Doeiquote:Op zondag 27 juni 2010 02:07 schreef muay-toy het volgende:
Ligt het aan mei of is hier gewn geen een vlikker te doen ?![]()
veend er geen reet aan hier mennggg![]()
btje saa i mjaa
dat begin is wel briljantquote:
Nee, het ligt aan juni.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:07 schreef muay-toy het volgende:
Ligt het aan mei
Jij ook bijna, dus wat zeik je.quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:14 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kom uit Brabant. Niets mis mee. Toch?
Ok.quote:
was blijkbaar niet genoeg anders was het je ex nietquote:Op zondag 27 juni 2010 02:15 schreef Torrio het volgende:
Ja, er zijn uitzonderingen, heb een hete ex die uit Breda komtWat een lichaam
van mij mogen ze emigreren en hun stadion (veredelde hondenpoepplaats) meenemenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Fortuna wordt natuurlijk met 2 vingers in de neus kampioen aankomend seizoen
Klopt, is ook wel van een aantal jaar geledenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
was blijkbaar niet genoeg anders was het je ex niet
Nee jong, de Eaters gaan winnen met ijshockeyquote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Fortuna wordt natuurlijk met 2 vingers in de neus kampioen aankomend seizoen
Geilen op je ex is ook echt zo 2007quote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
was blijkbaar niet genoeg anders was het je ex niet
2 jaar op school gezeten. Je kunt er lekker shoppen en uitgaan, maar de stad zelf gaat dood van lelijkheid.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja toch, Eindhoven is namelijk stom en lelijk.
Ach, Den Haag heeft een nieuw stadion maar daar hoef je ook niet blij mee te zijn hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
van mij mogen ze emigreren en hun stadion (veredelde hondenpoepplaats) meenemen
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2 jaar op school gezeten. Je kunt er lekker shoppen en uitgaan, maar de stad zelf gaat dood van lelijkheid.
Kom we gaan nog uit, ik heb ongelofelijk spijt dat ik niet ben gegaan nuquote:Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Tassiepassie het volgende:
het is hier zo saai dat ik weer moe begin te worden
Niet gaan stappen om te kunnen FOkkenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Kom we gaan nog uit, ik heb ongelofelijk spijt dat ik niet ben gegaan nu
ok, kom me maar halen ik zorg dat ik klaar staquote:Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Kom we gaan nog uit, ik heb ongelofelijk spijt dat ik niet ben gegaan nu
We gaan wel ruig he, niet naar een gaar tienerdiscotheekjequote:Op zondag 27 juni 2010 02:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ok, kom me maar halen ik zorg dat ik klaar sta
is er ergens een kinky latex party dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 02:34 schreef Torrio het volgende:
[..]
We gaan wel ruig he, niet naar een gaar tienerdiscotheekje
Vast wel, anders maken we er zelf 1 midden op de A12, die is nu toch afgeslotenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:36 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
is er ergens een kinky latex party dan?
oehhhh dark and dirtyquote:Op zondag 27 juni 2010 02:39 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vast wel, anders maken we er zelf 1 midden op de A12, die is nu toch afgesloten
dan is het niet meer darkquote:Op zondag 27 juni 2010 02:42 schreef Torrio het volgende:
[..]
I live for dark & dirty![]()
Dussseee, tot over 2,5 uur als ik eindelijk voor je deur sta
ok doe wel iets aan met veel ritsen,dat is snel weer uit als we de eerste mensen weer gaan tegenkomenquote:
Uit? Aan bedoel je, je wilt toch niet in je nakie staan tegenover werklui hequote:Op zondag 27 juni 2010 02:44 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ok doe wel iets aan met veel ritsen,dat is snel weer uit als we de eerste mensen weer gaan tegenkomen
dan kan ik nog zeggen dat jij me aangevallen hebt, in een latex pakje geloven ze dat nooitquote:Op zondag 27 juni 2010 02:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Uit? Aan bedoel je, je wilt toch niet in je nakie staan tegenover werklui he
JA hallo, ik ga je niet helemaal ophalen om me daarna in elkaar te laten timmerenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:47 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan kan ik nog zeggen dat jij me aangevallen hebt, in een latex pakje geloven ze dat nooit
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:47 schreef Torrio het volgende:
[..]
JA hallo, ik ga je niet helemaal ophalen om me daarna in elkaar te laten timmeren
Dat kan wel, maar dan kan je beter helemaal niks aandoenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:48 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dan zeggen we dat wij zijn aangevallen door iemand die alleen mijn kleding wilde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja daar zit wat inquote:Op zondag 27 juni 2010 02:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat kan wel, maar dan kan je beter helemaal niks aandoen
Daarom, ik zet de verwarming ook nog wel aan in de autoquote:Op zondag 27 juni 2010 02:51 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ja daar zit wat in![]()
Ach, t is er warm zat voor he
ik ga niet als enige naakt zitten hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 02:52 schreef Torrio het volgende:
[..]
Daarom, ik zet de verwarming ook nog wel aan in de autoZullen morgen wel foto's in de krant staan, maar dat maakt niet uit toch
Ja samen, daarom. Er zullen waarschijnlijk niet veel anderen naakt op de A12 gaan feestenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik ga niet als enige naakt zitten hoorof samen of niet
en dan reclame voor Fok! maken als we gearresteerd worden, zeggen we dat het een mini meeting wasquote:Op zondag 27 juni 2010 02:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja samen, daarom. Er zullen waarschijnlijk niet veel anderen naakt op de A12 gaan feesten
Dan komen we in ieder geval in de Telegraaf en op GeenStijlquote:Op zondag 27 juni 2010 02:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en dan reclame voor Fok! maken als we gearresteerd worden, zeggen we dat het een mini meeting was
of in Metroquote:Op zondag 27 juni 2010 02:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dan komen we in ieder geval in de Telegraaf en op GeenStijl
Leuk in de ochtend voor alle kantoormensjes in de trein. Het is trouwens wel een geniaal idee om een feest te geven op een afgesloten stuk snelweg. Meeste snelweg ligt toch langs de weilanden.quote:
het lijkt me ook echt gaafquote:Op zondag 27 juni 2010 02:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
Leuk in de ochtend voor alle kantoormensjes in de trein. Het is trouwens wel een geniaal idee om een feest te geven op een afgesloten stuk snelweg. Meeste snelweg ligt toch langs de weilanden.
Onthouden dusquote:
gaan we een keer een baggerfeest/meeting houden daarquote:Op zondag 27 juni 2010 03:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Onthouden dusZo moeilijk is het niet, kleine installatie meenemen, drank en dan zo dicht mogelijk bij de snelweg de auto neerplanten.
Hell yeah!quote:Op zondag 27 juni 2010 03:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gaan we een keer een baggerfeest/meeting houden daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |