Zonder riem vind ik 'm helemaal vormloos, maar dan is 'ie zo:quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:04 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind hem leuk! Alleen is hij zonder riem leuker denk ik.
Ja maar dan krijg ik een tegoedbon denk ik (bij sale artikelen bij de H&M?) en hij was maar 5 euro, dus leuk genoeg om te houden voor dat geld.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:13 schreef Ewelina het volgende:
Als je 't nu al niets vind, zou ik hem terugbrengen... Als ik een nieuw kledingstuk niet meteen aan wil trekken is het meestal een miskoop.
En toch ondanks hij nu geen vorm meer heeft vind ik hem zo leuker, misschien wat aankleding met een leuke ketting of wat ringen, voor die 5 euroquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonder riem vind ik 'm helemaal vormloos, maar dan is 'ie zo:
[ afbeelding ]
(Al lijkt het hier meer gevormd maar dat komt doordat ik zo sta met m'n armen..)
Ik lijk breedquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:26 schreef pumpkinsoup het volgende:
ik vind streepjes in de breedte niet zo geslaagd, je lijkt er nu echt een stuk breder door
Niet breed breed, maar wel een stuk breder jaquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lijk breed? Oke ik breng 'm terug.
Breathtaking en breedquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik lijk breed? Oke ik breng 'm terug.
Ik heb die ook, maar dan eentje die tot boven de knieen uitkomt. En hij is inderdaad alleen leuk met een riem/vestje/blazer anders ziet het er echt niet uit.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Net kocht, maar ik ben eigenlijk niet echt fan..
[ afbeelding ]
Ja hallo, lees even goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Breathtaking en breedIk vind hem absoluut niet breed makend.
Leuke zomerjurkje, mits 70 cm korterquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zonder riem vind ik 'm helemaal vormloos, maar dan is 'ie zo:
[ afbeelding ]
(Al lijkt het hier meer gevormd maar dat komt doordat ik zo sta met m'n armen..)
Lange jurken zijn hip deze zomerquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leuke zomerjurkje, mits 70 cm korter
Spreek even namens jezelfquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
De mannen denken er anders over, sorry
Wel een riem, maar een smallere, deze is bijna breder dan de strepen op je jurk. Niet terugbrengen, ben wel fanquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
Net kocht, maar ik ben eigenlijk niet echt fan..
[ afbeelding ]
Dit. Ik heb 'm in het zwart, en draag 'm met een dunne, bruine leren riem. En dan valt ie echt heel mooi (en slank!). Ik draag er daarnaast een spijkerjasje op, etno slippertjes eronder en een van m'n gare 'kijk mijn leuke kleurtjes'-kettingen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 21:36 schreef OnnoQuist het volgende:
[..]
Wel een riem, maar een smallere, deze is bijna breder dan de strepen op je jurk. Niet terugbrengen, ben wel fan
Jurkje Topshop, schoenen Mango.quote:Op woensdag 30 juni 2010 16:05 schreef P.F het volgende:
Marouska, je jurkje en schoenen uit de OP zijn van de zara toch?
Leuk trouwens!quote:Op zondag 27 juni 2010 14:46 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]
rechts, mijn zus is links.
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:45 schreef stijn_ het volgende:
Ik vind hem wel wat lang, knip er gewoon een stuk af!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |