Zonder riem vind ik 'm helemaal vormloos, maar dan is 'ie zo:quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk! Alleen is hij zonder riem leuker denk ik.
Ja maar dan krijg ik een tegoedbon denk ik (bij sale artikelen bij de H&M?) en hij was maar 5 euro, dus leuk genoeg om te houden voor dat geld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:13 schreef Ewelina het volgende:
Als je 't nu al niets vind, zou ik hem terugbrengen... Als ik een nieuw kledingstuk niet meteen aan wil trekken is het meestal een miskoop.
En toch ondanks hij nu geen vorm meer heeft vind ik hem zo leuker, misschien wat aankleding met een leuke ketting of wat ringen, voor die 5 euroquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonder riem vind ik 'm helemaal vormloos, maar dan is 'ie zo:
[ afbeelding ]
(Al lijkt het hier meer gevormd maar dat komt doordat ik zo sta met m'n armen..)
Ik lijk breedquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik vind streepjes in de breedte niet zo geslaagd, je lijkt er nu echt een stuk breder door
Niet breed breed, maar wel een stuk breder jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lijk breed? Oke ik breng 'm terug.
Breathtaking en breedquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lijk breed? Oke ik breng 'm terug.
Ik heb die ook, maar dan eentje die tot boven de knieen uitkomt. En hij is inderdaad alleen leuk met een riem/vestje/blazer anders ziet het er echt niet uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Net kocht, maar ik ben eigenlijk niet echt fan..
[ afbeelding ]
Ja hallo, lees even goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Breathtaking en breedIk vind hem absoluut niet breed makend.
Leuke zomerjurkje, mits 70 cm korterquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonder riem vind ik 'm helemaal vormloos, maar dan is 'ie zo:
[ afbeelding ]
(Al lijkt het hier meer gevormd maar dat komt doordat ik zo sta met m'n armen..)
Lange jurken zijn hip deze zomerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leuke zomerjurkje, mits 70 cm korter
Spreek even namens jezelfquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
De mannen denken er anders over, sorry
Wel een riem, maar een smallere, deze is bijna breder dan de strepen op je jurk. Niet terugbrengen, ben wel fanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. Ik heb 'm in het zwart, en draag 'm met een dunne, bruine leren riem. En dan valt ie echt heel mooi (en slank!). Ik draag er daarnaast een spijkerjasje op, etno slippertjes eronder en een van m'n gare 'kijk mijn leuke kleurtjes'-kettingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Wel een riem, maar een smallere, deze is bijna breder dan de strepen op je jurk. Niet terugbrengen, ben wel fan
Jurkje Topshop, schoenen Mango.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef P.F het volgende:
Marouska, je jurkje en schoenen uit de OP zijn van de zara toch?
Leuk trouwens!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
rechts, mijn zus is links.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:45 schreef stijn_ het volgende:
Ik vind hem wel wat lang, knip er gewoon een stuk af!
Mijn moeder zoekt nog zo'n jurk. Zal haar even op dit exemplaar attenderen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef P.F het volgende:
Micheal Jackson Tribute!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee grapje, wou de schoenen alleen laten zien, doe slippertjes aan..
Excuses voor de brakke foto's!
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef P.F het volgende:
Micheal Jackson Tribute!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je bent wel een fan als je z'n naam niet eens kan spellen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:20 schreef P.F het volgende:
Micheal Jackson Tribute!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ziet er vrij apart uit idd..quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:59 schreef stef040 het volgende:
[..]
![]()
vault_tec what's up met die broek?
Loopt zo van breed naar smal ineens.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 18:46 schreef vault_tec het volgende:
Kwam door het oprollen, was net wakker en wifey kwam weer naar boven, snel een foto gemaakt.
Mooi hoor.quote:
Je lijkt hier kei hard op een gast die vandaag als afsluiting voor ons schooljaar optrad met z'n gitaart. Die overigens keigoed kon zingen vond ik. BEN JE DAT OOK? (vast niet haha)quote:
Nope, speel geen gitaar en kan niet zingenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Je lijkt hier kei hard op een gast die vandaag als afsluiting voor ons schooljaar optrad met z'n gitaart. Die overigens keigoed kon zingen vond ik. BEN JE DAT OOK? (vast niet haha)
Oke dan weet ik genoegquote:Op vrijdag 2 juli 2010 00:48 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Nope, speel geen gitaar en kan niet zingen![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 09:07 schreef WHATSHESAID het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn voetbaloutfit voor vanmiddag show ik later nog wel
grote lussenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:23 schreef HappyBob het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn supportersoutfit voor vandaagDit keer met oranje
Heb je geen zweetjatten daarin?quote:Op vrijdag 2 juli 2010 14:08 schreef DeuceFour het volgende:
[ afbeelding ]
WTFzwart is veel te warm *trekt uit*
Wajoo tantoe waus thyratjequote:
Ja bestwel warm. *trekt ook uit* ...kan net zo goed alles uittrekken dan als ik toch bezig ben.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 16:20 schreef Siral het volgende:
[..]
Heb je geen zweetjatten daarin?In die schoenen, met 37 graden.
Ja precies............quote:Op vrijdag 2 juli 2010 22:19 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Wajoo tantoe waus thyratje
[..]
Ja bestwel warm. *trekt ook uit* ...kan net zo goed alles uittrekken dan als ik toch bezig ben.
Lol, hij komt dan ook van de mannenafdelingquote:
Moet altijd wel lachen om jouw (hoeveelheid) commentaar, gezien de foto's die jij zelf post.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 13:29 schreef vault_tec het volgende:
Gaatje hoger veteren of volgende keer de goede maat kopen.
Ik draag waar ik mij lekker in voel. Zie jou niks posten?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Moet altijd wel lachen om jouw (hoeveelheid) commentaar, gezien de foto's die jij zelf post.
Dat doen andere mensen toch ook, waarom dan zoveel commentaar.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:39 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik draag waar ik mij lekker in voel. Zie jou niks posten?
Om terug te keren op de lussen, dan zijn waarschijnlijk je schoenen te grootquote:Op zaterdag 3 juli 2010 16:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat doen andere mensen toch ook, waarom dan zoveel commentaar.Als je zelf nou het schoolvoorbeeld was van stijvol gekleed gaan, maar nee.
Zie je goed.
Nietszeggende foto.quote:
Nee hoor, dan zijn je schoenen niet te groot, hooguit te smal. En soms zitten er achterlijk lange veters in. Mijn allstars houden ook veel over ook al veter ik ze hoog en passen ze goed. Is echt geen logica!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:02 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Om terug te keren op de lussen, dan zijn waarschijnlijk je schoenen te grootKoop dan de goede, grote lussen ogen heel lelijk. Ik breng het wel op een "troll" manier maar er zit wel een kern van waarheid in.
[..]
Nietszeggende foto.
Mooi die maxi dress!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag, had nog wel andere sandaaltjes eigenlijk (zwarte).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorige week zondag maar misschien ook weer vanavond.
Wow... die jurk wilde ik serieus net gaan kopen...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan doe je dat toch echt fout met je all stars...quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee hoor, dan zijn je schoenen niet te groot, hooguit te smal. En soms zitten er achterlijk lange veters in. Mijn allstars houden ook veel over ook al veter ik ze hoog en passen ze goed. Is echt geen logica!
Nicequote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede outfit vind ik echt heel erg leuk!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:58 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Even ter verdediging, ik zou het woord 'ordinair' hier niet bij durven te gebruiken : ordinair is een kauwgomkauwende, Redbull-slurpende, hoogblonde, strakke driekwartspijkerbroek met wit shirtje van de CoolCat-dragende Privé-lezeres met teveel eyeliner en perma-foundation (bij voorkeur donkerder dan d'r huidskleur). En zo'n befhondje.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 20:29 schreef Ewelina het volgende:
Debster, je tweede outfit is echt heel erg leuk!
pumpkin, om eerlijk te zijn vind ik het open topje een beetje ordinair, en de combi met die rok vind ik niet kloppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |