abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83372838
Beterschap Aoraki, wat vervelend.

FTA lief <3 dan zijn wij al op vakantie dus dat wordt hem niet, maar ik hou hem in mn achterhoofd!
5 juli zijn we dus ook weg maar misschien toch maar eens bij blokker kijken. Misschien is het wat voor op het strand ofzo op vakantie. We hebben zo'n mini-strandtentje gekocht voor haar voor als ze in slaap valt ofzo, heeft ze in elk geval iets in de schaduw en zandvrij om in te tukken.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 21:04:18 #77
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83372913
Huup Had jij nou dé slaaptip?
pi_83373397
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:04 schreef mikoxx het volgende:
Huup Had jij nou dé slaaptip?
Haai

is dat zo? heb ik dé slaaptip?
mijnes ligt anders een feestje te bouwen op t moment hoor zolang ze niet huilt laat ik haar lekker liggen, ze valt vanzelf wel in slaap, en zo niet, dan niet...

sup? is het drama vanavond?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 21:16:29 #79
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83373492
Ko heeft vannacht doorgeslapen dankzij dé tip van huup
pi_83373615
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:16 schreef mikoxx het volgende:
Ko heeft vannacht doorgeslapen dankzij dé tip van huup

ik ga even teruglezen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 27 juni 2010 @ 21:20:31 #81
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83373724
Dit schrijft Oeke in het dreumestopic

Kobus heeft de hele nacht doorgeslapen!
Met dank aan een tip van Huup.
Nog wat joghurt en een stukje brood en banaan ging er nog in na het avondeten
.
pi_83373923
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:20 schreef mikoxx het volgende:
Dit schrijft Oeke in het dreumestopic

Kobus heeft de hele nacht doorgeslapen!
Met dank aan een tip van Huup.
Nog wat joghurt en een stukje brood en banaan ging er nog in na het avondeten
.
oooooooooooh!
ik zit helemaal het babytopic door te spitten

Ja nee, gewoon, meer eten erin. Dat was de truuk volgens mijn cb. Amélie werd ieder uur wakker 's nachts en had echt honger, volgens het cb was de truuk om meer eten aan te bieden overdag, iedere twee uur iets ofzo en na het avondeten een schaaltje volle yoghurt met een lepel gewone brinta erdoor. Of gewoon iets anders te eten, als ze maar iets eten.

Blij dat het voor Kobus werkt! Jammer genoeg werkt het bij Niels niet en hier is het momenteel weer stil op de babyfoon, de afgelopen twee weken heeft het iig gewerkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83374008
Jahoor, gewoon eten erin proppen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83374108
Hihi, net thuis, aan het bijlezen en zie ik dit. Dank Huup. Maar misschien was het ook gewoon mazzel. De laatste dagen sliep hij steeds iets langer. Dus vandaag tot 7 uur.
We merken het wel. Hij ligt momenteel lekker te tukken, maar op beduidend minder voedsel dan gister dus wie weet.
pi_83374159
Huup met gewone brinta? door yoghurt? mogen ze dat? ohw wauw dat ga ik proberen maar dan 's ochtends.. Timo wil helemaal níks meer eten ineens, nou ja behalve dus yoghurt.. daar krijg je trouwens heel vieze poepluiers van, een alleen maar yoghurtetende baby maar met een beetje brinta erdoor krijgt ie nog wat meer goeie dingen binnen

Finn wat goed jongen! Met publiek nog wel

Pff Timo wil ook niet slapen nu, hij ligt lekker te spelen nu hier in de kamer.. met koorts ook.. zal wel door de kiezen komen die al 3 weken op knappen staan..
pi_83374544
Haha Oeke, het zou zomaar toeval kunnen zijn hoor Kobus heeft natuurlijk ook wel net zn kiesje door dus dat zal voor hem vast een pak onrust schelen. Misschien gaat ie wel een beetje slaap inhalen ofzo komende tijd.

Chan ja mijn cb adviseert gewone brinta, voor volwassenen zeg maar. Daar zit niets anders in qua ingrediënten dan in de babyversies behalve dan dat er minder suiker inzit. Ik heb de pakken daarna nog eens vergeleken omdat het me zo sterk leek maar het verschil zit echt daarin.
Ik doe meestal een klein schaaltje volle yoghurt en dan een eetlepel en dan de yoghurt heel eventjes laten staan, door de brinta dikt het nog wat in namelijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83374677
quote:
Op zondag 27 juni 2010 21:36 schreef huuphuup het volgende:
Haha Oeke, het zou zomaar toeval kunnen zijn hoor Kobus heeft natuurlijk ook wel net zn kiesje door dus dat zal voor hem vast een pak onrust schelen. Misschien gaat ie wel een beetje slaap inhalen ofzo komende tijd.
Dat zou lekker zijn!
pi_83374865
Och jemig Chan ik lees nu pas van die kiezen, het zit jullie ook niet mee hè wat tandjesleed betreft
ik hoop dat ze snel door komen.

Hier staan er twee op springen geloof ik en ik ben er best een beetje benauwd van na het lezen van de 'avonturen' van Kobus
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83374976
Kiezen? Krengen is een betere naam!
Sterkte Chan en Huup. En Timo en Amelie natuurlijk!
pi_83377261
Jeumig, wat een slapeloos (tanden)leed hier.

Dit was een uurtje geleden. Ik zag wel dat één boventand bijna door is.

Trusten!
pi_83377506
Agos, arme Lente.....het houdt ook maar niet op he, arm ding!
Is ze nu wel lekker aan het slapen?

Lars ging vanavond in eerste instantie ook niet slapen, heeft het wel een poosje geprobeerd, na een tijdje begon ie eens te tikken op zijn ledikant (doet ie ook altijd als ie net wakker is) en daarna ging hij huilen. Misschien te warm?
Eruit gehaald, dikke party aan de gang, dus even laten feesten en toen er weer in....Klaar!

Ik vind het wel heel warm hoor voor de kleintjes. Als ik Lars buiten heb, in de schaduw heeft ie binnen de kortste keren zijn koppie helemaal rood van de warmte. (en alleen een romper aan)
Dus ik hou hem maar binnen, dan is hij lekker aan het spelen. Alleen dan is het wel lastig dat je jezelf niet in 2en kan splitsen, want Meike wil wel lekker in het badje....in het weekend is dat geen probleem, dan is D er ook wel. Morgen heeft ze weer pech, dan zal ze moeten wachten tot Lars slaapt......
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83377855
jeuj, Timo ligt weer in zn bed... nu afwachten voor hoelang.. ja huup het is echt een drama met die tandjes, al wekenlang 3 hele vieze poepluiers op een dag ook... ik hoop dat ze er snel doorheen zijn, die kiezen.. want pff.. maar nou ja ik mag niet klagen, want bij de tandjes stopte hij ook spontaan met 's nachts doorslapen en dat heeft hij nu nog niet gedaan..

dikke voor Amélietje en haar doorkomende kiezen

en ook voor Lente, meisje toch!
pi_83378761
Ja, het is warm he, Karin. Sneu voor Meike idd, maar die weet zich binnen toch ook wel te vermaken?

Ik duim voor een goede nacht, Chan!

Volgens mij heeft Lente de vijfde ziekte. Ze heeft al een paar dagen allemaal kleine, rode bultjes, heel dicht op elkaar. Het begon met wat rode plekjes op d'r rug en later werden het kleine, op de huid liggende puntjes op d'r buik en rug. Eerst dacht ik dat ze verbrand was, toen weet ik het aan de aardbeien en net bedenk ik me ineens dat het mss wel de zoveelste ziekte zou kunnen zijn.

De bultjes zijn soms een dagje weg en komen dan ineens weer terug. Soms zijn ze rood, soms ook gewoon huidkleurig. Rode wangen heeft ze niet gehad, koorts ook niet, wel een geel vochtblaasje in d'r gezicht.

Toevallig herkenbaar voor iemand?

Afijn, wat het ook is, van d'r oor lijkt ze meer last te hebben.
pi_83378960
is het geen warmte-uitslag Ssserpente? Lijkt me niet heel raar met dit weer.

Amélie ligt nu in alleen een luier te slapen trouwens. Het is 28 graden in haar kamertje ik laat het maar even zo voor zolang ze nog goed slaapt, daarna een hemdromper aan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_83379222
Pff, bij Lente is het ook 27 graden. Niet te harden. Ze ligt in een romper met korte mouw en een zomerslaapzak.

Warmteuitslag heb ik aan gedacht, maar de vlekjes zien er toch anders uit. En ze zitten juist niet in d'r nek en andere plekken waar ze wel veel zweet. En ze kwamen 's avonds ineens opzetten.

Het zijn dit soort vlekjes, maar dan alleen op d'r halve buik en rug.

Ach, als het zo is, is het iig geen ernstige ziekte, dus ze zal het wel overleven.
  zondag 27 juni 2010 @ 23:49:20 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83381212
heyhey
ik heb wel gelurkt op het werk; maar te moe nu om op alles te reageren.... dus maar ff heel kort:

een dikke voor Lente en Sserpente.... niet leuk dat ze zich niet goed voelt..

ook een voor Timo en zijn tandjes....

en een voor Huup en dr slaaptips

en over spelen in het badje; Evie ook maximaal een half uurtje hoor... dan is ze er weer klaar mee over het algemeen..

en ik ga naar bed... hoop dat de pijn van8 meevalt en ik me morgen wat uitgeruster voel.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_83387817
Goedemorgen,

Hoe is het vannacht met Lente en Timo gegaan?
Hier was het pet... Krijsen en ik kreeg hem niet stil, dat heb ik nog nooit gehad (behalve toen hij met zijn vinger in zijn oog had geprikt )... Ik heb hem om 1.00 nog een klein flesje gegeven en een zetpil (zijn eerste, OMG wat moet je die dingen goed vasthouden, anders springt ie zo terug in je oog). Daar leek hij van te kalmeren. Vanaf 2 tot 6 doorgeslapen

Ik heb vandaag maar vrijgenomen. Maar zijn eerste flesje heeft hij weer achter de kiezen, straks ff fruithap proberen. Koorts is nu iets lager, maar het is nog vroeg.
pi_83388015
pff hier hebben we een zware nacht gehad.. Hij heeft koorts en wil niks eten, ligt alleen maar te huilen.. zetpilletje gisteravond laat heeft ook amper geholpen.. hoewel hij nu zowaar in zijn eigen bedje ligt en stil is.. vannacht heeft hij de hele nacht tegen mij aangelegen, dat was het enige dat goed was.. dus maar een dagje thuis van het kdv vandaag..

aoraki fijn dat hij van 2 tot 6 in elk geval doorgeslapen heeft! hopelijk blijft de koorts laag vandaag!

Beessie heb je een beetje pijnvrij kunnen slapen?

En hoe is t met Lente?
  maandag 28 juni 2010 @ 09:27:16 #99
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_83388256
Jeumig zeg, wat sneu, al die kindjes die uitgerekend met dit weer ziek zijn en koorts hebben Veel beterschap lieffies, hopelijk kan er snel weer meer gespeeld en minder gezweet worden. Da's toch ook niks zo..

Qua opbouwen van Stef's helm zitten we even in een impasse. Gisteren ging het uiteindelijk onwijs goed toen we eenmaal ontdekten dat hij warmte-uitslag had in zijn nek, precies waar de rand van de helm zit. Toen we daar dus een stuk zeem plakten ging het ineens stukken beter! Beetje jammer dus dat hij nu rode plekken heeft op zijn slapen die niet meer weggaan, dat zijn waarschijnlijk toch drukplekken. Zodadelijk dus bellen zodat we sneller langskunnen voor aanpassingen. Voor nu halen we dus een stukje uit de vulling (de helm heeft diverse lagen en om druk te voorkomen kun je daar stukjes tussenuit halen) en gaan we weer verder met opbouwen.

Ondertussen zit hij ook elders onder de warmte-uitslag Ik vind lekker weer heel fijn, maar een tandje lager zou op zich niet erg zijn ofzo
3!
pi_83389006
Gelukkig Incantrix, dat je toch een manier hebt gevonden waarop het helmdragen dragelijker wordt voor je ventje. hopelijk dat met de aanpassingen de drukplekken ook verdwijnen, en dat het dan eindelijk goed is. Geniet van het weer, zover mogelijk!

Aoraki, denk je aan een virus bij Thomas? Koorts kan ook een allergische reactie zijn he, maar zou wel laat zijn denk ik?
Wel sneu dat hij zo'n koorts heeft, en zich echt niet fijn voelt, wel heel prettig voor hem dat jij lekker bij hem kunt blijven.

Ssserpente, Lars heeft de 6e ziekte gehad, maar die vlekken zagen er anders uit. Dit zijn meer stipjes, bij Lars waren het grote rode plekken met een witte rand.
Het ziektebeeld was: 2 dagen hoge koorts, daarna vlekken.

Lars kan in zijn handjes klappen, echt zo cute! klikbaar dus (filmpje)

(let niet op de tv...Meike keek hbb, en daarop zochten ze een zeemonster...ieks)

[ Bericht 5% gewijzigd door XXXKarinXXX op 28-06-2010 09:58:48 ]
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')