote:
Op zondag 27 juni 2010 16:48 schreef bodpa09 het volgende:
Drinken uit een rietje schijnt goed te zijn voor de spraakontwikkeling, althans dat werd mij verteld op het CB. Aan de andere kant, ik heb als eenjarige nooit uit een rietje gedronken en klets aardig. Al zeg ik t zelf.
Ik vond het een curieuze opmerking, maar er zit nog iets in ook!

"Drinken met een rietje is een motorische vaardigheid die kinderen leren tussen de 12 maanden en 2 jaar (5). Voor het drinken met een rietje moet de mondmotoriek dus alweer verder ontwikkeld zijn dan bij het drinken uit een beker. Een voorwaarde voor het kunnen drinken met een rietje is dat het kind eerst goed kan kauwen. Door het kind met een rietje te laten drinken kan de zelfstandigheid worden gestimuleerd en wordt het plezier vergroot. Het kind kan namelijk de kartonnen drinkpakjes zelf makkelijk vasthouden en de kans op veel knoeien is minder groot door de kleine opening. De drinkpakjes hebben ervoor gezorgd dat kinderen steeds jonger met een rietje kunnen drinken (7). Een ander voordeel van het drinken met een rietje is dat de lipmotoriek wordt verstevigd, zodat de tong beter en gemakkelijker in de mond gehouden kan worden (5). " (Bron)
pi_83364603
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

"Drinken met een rietje is een motorische vaardigheid die kinderen leren tussen de 12 maanden en 2 jaar (5). Voor het drinken met een rietje moet de mondmotoriek dus alweer verder ontwikkeld zijn dan bij het drinken uit een beker. Een voorwaarde voor het kunnen drinken met een rietje is dat het kind eerst goed kan kauwen. Door het kind met een rietje te laten drinken kan de zelfstandigheid worden gestimuleerd en wordt het plezier vergroot. Het kind kan namelijk de kartonnen drinkpakjes zelf makkelijk vasthouden en de kans op veel knoeien is minder groot door de kleine opening. De drinkpakjes hebben ervoor gezorgd dat kinderen steeds jonger met een rietje kunnen drinken (7). Een ander voordeel van het drinken met een rietje is dat de lipmotoriek wordt verstevigd, zodat de tong beter en gemakkelijker in de mond gehouden kan worden (5). " (Bron)
Ja minder knoeien tot ze hard in het volle pakje knijpen

Amélie gaat straks voor het eerst bbq-en
nouja wij gaan bbq'en, en zij krijgt stukjes mango, stukjes paprika en een klein stukje vlees van de bbq.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 17:37:10 #55
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_83365093
Huup daarvoor hebben ze deze uitgevonden! Ideale dingen!

pi_83366190
Geniaal ding, Stiemie. Wat bedenken wij mensen toch mooie uitvindingen!

Ivan is zo leuk met zijn stapelringen aan het spelen. Ik vind het fantastisch speelgoed. Vroeger had ik ze zelf ook.

pi_83368086
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Ja minder knoeien tot ze hard in het volle pakje knijpen
nee, nee

je moet ze wel leren ze aan de "oortjes" vast te houden
klepjes openklappen en ze daaraan vasthouden
  zondag 27 juni 2010 @ 19:24:26 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83368834
.

[ Bericht 99% gewijzigd door BE op 27-06-2010 19:25:03 ]
pi_83368884
ja zeg BE niet weer posten en dan weghalen hè... je bent joshua niet!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 19:31:25 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83369031
Wel!
pi_83369888
quote:
Op zondag 27 juni 2010 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Wel!

ik quote em maar, straks is ie weer weg

Zeg hoe doen jullie dat als jullie kindjes met water spelen buiten? In een badje ofzo zeg maar, hoe lang laat je je kindje daarin zitten dan? Wij hebben geen parasol dus ik fungeer als sunblock met mn brede schouders maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoelang wel lang genoeg is geweest zeg maar. Hebben ze het na een half uurtje wel gezien of kunnen ze rustig een uur of 2 spelen?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83370116
Lente houdt het na een half uurtje max wel voor gezien, hoor. Dan glibbert ze eruit, voorover op het gras, en wil ze per se met d'r natte lijfje aan me hangen. Ik fungeer sowieso nogal als klimrek de laatste tijd. Tijdens het koken hangt ze ook het liefst aan een been. Echt heel handig..!
pi_83370372
Ja na een half uur houd ik het wel voor gezien meestal Vandaar dat ik het vraag. Als ze nou nog minstens een keer zoveel door kon spelen dan is het wel een idee om af te wisselen met B. maar als een half uur wel beetje max is dan is het wel prima zo.

Klimrek hier ook <3 ik vind het wel gezellig
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83370665
De stapeltoren is hier ook groot succes Claudia! (Niet dat hij ze al terug op dat ding kan plaatsen hoor, maar gewoon om op te bijten en mee te gooien en rammelen)
Wolf heeft deze, in iedere ring zit een rammeltje

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83370716
Ik verheug me er best alweer op dat Leah wat mobieler gaat worden

zeg vinden jullie D op deze foto niet net Leah
en op dezeook wel alleen is ie hier wat ouder
pi_83370738
Lotte ging er vandaag om 13:45 in en kwam er om 15:00 pas weer uit. Misschien zelfs iets later nog. Toen had ze het wel koud, ondanks bijvullen met warm water. Maar na afdrogen en ff lekker wat drinken en op schoot hangen was het weer goed.

En ze kan kusjes geven
Lotte!
Noah!
pi_83370862
Huup Finn houdt het gemakkelijk een paar uur vol. Vandaag heeft hij de hele middag in de tuin gespeeld en dan was het in het badje en dan er weer uit op het gras met de bal spelen en daarna weer het badje in, hij had de grootste lol! ik zag trouwens in het foldertje van de lidl dat ze daar komende week kleine parasolletjes vor 5,99 in de aanbieding hebben
Overigens stond het badje onder de parasol!

Hij begint steeds meer stapjes los te zetten! Vandaag toch wel 1,5 meter van de stoel naar mij toe
Hij is trouwens vannacht helemaal lek geprikt door een mug Ik denk een stuk of 8/9 keer, gelukkig lijkt hij er weinig last van te hebben.
pi_83370866
quote:
Op zondag 27 juni 2010 17:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Tuurlijk zit er iets in.
Ik zeg nooit iets ongefundeerds. En heb een bul van dezelfde universiteit als Twinkly, dus het is allemaal ontzettend wetenschappelijk verantwoord ook nog.
pi_83370888
Huup, hier wel altijd onder de parasol maar dan meerdere keren kort. Omdat hij niet zitten kan en ik het zittend op mn knieeen wel al gauw zwaar vind worden. of eventjes 10 minuten in de zon in het grote bad van opa en oma samen met mij er in.
Maar als ze zelf goed kunnen zitten is natuurlijk ideaal, al zou ik het absoluut niet lang doen zonder parasol hoor! Ook met goede zonnecreme is het niet verstandig met deze felle zon lang te doen.
Schaduw opzoeken kan natuurlijk ook.

Ik mis echt een tuin momenteel, we vertoeven veel bij mn ouders in de tuin, zalig! Hij slaapt zelfs buiten in de schaduw op het gras, zo schetig

[ Bericht 10% gewijzigd door DustinHenderson op 27-06-2010 20:30:37 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 27 juni 2010 @ 20:27:27 #70
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83371033
Hier staan de badjes ook altijd in de schaduw. Mijn zoon wil er alleen niet in, die ligt er liever naast .

En Lily, wat was je zoon toch een ook een leuk babietje, ongelooflijk schattig .
pi_83371379
Ze zit echt ín mijn schaduw hè, wat normaal een parasol doet dat doe ik dan ik hang dr echt overheen
FTA zo'n klein parasolletje is misschien wel een optie, even gaan gluren bij de lidl dan. Op zich hebben de buren megaparasols staan waar ik zo onder mag met Amélie maar dan zit ik ook gelijk aan de buurvrouwen en hun kinderen vast dat vind ik wat minder dan.

Nouja goed, ik hou het maar bij het half uurtje zo, en als we ooit een eigen tuin hebben met schaduw dan kan ze langer dus.

Lily ze lijken idd

FTA wat geweldig tof dat Finn los loopt! ook al zijn het maar een paar stapjes. Knap hoor!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83371477
Oh, ja...wij zaten natuurlijk ook in de schaduw. onder een grote boom. Daar was het met wind af en toe nog best fris
Lotte!
Noah!
pi_83372120
Lekker met de kleintjes in het water . Wij moeten ook maar eens een badje kopen voor in de tuin.

Met Thomas gaat het nog steeds hetzelfde. Hij lacht, hij speelt, heeft al zijn flessen op en ook nog eens heel zijn warme hap (voor het eerst). Hij heeft een middag slaapje gedaan en ligt nu weer heerlijk te slapen.... Hij heeft alleen nog steeds 39.1 koorts. en was iets huileriger dan dat we gewend zijn. Gek kind
pi_83372592
Heb het nog even nagekeken huup vanaf ma 5 juli is het pas, overigens hebben ze ze bij de blokker ook alleen daar zijn ze net iets duurder 9,95.
Ik snap dat je geen zin hebt om tussen de buurvrouwen te zitten! Daar zou ik ook niet zo'n zin in hebben!
Donderdag en vrijdag ben ik thuis dan zou je ook hier mogen komen met je kleine meid!

Gaaf he dat los lopen, hij deed het vanmiddag voor het oog van een hoop mensen! *Trots*

Aoraki beterschap voor je kleine man! Wel vervelend die koorts met dit weer!
pi_83372655
Goed bezig, Finn!

Lente staat af en toe ook even los, tot ze erachter komt.

Ze leek de hele dag nergens last van te hebben en een uurtje geleden is ze lekker gaan slapen. Om net weer huilend en een vies oor wakker te worden. Terwijl ze een pcm heeft gekregen nb, maar dat leek vannacht uit niet te helpen. Na een slokje bv slaapt ze nu weer, maar ik vrees het ergste vannacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')