quote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Op hoeveel staat te teller ondertussen al?

Hihi ik las nootjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Valt mee dus.quote:

Ga je me daar nu pas op terechtwijzen?quote:

Oke.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga je me daar nu pas op terechtwijzen?. Man, ik doe niet anders. Maar hey, bij mij is het in elk geval niet op gebakken lucht gebaseerd, want zoals ik al zei:
Ik bén ook beter.

quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ga je me daar nu pas op terechtwijzen?. Man, ik doe niet anders. Maar hey, bij mij is het in elk geval niet op gebakken lucht gebaseerd, want zoals ik al zei:
Ik bén ook beter.

quote:

Eerst bewijs zien dan pas geloof ik het en kom graag ook als het even kan met wat concreetsquote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik bén ook beter.

Idd.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:
Mensen die over Chowi oordelen zonder der tieten te hebben gezien.

Gelukkig val ik ook op persoonlijkheid, en hoef ik haar tieten dus niet eens meer te zien.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:

quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig val ik ook op persoonlijkheid, en hoef ik haar tieten dus niet eens meer te zien.Maakt toch geen verschil.

quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef Myraela het volgende:

Ik zou niet weten waarom ik het feit dat ik op een voetstuk sta moet bewijzen aan lowlifers zoals jij.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Eerst bewijs zien dan pas geloof ik het en kom graag ook als het even kan met wat concreets

Joah. Wat moet je met een ontzettend knap meisje als ze een kutpersoonlijkheid heeft?quote:

Omdat het voor mij nog geen feit isquote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik het feit dat ik op een voetstuk sta moet bewijzen aan lowlifers zoals jij.

Gelukkig heb ik ook een hele mooie persoonlijkheid. Want ik doe het namelijk op een doordachte manier: ik verspil mijn aardigheid niet aan mensen die het niet verdienen, zodat ik meer over heb voor mensen die het wel verdienen.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig val ik ook op persoonlijkheid, en hoef ik haar tieten dus niet eens meer te zien.Maakt toch geen verschil.

quote:Op zondag 27 juni 2010 00:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Joah. Wat moet je met een ontzettend knap meisje als ze een kutpersoonlijkheid heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |