Voor de 360 is Perfect Dark alsnog het beste spelquote:Op zondag 27 juni 2010 00:56 schreef Kubus. het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Welkom in 2010. Bitch
quote:Op zondag 27 juni 2010 01:05 schreef Impressie het volgende:
[..]
Voor de 360 is Perfect Dark alsnog het beste spel
Broekie, echte mannen begonnen met de grijze baksteen.quote:Op zondag 27 juni 2010 01:30 schreef dirkjo het volgende:
Denkt nu aan zijn eerste en tweede game-boy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nooit in bezit gehad, wel vaak op gespeeld.'quote:Op zondag 27 juni 2010 01:32 schreef Pritt het volgende:
[..]
Broekie, echte mannen begonnen met de grijze baksteen.
Heb ik nog wel ergens liggen, alleen is een verticale beeldlijn gesneuveldquote:Op zondag 27 juni 2010 01:35 schreef dirkjo het volgende:
[..]
Heb ik nooit in bezit gehad, wel vaak op gespeeld.'![]()
Althans als we het over deze hebben;
[ afbeelding ]
Ik had vroeger dezequote:Op zondag 27 juni 2010 01:30 schreef dirkjo het volgende:
Denkt nu aan zijn eerste en tweede game-boy![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Baas, ik had ook die paarse. Ik heb nog twee van die units liggen, een Pocket en een Advanced. Het lijkt alweer een vorig leven toen ik er nog op speelde.quote:
Hier ligt die misschien nog ergens in de schuur. Volgens mij werkt die nog perfect, heeft m'n stiefbroertje ooit gekregen van me oom&tante.quote:Op zondag 27 juni 2010 02:07 schreef Henno het volgende:
[..]
Heb ik nog wel ergens liggen, alleen is een verticale beeldlijn gesneuveld
ik had ook de paarse, maar ik was altijd jaloers op die van mijn broer. Want: doorzichtigquote:Op zondag 27 juni 2010 02:18 schreef Thorpe het volgende:
[..]
Baas, ik had ook die paarse. Ik heb nog twee van die units liggen, een Pocket en een Advanced. Het lijkt alweer een vorig leven toen ik er nog op speelde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |