Grappig, want hij is wel minder bloot. Ik denk alleen wel dat hij meer aansluit bij het traditionele beeld wat men van sexy zijn heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ik maakte overigens een grapje hoor Ewelinamaar ik vind jouw outfit wel een stuk sexier dan die van pumpkin, niet dat daar iets mis mee is.
Ik vind 'm niet sexier, dat rokje is niet sexy te noemen en dat shirtje heeft wel iets spannends maar verder laat het nou niet echt veel vormen zien of wat dan ook. Ik zou het meer casual voor een warme dag noemen!quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die van pumpkin is sexier hoor, laat meer aan verbeelding over
Komt omdat Pumpkin niet zoveel vormen heeft en dat doorschijnende geeft het effect dat je iets ziet wat je eigenlijk niet 'mag' zien omdat het toch gesluierd is, maar niet helemaal. Bij Ewelina is het in 'in your face boobies' en dat is meestal stukken minder spannend.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet sexier, dat rokje is niet sexy te noemen en dat shirtje heeft wel iets spannends maar verder laat het nou niet echt veel vormen zien of wat dan ook. Ik zou het meer casual voor een warme dag noemen!
Dat van Ewelina daarentegen laat boobies zien, is veel meer 'figure hugging' en sowieso niet casual.
Ik kan je verzekeren dat als ik de outfit van pumpkin aandoe, het nog veel meer in your face isquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Komt omdat Pumpkin niet zoveel vormen heeft en dat doorschijnende geeft het effect dat je iets ziet wat je eigenlijk niet 'mag' zien omdat het toch gesluierd is, maar niet helemaal. Bij Ewelina is het in 'in your face boobies' en dat is meestal stukken minder spannend.
Verder subjectief enzo.
Zou mij ook niet staan.. te veel heup voor & te weinig tiet, in verhouding tot.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat als ik de outfit van pumpkin aandoe, het nog veel meer in your face isLos daarvan staat het me ook gewoon niet.
Mooie kleurtjes. Ik zal je even te hulp schieten en je post hier quoten, scheelt toch weer scrollen en klikken:quote:Op zaterdag 3 juli 2010 22:14 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
In dit topic wel.Foto met blauw vest.
Rode skinny jeans. Waar te koop?
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 21:08 schreef Fusionfreak het volgende:
Hier dan een foto waar ik die rode H&M skinny jeans aanheb, net voor 5 minuten terug genomen met een camera met zelfontspanner. De skinnybroek zit perfect, is alleen 5 cm te kort aan de onderkant.
[ afbeelding ]
Lang en skinny is toch aantrekkelijk, ja toch!
Bedankt wikwakkaquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes. Ik zal je even te hulp schieten en je post hier quoten, scheelt toch weer scrollen en klikken:
[..]
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Dan doe je dat toch echt fout met je all stars...
[..]
Nice
Op het eerste gezicht vond ik dit een van de betere outfits die ik in dit topic gezien heb, maar als ik langer kijk heb ik inderdaad het idee dat er iets niet klopt.quote:
coolstorybro.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:09 schreef electronique het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht vond ik dit een van de betere outfits die ik in dit topic gezien heb, maar als ik langer kijk heb ik inderdaad het idee dat er iets niet klopt.
Ik had het misschien gecombineerd met een jeansshortje, al zou dat misschien, waar mensen het eerder over hadden, het wat ordinairder (is dat een woord?) maken
altijd welkom, opbouwend commentaar...post dan nietsquote:
Jupz, het is een wijde boxer eigenlijkquote:Op zondag 4 juli 2010 22:53 schreef stef040 het volgende:
De combinatie van een vest met shorts is een beetje raar imo.
edit: wel goede schoenen!![]()
Dan kom ik morgen met een nog ergere combi; zo erg dat je er aan gewend aan zal rakenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:58 schreef electronique het volgende:
ik vind de kleuren ook niet echt bij elkaar matchen eerlijk gezegd
Ik vind die blauwe schoenen nog meevallen.quote:Op zondag 4 juli 2010 22:58 schreef electronique het volgende:
ik vind de kleuren ook niet echt bij elkaar matchen eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |