Ondanks dat het contrast een tikkie vaag is, is het een leuke fotoquote:Op zondag 15 augustus 2010 14:15 schreef rena het volgende:
David Beckham en zijn jongens.
[ afbeelding ]
Zou die leuke hond van hun zijn?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:00 schreef Haantjedevoorste het volgende:
[ afbeelding ]
Toby Maguire met kids.
En z'n 3 kindjes heb je gemist?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Roarrrrrrrr wat is David Beckham toch lekker....!!!!
Hihi, ik heb er wel kort naar gekeken hoorquote:Op zondag 15 augustus 2010 17:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En z'n 3 kindjes heb je gemist?![]()
![]()
Ja en volgens mij wordt David ook met de jaren nog lekkerder.Mannen krijgen al meer charme namate ze ouder worden, maar hij helemaal denk ik
Maar op wie lijkt de oudste, Brooklyn, dan? Ik herken er David echt niet inquote:
Ik ook niet, misschien lijkt ie op een opa of oma... vind Brooklyn een beetje een Engels hoofd hebben, in tegenstelling tot zijn ouders.quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar op wie lijkt de oudste, Brooklyn, dan? Ik herken er David echt niet in
Ja zoals iedereen hier altijd zegt, het prototype Engelse hooligan koppiequote:Op zondag 15 augustus 2010 18:02 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik ook niet, misschien lijkt ie op een opa of oma... vind Brooklyn een beetje een Engels hoofd hebben, in tegenstelling tot zijn ouders.
Damn, ben echt een spuitelf, ga maar naar bed toe denk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:46 schreef Little_Acorn het volgende:
[ afbeelding ]
Angel Iris lijkt op
[ afbeelding ]
van wat ik begrijp zijn ze net weer bijelkaar gekomenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Zijn Jamie Lynn en Babydaddy nou nog bij elkaar eigenlijk?
Ik dacht altijd dat zij qua uiterlijk de "frisse jonge Britney" was maar bij deze foto moest ik even nadenkenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 18:04 schreef sherezade het volgende:
wtf ! jamie lynn ziet eruit als begin 30![]()
Die zijn toch al veel te groot voor dat soort draagdingen!quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef kvd het volgende:
Lisa Marie Presley, man, Harper en Finley (geen idee wie wie vasthoudt)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ziet er meer Living la vida loca uit dan Vida.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:33 schreef kvd het volgende:
Matthew, Camila, Levi en Vida
[ afbeelding ]
Dochter Emilyquote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Weet je zeker dat die van Gloria Estefan haar dochter is en niet haar zoon?
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
Weet je zeker dat die van Gloria Estefan haar dochter is en niet haar zoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |