Het klinkt alsof je echt de verkeerde uit hebt gekozen.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:26 schreef melanie_x het volgende:
Mijn ex loopt dus bij de psychiater. Ik hoop voor hem dat hij ooit een normale relatie kan aangaan met iemand en dat hij dan trouw blijft. Ik heb in ons gesprek dinsdag duidelijk gemaakt dat ik er klaar mee ben.
Ik wil nu gewoon eindelijk eens verder. Punt erachter, streep eronder. Ik heb al het contact met hem verbroken en voor mij voelt het nu ook definitief. Het kan nu alleen maar beter worden..
Hmm, ik had/heb het anders precies andersomquote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:28 schreef mstr het volgende:
Nu vooral het hebben van een vriendin en op de lange termijn haar.
Er zitten bij jullie allebei nog frustraties in de weg die eerst weg moeten.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:09 schreef PipoKloon2 het volgende:
Ik raak er nu wel goed gestoord van. Vanochtend gebeld, gewoon over leuke dingen gehad en toen zei ze dat ze wel wou afspreken deze week omdat ze mij wel weer wou zien. Nou op een dag die ik in petto had aan het begin van deze week kon ze niet, dus ik belde haar nogmaals om te vragen of vanavond dan al een optie was. Werd ze mij partij chagrijnig dat dat niet kon en ze niet zo snel er al aan toe was. En dan nog zeggen dat ze mij niet aan een lijntje wil houden.
Begrijp mij niet verkeerd, ik laat niet met mij spelen, maar ik weet wel dat ik op dit moment zoiets heb van het kan nog goedkomen, en ik weet en merk aan alles dat zij dat gevoel ook heeft maar ja zolang zij niet mee werkt...
Gewoon nog een flinke tijd volhouden. Beperk het contact zoveel mogelijk, dat maakt het stukken makkelijker.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:31 schreef PipoKloon2 het volgende:
En dat is zo moeilijk. Ik gun haar het allerbeste en alle tijd en rust die ze nodig heeft, maar het moet niet ten koste gaan van mijzelf..
Dat heb ik dus ook. Ik wil weten of ze de volgende dag wat wilt doen, zij is diegene die zegt dat ze dat de volgende dag wel ziet. En dat botst in een relatie ook nog wel eens.quote:Op zondag 4 juli 2010 19:57 schreef Maharbal het volgende:
En ik ben enigszins een controlefreak: ik moet weten hoe iets gaat lopen, waarom 't gaat lopen, hoe lang 't zo gaat lopen, waar 't naartoe gaat. De machteloosheid ("tijd heelt de meeste wonden") vind ik één van de meest waardeloze aspecten van dit alles.
Ja verdomme. Ik heb het uitgemaakt, maar ik het het gevoel dat ik elk moment happig ja zou kunnen zeggen als zij besluit dat ze er weer zin in heeft. Dan word ik serieus pissed op mezelf als ik zo denk.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:05 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik wil weten of ze de volgende dag wat wilt doen, zij is diegene die zegt dat ze dat de volgende dag wel ziet. En dat botst in een relatie ook nog wel eens.
Ik heb soms ook iemand nodig die me met dingen confronteert en even duidelijk zegt dat je niet altijd alles van tevoren moet weten. Die me gewoon weer even op 2 benen zet.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:10 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja verdomme. Ik heb het uitgemaakt, maar ik het het gevoel dat ik elk moment happig ja zou kunnen zeggen als zij besluit dat ze er weer zin in heeft. Dan word ik serieus pissed op mezelf als ik zo denk.
IK wil weer de controle over mijn denken en in mindere mate doen (dat heb je meestal wel namelijk).
Mja, op dit moment heb ik iemand nodig die mij er denk ik de hele tijd mee confronteert. Misschien heb ik haar daarom wel (onbewust) gesmst. Misschien moet ik van haar horen: "het is definitief".
Zonet werd ik overigens zo intens verdrietig, dat 't bijna omsloeg in woede. Dat was wel even iets nieuws.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do I need to say more?![]()
quote:Op zondag 4 juli 2010 20:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik heb soms ook iemand nodig die me met dingen confronteert en even duidelijk zegt dat je niet altijd alles van tevoren moet weten. Die me gewoon weer even op 2 benen zet.
En ik heb wel vaker last met het op orde houden van m'n gevoelens en gedachten. Er zitten soms dagen tussen dat ze van A naar G naar Z naar B schieten.
En die woede, tsja... Die ken ik:Dat van A naar G naar Z naar B is inderdaad herkenbaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do I need to say more?
Nja, en die woede...ik werd onder de douche gewoon zo intens verdrietig dat 't dus gewoon een beetje omsloeg in woede, maar dan in de zin van woede om de onmacht. Woede omdat ik mezelf niet onder controle kon houden.
De laatste tijd ga ik dus wel gewoon met vrienden op stap, maar het valt me op dat ik sneller reageer op provocerende mensen en dus zelf ook aardig provocerend te werk ga. Vroeger was ik de rust zelve en probeerde ik alles te sussen, maar het ziet er naar uit dat het provoceren en af en toe bijna moedwillig ruzie opzoeken met mensen die al aan het provoceren zijn mijn uitlaatklep is. Ik weet niet hoe blij ik daar mee moet zijn, maar ik moet er wel meer om denken. Kreeg gister al van een vriend te horen dat ik de laatste tijd langere teentjes heb.
Heel vervelend die drukte in je kop, terwijl je vaak niet eens weet waar je aan denkt of waar het precies vandaan komt.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:37 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat van A naar G naar Z naar B is inderdaad herkenbaar.
Nja, en die woede...ik werd onder de douche gewoon zo intens verdrietig dat 't dus gewoon een beetje omsloeg in woede, maar dan in de zin van woede om de onmacht. Woede omdat ik mezelf niet onder controle kon houden.
De laatste tijd ga ik dus wel gewoon met vrienden op stap, maar het valt me op dat ik sneller reageer op provocerende mensen en dus zelf ook aardig provocerend te werk ga. Vroeger was ik de rust zelve en probeerde ik alles te sussen, maar het ziet er naar uit dat het provoceren en af en toe bijna moedwillig ruzie opzoeken met mensen die al aan het provoceren zijn mijn uitlaatklep is. Ik weet niet hoe blij ik daar mee moet zijn, maar ik moet er wel meer om denken. Kreeg gister al van een vriend te horen dat ik de laatste tijd langere teentjes heb.
Reboundquote:Op zondag 4 juli 2010 21:39 schreef Vengeance1 het volgende:
Tja, en altijd maar beweren dat ze voor altijd bij me wilde zijn en pats boem.. in 1 x met een ander. Nu smst ze me dat ze in die tijd niet met een ander bezig was en zeker afgelopen zaterdag in 1 x verliefd werd op hem.
Hoe diep kun je je vergissen in mensen. Zo voelt het echt alsof de 1,5 jaar niets voor haar waard waren.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:29 schreef Vengeance1 het volgende:
Ze vond het zo beter en ik kreeg wel 100 verschillende verhalen om mijn oren gegooid, "ik zie ons niet meer samen", "ik ben in de war", "ik kan jou niet gelukkig maken". Mijn gevoel zei steeds dat er iets was met die andere jongen. Ze zei zelfs met jaa jij hebt mij het meest gelukkig gemaakt en niemand kan aan jou tippen etc. Ik heb de maandag/dinsdag en woensdag urenlang met haar gebeld en alles geprobeerd. Ben echt diep door het stof gegaan om er weer wat van te maken. Maar tevergeefs.
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:29 schreef Vengeance1 het volgende:
Toen vroeg ze aan me of ik al met iemand anders had gezoend en toen ik "ja" zei om te checken verbleekte ze haast en bleef ze maar vragen of het echt zo was en dat ik het moest zweren etc.. Nadertijd zei ik wel dat t niet zo was. Maarja ze moest weer een aantal keren huilen omdat ze zei dat ze verward was en het allemaal zo moeilijk is. We hebben toen afscheid genomen en zondag belde ik haar nog even. Ze nam niet op en savonds belde ze me terug. Even gepraat en ze zei zelfs nog van "jaa ik wou dat je kon zien hoe bruin ik ben". In dezelfde week probeerde ze me maandag te bellen voor een bullshit reden en woensdag werd ze boos waarom ik haar niet op hyves wilde.. kort uitgelegd en daarna kreeg ik een sms met "ja doe eens rustig, waar maak ik me ook druk over en ik ben nu gelukkig en tot nooit". Niets op teruggestuurd mjaa. Donderdag een smsje dat ik jarig was en dat was t wel. Tot ik nu weer op haar hyves keek en zag dat ze een berichtje naar die jongen had gestuurd van "lekkerding en vind je lief met hartje".
Jeetje Lips...quote:Op maandag 5 juli 2010 10:02 schreef Lips het volgende:
Pff, eerste 'werkdag' dat hij weg is. Geen brood voor hem smeren, niet de hele dag toeleven naar half 6.
Hij komt gewoon niet meer thuis...
Ik wil zo graag sterk zijn, mijn huis op gaan ruimen / poetsen, doorgaan, mezelf goed vertroetelen maar het gaat gewoon niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |