quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:02 schreef n0a het volgende:
Late sushi lunch gehad. Vanavond misschien nog een Chinees broodje.
Haha jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Whehe Enfermera, iedereen zit dat te lezen met een gekantelt hoofd
Wij hadden op het terras: Liters bier, biefstuk 350 gram, schaal patat, oliehoorn mayo en curry, salade, champignons, spekje en uien...
Heerlijk simpel maar erg lekker klaargemaakt en dat is toch alles waard
Goeie staafmixer doet dat beter dan een keukenmachine, en bovendien heb je dan alleen een staafmixer even af te spoelen ipv een keukenmachine schoon te maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:59 schreef computergirl het volgende:
ik had een soep gemaakt van beetje (afgekoelde)bouillon, waterkers, avocado, griekse yoghurt en lenteui. Daar na en paar uur in de koelkast goed koud laten worden.
Helaas deed mijn keukenmachine het na lange tijd van inactiviteit het niet meer, dus ik moest het pureren met een staafmixer doen.
hij staat niet voor niets al heel lang alleen maar ruimte in te nemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:06 schreef Pietverdriet het volgende:
Goeie staafmixer doet dat beter dan een keukenmachine
Dit. Helpt altijd wel goed tegen een zomerkater.quote:
Ooohquote:Op maandag 28 juni 2010 23:55 schreef ColdFeet het volgende:
Gevulde uienMet een prutje van ricotta, gedroogde tomaatjes, kappertjes, ansjovis en oregano geroosterd in de oven.
bros is krokant toch? een krokante eierkoek??quote:Op dinsdag 29 juni 2010 12:05 schreef maartjeh het volgende:
een brosse eierkoek met verse aardbeien, en een glas fernandez green punch.
hahaha, volgende keer maar bellen in de superquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:45 schreef Soempie het volgende:
De bedoeling is broodjes mozzarella, plakken tomaat en pesto.Alleen kwam m'n vriend net thuis zonder mozzarella en met cherrytomaten en pastasaus (smaak: pesto).
o jee. Net zoals wanneer je aan iemand vraagt om parmezaan te kopen ze dan met zo'n smerig zakkie aan komenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:45 schreef Soempie het volgende:
De bedoeling is broodjes mozzarella, plakken tomaat en pesto.Alleen kwam m'n vriend net thuis zonder mozzarella en met cherrytomaten en pastasaus (smaak: pesto).
boh, met deze temperaturen?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Zuurkool ovenschotel met gehakt, zuurkool, rookworst, ananas, aardappelen en een laag kaas
Was lekker! We hebben Turks/Arabische mezze gegeten. Oa Hummus, Tzatziki, Baba Ghanoush, Börek, Saffraankip met rozijnen, Köfte met tomaat yoghurtsaus, Merquezworstjes, Spinazie met yoghurtsaus en als toetje baklavaquote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:39 schreef Windigo het volgende:
Vanavond met mn vader (uit) eten. Ben benieuwd
Wow, dat klinkt verrukkelijk, mellow!quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:19 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb vanmorgen heerlijk uitgebreid ontbeten op het terras in de stad: broodjes, ei, kaas, tomaat, parmaham, notenvruchtenbrood met boter, turkse yoghurt met cruesli, fruit, verse jus en een cappuccino.
Nu toast met bosduifpaté (gisteren uit eten geweest en doggybag meegenomen)
De lamsrack van gisteren is verplaatst naar vanavond
ja heel af en toe ontbijt ik bij die tent, heerlijk decadent tussen alle snobistische bakfietsmoedersquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt verrukkelijk, mellow!
Dat zijn lekkere appels.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:40 schreef Mixende_match het volgende:
mmm klink allemaal heerlijk!
ik eet vanavond ordinair patatjes haha.
zit nu nog eventjes gezond aan een pink lady appel
heerlijk toch als je jezelf die luxe zo af en toe toestaatquote:Op woensdag 30 juni 2010 14:55 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja heel af en toe ontbijt ik bij die tent, heerlijk decadent tussen alle snobistische bakfietsmoedersZe hebben echt goede ontbijtjes en de allerlekkerste koffie
Inderdaad. Heb toch maar gegrilde kip gegeten en salade.quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:23 schreef Windigo het volgende:
Geen zin in zware maaltijden momenteel.
Oeh, dat zou ik ook wel lusten met dit weer. Maar waar haal jij pompoen in de zomer?quote:Op woensdag 30 juni 2010 18:11 schreef Zo-is-dat het volgende:
At een geroosterde pompoensalade, met rode ui, knof, rode wijnazijn, pijnboompitjes, verse munt en rucola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |