bij mij bij de plus liggen ze gewoon (die ronde) en volgens mij heeft de turk hier beneden nog flespompoenen liggen.quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik ook wel lusten met dit weer. Maar waar haal jij pompoen in de zomer?
turk heeft idd van die flespompoenen zag ik van de week.quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:16 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bij mij bij de plus liggen ze gewoon (die ronde) en volgens mij heeft de turk hier beneden nog flespompoenen liggen.
Aardappelsoep. Is echt erg lekkerquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zoek een lekker soepje om straks te maken, maar ben de standaard tomaat-paprika variant wel een beetje zat.. Iemand tips?
Het grote soeptopic deel IIquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:33 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik zoek een lekker soepje om straks te maken, maar ben de standaard tomaat-paprika variant wel een beetje zat.. Iemand tips?
Hmm, dat topic is een beetje vastgelopen aan t eind van de winter.. Ik zoek wat lekker zomers, fris en niet al te dikquote:
heb net in de culsc een paprikagazpacho recept gepost, dat een idee?quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:40 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Hmm, dat topic is een beetje vastgelopen aan t eind van de winter.. Ik zoek wat lekker zomers, fris en niet al te dik
Maar ik zal zelf nog eens even goed op zoek gaan.
Ik heb een irrationele angst voor gazpacho, maar dat komt denk ik doordat ik een hekel heb aan rauwe tomaat. Maar paprika zou best eens lekker kunnen zijnquote:Op donderdag 1 juli 2010 15:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heb net in de culsc een paprikagazpacho recept gepost, dat een idee?
en idd is ie een beetje vastgelopen, snel eens nieuw leven inblazen
Die onderste ziet eruit alsof hij wel wat saus nodig heeft, of is het niet zo droog als het lijkt?quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:22 schreef Redcoon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Broodje babi ketjap en broodje kip kerrie bij de Indo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |