ik ga niet als enige naakt zitten hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 02:52 schreef Torrio het volgende:
[..]
Daarom, ik zet de verwarming ook nog wel aan in de autoZullen morgen wel foto's in de krant staan, maar dat maakt niet uit toch
Ja samen, daarom. Er zullen waarschijnlijk niet veel anderen naakt op de A12 gaan feestenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:53 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ik ga niet als enige naakt zitten hoorof samen of niet
en dan reclame voor Fok! maken als we gearresteerd worden, zeggen we dat het een mini meeting wasquote:Op zondag 27 juni 2010 02:53 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ja samen, daarom. Er zullen waarschijnlijk niet veel anderen naakt op de A12 gaan feesten
Dan komen we in ieder geval in de Telegraaf en op GeenStijlquote:Op zondag 27 juni 2010 02:55 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
en dan reclame voor Fok! maken als we gearresteerd worden, zeggen we dat het een mini meeting was
of in Metroquote:Op zondag 27 juni 2010 02:55 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dan komen we in ieder geval in de Telegraaf en op GeenStijl
Leuk in de ochtend voor alle kantoormensjes in de trein. Het is trouwens wel een geniaal idee om een feest te geven op een afgesloten stuk snelweg. Meeste snelweg ligt toch langs de weilanden.quote:
het lijkt me ook echt gaafquote:Op zondag 27 juni 2010 02:57 schreef Torrio het volgende:
[..]
Leuk in de ochtend voor alle kantoormensjes in de trein. Het is trouwens wel een geniaal idee om een feest te geven op een afgesloten stuk snelweg. Meeste snelweg ligt toch langs de weilanden.
Onthouden dusquote:
gaan we een keer een baggerfeest/meeting houden daarquote:Op zondag 27 juni 2010 03:01 schreef Torrio het volgende:
[..]
Onthouden dusZo moeilijk is het niet, kleine installatie meenemen, drank en dan zo dicht mogelijk bij de snelweg de auto neerplanten.
Hell yeah!quote:Op zondag 27 juni 2010 03:03 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gaan we een keer een baggerfeest/meeting houden daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |