Bluh, ik sluit me aan bij de ziekenboeg. Ik kreeg daarstraks ineens simultaan last van maag en darmen. Nou is het ofwel een heftige ongesteldheid (vaker gehad met warm weer), ofwel ik heb iets verkeerds gegeten/buikgriep.
Thomas had nog tot 6 uur geslapen, daarna is hij wel nog in badje geweest in de tuin, maar mama had geen puf meer om met hem te spelen, die zat ernaast als een dood vogeltje.
Om 7 uur was mijn man thuis, die heeft het over genomen en ik ben in bed gedoken. Zolang ik blijf liggen gaat het wel nu.
Thomas is ook zo'n woelrat in bed, en heeft het ook snel warm. Vast leggen met een lakentje is er dus de laatste dagen ook niet meer bij. En een week of 3 geleden heeft meneer besloten dat hij liever andersom in bed ligt: ik vond hem altijd met zijn hoofd aan het voeteneind. Dus toen het bedje maar andersom opgemaakt. Eigenwijs stuk vreten

Vlindur, hopelijk vinden jullie snel een goede manier om Rienk weer te helpen slapen. Slecht slapen is zó frustrerend, voor zowel ouders als kind. We hebben met Thomas ook een periode gehad dat hij duidelijk doodde was maar slapen, ho maar. Gelukkig is het (momenteel, afkloppen!) helemaal goed gekomen. De laatste dagen huilt hij zelfs niet meer bij het in bed leggen, hij pakt zijn popje, draait op zijn zij en gaat met popje liggen kletsen. Schattig!
Nog een

voor Karin en de overstap naar nummer 2, en een warm welkom voor NieuweUser. De rest is even niet blijven hangen, sorry.
Och, natuurlijk sterkte voor BJ.
Nog wat vergeten: de uitslag van het ziekenhuis. De spalkjes die Thomas nu heeft zijn langzamerhand te klein aan het worden (in de lengte, qua omtrek worden ze juist wat te groot). Er is echter besloten om nog even te wachten met nieuwe spalkjes tot de uitslag van de MRI. Groot voordeel is wel dat we dan voorrang krijgen met de uitslag, normaliter duurt dat 2 weken. Maar wij krijgen komende dinsdag de scan (als hij niet wéér uitgesteld wordt...) en een week later op woensdag de uitslag.
Stiekem begin ik te hopen op een operatie ipv alleen fysio. Dat is dan wel even heftig, maar dan zou hij wel een stevige basis hebben om mee te werken. En wat ik nu begrepen heb zal het ook na een operatie nog lang fysio blijven.
Gelukkig heb ik een super flexibele baas, er wordt totaal niet moeilijk gedaan over eerder weggaan ivm de fysio en regelmatig tripjes naar maastricht voor controle. Bij mijn oude baan had dat zeker een boel heibel opgeleverd. Zo zie je maar, achteraf was mijn ontslag daar een geluk bij een ongeluk.
[ Bericht 12% gewijzigd door Ca.ra op 30-06-2010 22:00:22 ]
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.