Voor de 360 is Perfect Dark alsnog het beste spelquote:Op zondag 27 juni 2010 00:56 schreef Kubus. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Welkom in 2010. Bitch
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:05 schreef Impressie het volgende:
[..]
Voor de 360 is Perfect Dark alsnog het beste spel
Broekie, echte mannen begonnen met de grijze baksteen.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:30 schreef dirkjo het volgende:
Denkt nu aan zijn eerste en tweede game-boy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nooit in bezit gehad, wel vaak op gespeeld.'quote:Op zondag 27 juni 2010 01:32 schreef Pritt het volgende:
[..]
Broekie, echte mannen begonnen met de grijze baksteen.
Heb ik nog wel ergens liggen, alleen is een verticale beeldlijn gesneuveldquote:Op zondag 27 juni 2010 01:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Heb ik nooit in bezit gehad, wel vaak op gespeeld.'![]()
Althans als we het over deze hebben;
[ afbeelding ]
Ik had vroeger dezequote:Op zondag 27 juni 2010 01:30 schreef dirkjo het volgende:
Denkt nu aan zijn eerste en tweede game-boy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas, ik had ook die paarse. Ik heb nog twee van die units liggen, een Pocket en een Advanced. Het lijkt alweer een vorig leven toen ik er nog op speelde.quote:
Hier ligt die misschien nog ergens in de schuur. Volgens mij werkt die nog perfect, heeft m'n stiefbroertje ooit gekregen van me oom&tante.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:07 schreef Henno het volgende:
[..]
Heb ik nog wel ergens liggen, alleen is een verticale beeldlijn gesneuveld
ik had ook de paarse, maar ik was altijd jaloers op die van mijn broer. Want: doorzichtigquote:Op zondag 27 juni 2010 02:18 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Baas, ik had ook die paarse. Ik heb nog twee van die units liggen, een Pocket en een Advanced. Het lijkt alweer een vorig leven toen ik er nog op speelde.
Headset erin, en hop, stereoquote:Op zondag 27 juni 2010 03:09 schreef Freddievisstick het volgende:
Dot Matrix with stereo sound.
En hij had maar 1 boxje.
199 gulden! Dat was lang sparen voor een jochie van 9!quote:Op zondag 27 juni 2010 01:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Heb ik nooit in bezit gehad, wel vaak op gespeeld.'![]()
Althans als we het over deze hebben;
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |