Wow, dat klinkt verrukkelijk, mellow!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb vanmorgen heerlijk uitgebreid ontbeten op het terras in de stad: broodjes, ei, kaas, tomaat, parmaham, notenvruchtenbrood met boter, turkse yoghurt met cruesli, fruit, verse jus en een cappuccino.
Nu toast met bosduifpaté (gisteren uit eten geweest en doggybag meegenomen)
De lamsrack van gisteren is verplaatst naar vanavond
ja heel af en toe ontbijt ik bij die tent, heerlijk decadent tussen alle snobistische bakfietsmoedersquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt verrukkelijk, mellow!
Dat zijn lekkere appels.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:40 schreef Mixende_match het volgende:
mmm klink allemaal heerlijk!
ik eet vanavond ordinair patatjes haha.
zit nu nog eventjes gezond aan een pink lady appel
heerlijk toch als je jezelf die luxe zo af en toe toestaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja heel af en toe ontbijt ik bij die tent, heerlijk decadent tussen alle snobistische bakfietsmoedersZe hebben echt goede ontbijtjes en de allerlekkerste koffie
Inderdaad. Heb toch maar gegrilde kip gegeten en salade.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:23 schreef Windigo het volgende:
Geen zin in zware maaltijden momenteel.
Oeh, dat zou ik ook wel lusten met dit weer. Maar waar haal jij pompoen in de zomer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
At een geroosterde pompoensalade, met rode ui, knof, rode wijnazijn, pijnboompitjes, verse munt en rucola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |