van mij mogen ze emigreren en hun stadion (veredelde hondenpoepplaats) meenemenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Fortuna wordt natuurlijk met 2 vingers in de neus kampioen aankomend seizoen
Klopt, is ook wel van een aantal jaar geledenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
was blijkbaar niet genoeg anders was het je ex niet
Nee jong, de Eaters gaan winnen met ijshockeyquote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Fortuna wordt natuurlijk met 2 vingers in de neus kampioen aankomend seizoen
Geilen op je ex is ook echt zo 2007quote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
was blijkbaar niet genoeg anders was het je ex niet
2 jaar op school gezeten. Je kunt er lekker shoppen en uitgaan, maar de stad zelf gaat dood van lelijkheid.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:17 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ja toch, Eindhoven is namelijk stom en lelijk.
Ach, Den Haag heeft een nieuw stadion maar daar hoef je ook niet blij mee te zijn hoorquote:Op zondag 27 juni 2010 02:16 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
van mij mogen ze emigreren en hun stadion (veredelde hondenpoepplaats) meenemen
quote:Op zondag 27 juni 2010 02:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
2 jaar op school gezeten. Je kunt er lekker shoppen en uitgaan, maar de stad zelf gaat dood van lelijkheid.
Kom we gaan nog uit, ik heb ongelofelijk spijt dat ik niet ben gegaan nuquote:Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Tassiepassie het volgende:
het is hier zo saai dat ik weer moe begin te worden
Niet gaan stappen om te kunnen FOkkenquote:Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Kom we gaan nog uit, ik heb ongelofelijk spijt dat ik niet ben gegaan nu
ok, kom me maar halen ik zorg dat ik klaar staquote:Op zondag 27 juni 2010 02:27 schreef Torrio het volgende:
[..]
Kom we gaan nog uit, ik heb ongelofelijk spijt dat ik niet ben gegaan nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |