abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:42:25 #251
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_83526336
He Poppejans, ik hoop met je mee dat de afspraak morgen niet nodig zal blijken. Konden jullie niet vandaag nog langskomen?

Lily, die harde poep van Leah lijkt me heel pijnlijk. Hopelijk blijft het bij een keertje.

Tandenpoetsen gaat voor mijn gevoel matig bij Thomas, aan de andere kant is het ook geen drama dus als ik jullie nu zo hoor gaat het eigenlijk misschien wel vrij goed. Ik ga meestal even zitten met Thomas (omgekeerd) op schoot, en dan HEUL HEUL veel complimentjes als hij zijn mond ver genoeg open doet om te kunnen poetsen. Wel merk ik iedere keer als er een nieuwe tand aankomt, dat ik niet mag poetsen. Maar als de ergste pijn over is, dan mag ik tot nu toe nog iedere keer weer.

Oh, daar wordt er eentje wakker! Even naar boven...
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_83526972
Ik kan me voorstellen dat je nu toch overweegt of een operatie niet een betere oplossing zou zijn dan alleen zeer langdurige fysiotherapie Ca.ra. voor Thomas knietjes, ik vind het zo'n pijnlijk idee

Bluh Sorbootje wat rot dat jullie op zo'n verdrietige dag ook nog zo lang in de file moesten staan en te laat waren Fijn dat Isabeau nu weer wat beter slaapt.

Lily wat zielig dat Leah zulke harde ontlasting heeft zeg. Zou olie of meer vocht door het eten helpen?

Wolfje beterschap jongen. Ziek zijn en zulke hoge koorts met deze hitte niet leuk! Ben je zelf alweer beter Poppejans?

Nicole wat een ongelooflijke deugniet heb je toch

edit:
Ik druk op invoeren en ik zie Niels lekker zitten smikkelen... van een theezakje!! Hij ruikt nu wel lekker naar vruchtenthee

Worden jullie ook zo gek van het stofzuigen en dweilen? Ik ben de hele dag bezig met een kruipende en etende baby, twee katten en een moeder die eens per week langskomt met een harende labrador.En iIk haat schoonmaken
Niels vindt wel leuk, die is verliefd op de stofzuiger. Op dit moment is hij het snoer aan het inrollen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_83528343
Tandenpoetsen is hier een groot succes dus helaas geen tips.

Finn is gelukkig weer wat opgeknapt. Hij is wel nog wat hangerig, maar de hoge koorts is weg.

Sorbootje wat ontzettend vervelend voor jullie dat jullie juist op zo'n moment in de file stonden!

Lily, wat vervelend, ik hoop dat het snel wel beter gaat!

Beterschap voor Wolf!

BJ Finn is ook niet echt dol op groenten, maar courgette is een grote hit, dat is geloof ik wat zoetig en daarom lusten veel baby's dat!

Nadat jullie het hier hadden over rietjesbekers heb ik er ook eens eentje gekocht voor Finn en hij vind het geweldig! Af en toe heeft hij de beker op zijn kop, omdat dat natuurlijk bij een tuitbeker weer moet, maar verder gaat het echt goed met drinken daaruit
pi_83528745
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:32 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Sorbootje wat ontzettend vervelend voor jullie dat jullie juist op zo'n moment in de file stonden!
De oorzaak was een dodelijk ongeval... helemaal verdrietig!

Ik moet ook maar eens zo'n rietjesbeker aanschaffen. Heb volgens mij al drie dagen niks voor Isabeau gekocht
pi_83528894
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Ik moet ook maar eens zo'n rietjesbeker aanschaffen. Heb volgens mij al drie dagen niks voor Isabeau gekocht
Ontaarde moeder
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_83530430
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:42 schreef Ca.ra het volgende:
He Poppejans, ik hoop met je mee dat de afspraak morgen niet nodig zal blijken. Konden jullie niet vandaag nog langskomen?

Dat vonden ze nog niet nodig, er was niet veel tegen te doen zei de assistente..
weet niet of ik me heb laten afschepen
Hij had net 38C en vanmorgen vroeg voor het laatst een zetpilletje gehad, er lijkt ook weer wat meer leven in te zitten, dus hopelijk gaat het de goede kant op nu

Lief alle beterschapswensen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_83530462
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:44 schreef Sorbootje het volgende:

. Heb volgens mij al drie dagen niks voor Isabeau gekocht
Hahaha jij bent net als ik
Als ik niks voor Wolf koop als ik bij winkels in de buurt ben, is het winkelen niet geslaagd
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:33:23 #258
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_83530602
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 16:36 schreef Vlindur het volgende:

Miss, ik zou er ook echt geen probleem mee hebben als Rienk zou reizen, maar hij gaat gewoon echt niet slapen.. Nou ja. Morgen proberen we het gewoon weer. Maar niet los, maar in de baby met de ritsen open.
Heb echt tijd tekort om alles bij te kunnen houden.

Vlindur, hier wilde Roy tot hij een maand of 9/10 was ook niet slapen als je hem in zijn bed legde.
Het werd dan wel geen spelen, maar gewoon keihard huilen, en maar vechten tegen zijn slaap.
In het begin haalde ik hem er dan maar weer uit en ging ik wandelen (heb wat km afgelopen met Roy)
Maar het was geen oplossing, want Roy moest toch ook echt in zijn bed leren slapen.

We hebben toen een speelding gekocht met een muziekje en een heel zacht lampje, die aan het bed vastgemaakt, die deden we telkens aan als Roy op bed werd gelegd, de tijd dat het speeldingetje speelde(duurd 5 min), lieten we Roy in bed liggen (ook al huilde hij echt keihard)
Was het muziekje klaar en was het nog huilen, pakten we hem op, even troosten, terug in bed, weer muziekje aan (volume konden we ook regelen)
Maar telkens Roy het gevoel proberen geven dat het goed was, dat hij kon gaan slapen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is, misschien ook iets proberen voor wat afleiding, niet te snel uit bed pakken.
Het kost een hoop energie maar uiteindelijk komt het wel redelijk goed.

Nog steeds slaapt Roy moeilijk in, meestal nog een dik half uur keten in bed, gillen,spelen,bonken, duurd het ons te lang dan even kijken, kus, aai over de bol, weer weg, maar niet meer uit bed pakken.
En dan geeft hij zich uiteindelijk gewonnen en gaat lekker slapen.

Heeft hier iemand nog tips waar je allemaal op moet letten als je je kindje mee naar het strand neemt?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:35:37 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_83530688
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 09:05 schreef Brighteyes het volgende:
Och jee, die arme Lente, nog zo'n kleintje helemaal onder de pokjes!
Heeft ze er veel jeuk van?

Hebben jullie hier ervaring met tandenpoets-weigering?
Bij Sasha is het nooit een probleem geweest, maar Oscar vindt het echt verschrikkelijk. Ik was er wat makkelijk mee, maar ik zie nu echt gele randjes op zijn tandjes en dat vind ik echt niet kunnen. Dus gisteren maar een beetje streng gedaan, maar wat een drama zeg... Iemand een gouden tip? Vinger-borsteltje kwam een vriendinnetje al mee, zou dat wat zijn?
Nee ik zoek ook de goudentip nog
Maar dan juist andersom, meneer vind het zo interesant allemaal dat hij dus weigerd zijn mond open te doen
Liedjes zingen ed ook al geprobeerd, maar dan weer geen mond opendoen.
pi_83531295
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:33 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Heb echt tijd tekort om alles bij te kunnen houden.

Vlindur, hier wilde Roy tot hij een maand of 9/10 was ook niet slapen als je hem in zijn bed legde.
Het werd dan wel geen spelen, maar gewoon keihard huilen, en maar vechten tegen zijn slaap.
In het begin haalde ik hem er dan maar weer uit en ging ik wandelen (heb wat km afgelopen met Roy)
Maar het was geen oplossing, want Roy moest toch ook echt in zijn bed leren slapen.

We hebben toen een speelding gekocht met een muziekje en een heel zacht lampje, die aan het bed vastgemaakt, die deden we telkens aan als Roy op bed werd gelegd, de tijd dat het speeldingetje speelde(duurd 5 min), lieten we Roy in bed liggen (ook al huilde hij echt keihard)
Was het muziekje klaar en was het nog huilen, pakten we hem op, even troosten, terug in bed, weer muziekje aan (volume konden we ook regelen)
Maar telkens Roy het gevoel proberen geven dat het goed was, dat hij kon gaan slapen.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is, misschien ook iets proberen voor wat afleiding, niet te snel uit bed pakken.
Het kost een hoop energie maar uiteindelijk komt het wel redelijk goed.

Nog steeds slaapt Roy moeilijk in, meestal nog een dik half uur keten in bed, gillen,spelen,bonken, duurd het ons te lang dan even kijken, kus, aai over de bol, weer weg, maar niet meer uit bed pakken.
En dan geeft hij zich uiteindelijk gewonnen en gaat lekker slapen.

Heeft hier iemand nog tips waar je allemaal op moet letten als je je kindje mee naar het strand neemt?
Je hebt niet goed gelezen, Rienk slaapt als een roosje en heel goed, zolang hij maar vast ligt in zn puckababy strak onder de dekens! Doe ik dat niet, gaat hij spelen, reizen en alles doen, BEHALVE slapen!
Maar omdat hij dus nu 6 maanden is wilde ik het afbouwen en ik wist niet zo goed hoe. Maar heb nu van Karin het aanbod voor puckababy maxi's en die sla ik niet af! PM was gister avond al gestuurd

BJ, Succes met het eten, welke manieren heb je geprobeerd? Hier eet hij tot nu toe alles

Oh Sorbo, wat een kutsituatie.. Waren de laatste minuten wel fijn nog? Kusje op je voorhoofd en tot morgen! En wat super dat Isabeau het zo goed doet!

En Wolf zo ziek. He bah, helemaal met dit weer! En jee zeg! "helemaal" in Friesland?! Das maar een goed uur rijden!

Tandenpoetsen is tot nu toe helemaal geweldig. Keihard lachen als we zn 5 tanden poetsen. Ik poets de rest van zn tandvlees ook trouwens, kan ie alvast wennen dat de borstel zn hele mondje doorgaat.

Zonet heeft hij zn eerste broodkorst op, dat vond ie lekker zeg! Dikke kliederzooi nu, maar Rienk heeft weer lol gehad
Gister had ik, in de vorm van rapley' een bakje met pap en een lepel gegeven. Dat bakje ging in een vloeiende beweging zo de tafel af Had niet eens te tijd om te reageren Dat kon ik dus tussen de naden van de houten vloer weg schrapen
Gister had hij aan een half potje eten nog meer trek, denk dat ik vandaag maar eens een hele geef! Dat mogen ze nu toch wel?

En ook ik neem altijd iets voor Rienk mee
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 1 juli 2010 @ 13:54:43 #261
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_83531421
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:51 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Je hebt niet goed gelezen, Rienk slaapt als een roosje en heel goed, zolang hij maar vast ligt in zn puckababy strak onder de dekens! Doe ik dat niet, gaat hij spelen, reizen en alles doen, BEHALVE slapen!
Maar omdat hij dus nu 6 maanden is wilde ik het afbouwen en ik wist niet zo goed hoe. Maar heb nu van Karin het aanbod voor puckababy maxi's en die sla ik niet af! PM was gister avond al gestuurd
Ligt het ook niet aan de leeftijd?
Dat hij nu juist alles interesant vind, dus ook in zijn bed
En dat hij daarom als je niks om hem heen legt, hij niet slaapt maar zijn bed afbreekt
pi_83532788
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 13:54 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ligt het ook niet aan de leeftijd?
Dat hij nu juist alles interesant vind, dus ook in zijn bed
En dat hij daarom als je niks om hem heen legt, hij niet slaapt maar zijn bed afbreekt
Ik kan niks bij hem neer leggen, hij stop alles in zn mond tot kokhalzen/spugen toe
pi_83533159

RIENK HEEFT ZN EERSTE DRAAI GEDAAN!!!

Zit hem de hele tijd al angstvallig in de gaten te houden, want zo ver had ie nog nooit gebanaand, en dan kijk ik -heel ff- niet. En nu ligt ie op zn buik
  donderdag 1 juli 2010 @ 15:51:40 #264
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_83535699
Heuj Rienk!

En op de een of andere manier flikken ze het altijd als je NET niet kijkt he....
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_83538869
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 15:51 schreef Ca.ra het volgende:
Heuj Rienk!

En op de een of andere manier flikken ze het altijd als je NET niet kijkt he....
Inderdaad Maar blij dat hij het eindelijk kan. Hij slaapt nu, ben benieuwd of hij het onthouden heeft

@Karin, ik vind het goed! Maar je PMbox is vol!
pi_83539169
Goedzo Rienk! Woei!

Och Lente onder de pukkels, wat sneu zeg Hoop dat ze er gauw van af is.

Isa en nietzonieuweusermeer, welkom!

Waarom is het toch zo dat je in je vakantie juist heel druk bent? Ik kom echt niet aan bijlezen toe Ik zal gauw weer eens echt meelezen, ik mis Fok gewoon en dan wel héél gauw ook want over vijf en een halve week heb ik heul geen baby meer
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 1 juli 2010 @ 17:53:32 #267
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_83540193
jeuj Rienk!!! goed van je zeg!

hoe is het met Wolf en Lente nu? gaat het al wat beter? en is de koorts van Wolf al gezakt Poppejans?

bedankt voor de eettips; ik heb tnt Evie groente gekookt en gepureerd.. wortels gaan nog redelijk, maar de rest vindt ze gewoon echt niet lekker... maar ik blijf proberen en misschien idd die courgette maar eens proberen.
En Rapley vind ik een beetje eng; ik heb dr 1 keer een sperzieboon gegeven en direct was ze aan het kokhalzen enzo... (of is dat normaal als ze wennen?)...

net een hele lang mail van mijn moeder over mijn opa... ben helemaal ze willen opa bestralen om de pijn te verminderen; maar dan moet opa elke dag op en neer naar het UMCG (vanuit Emmen). Opa is beginnend dementerend en al helemaal kapot als hij een afspraak van een half uur heeft in het eigen ziekenhuis... dus dat gaat never nooit niet lukken...
en ik denk ook dat opa meer plezier aan het laatste einde van zijn leven heeft als hij gewoon lekker zijn ding kan doen (en dan maar met andere pijnmedicatie)...
bleeghhh niet leuk hoor.
(en ik vind het zooooo zielig voor mijn oma...die is nog zo goed en ze zijn al 61 jaar getrouwd...)

nog ff een dikke voor Sorboo; wat een vervelende situatie zeg...

Je hebt niet goed gelezen, Rienk slaapt als een roosje en heel goed, zolang hij maar vast ligt in zn
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 1 juli 2010 @ 18:26:45 #268
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_83540570
Vanuit de lurkstand even wat .....

voor alle zieke kindjes..... Jeetje Lente, die waterpokken ..... En wolf een dikke bobbel van zijn kiesje...

een knuffel voor Sorbo

BJ sterkte

tis hier ff een heerlijke tijd, het slaapt goed, het eet alles, het loopt aan de tafel, het brabbelt, het verstaat ook dingen, het geeft kusjes, het zwaait 'aaaaaaaag', het is net een echt mens
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  donderdag 1 juli 2010 @ 19:29:42 #269
100412 mefke79
komt goed!
pi_83542722
Dames, ik heb ineens een blonde god ipv een lief klein ukkie:

de verbinding is hier niet al te best, maar we zwaaien even naar jullie vanaf de camping!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:18:33 #270
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83544428
Mefke, wat een bijzonder mooie foto zeg. Mooi menneke .

Ach lente meisje. Wat rot .

En Wolf ook een dikke .
pi_83544618
Mooi,Mefke! Inderdaad, supermegablond en mooi!

Incantrix, wat zeggie nou? Nog 5,5 week en dan baby-af?????

Vlindur,in pmbox is weer wat ruimte, ik vind het maar een rotklus om hem leeg te maken, ik wil een knop: alles verwijderen!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_83544872
Waauw Driekus!

Karin, je hebt PM!

En nog een knuffel voor Beessie, het sucks zeg
pi_83545170
Poppejans, hopelijk gaat het al wat beter met Wolf!

Wow wat een mooie foto Mefke!!

BJ, wat een naar verhaal van je opa zeg! En over de groenten, Isa lust tot nu toe eigenlijk alleen de groenten uit een potje. Ik heb een keer zelf worteltjes gemaakt, en deze vond ze echt smerig! Potje gaat er wel goed in (tot nu toe worteltjes, sperzieboontjes en bruine boontje).

Ze heeft vandaag ook gewoon water gedronken trouwens, tot nu toe dronk ze een druppel en stopte ermee! Ik haalde haar van het kdv en ze was helemaal bezweet. Thuis een flesje met water gegeven en ze begon er gulzig van te drinken!

Een rollende Rienk!!
  donderdag 1 juli 2010 @ 20:41:06 #274
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_83545417
Ik heb vandaag ook toch maar eens een potje geprobeerd. Maar meneertje kreeg er net zo hard de rillingen van als van mijn zelf gemaakte groentes, en hij hield zijn mondje na één hap stijf dicht. Dus dat potje heb ik inde prullenbak gemikt.

Ik blijf het elke avond aanbieden, in combinatie met rapley, maar hij krijgt dus nogsteeds nauwelijks groente binnen .
pi_83549750
Tandenpoetsen is ook hier geen succes, mevrouw il het zelf doen en graait net zo lang tot ze de borstel heeft... Maar ik blijf gewoon proberen... we hebben er inmiddels 6!!!

Zieke en waterpokkige kindjes beterschap
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')