Ja, ik doe ook echt dwaze dingen als ik eenmaal boos ben. Laatst met 110 door een verkeerslicht geknald met het idee van: Dat haal ik nog wel (je mag daar 70), maar ik ging met 110 dwars door donkeroranje.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Lallend het volgende:
[..]
Dit herken ik maar al te goed van een oude maat van me. Die was echt heel moeilijk kwaad te krijgen maar heb 2x zelf meegemaakt dat hij ECHT kwaad werd... nou ik zeg je dat we met 5 man moeite hadden hem tegen te houden en ik wil niet weten wat hij had gedaan als we dit niet deden... Voor dat soort mensen moet je des te meer vrezen... maar goed, we gaan iets TE offtopic imho
OT: ik voel me best wel goed de laatste tijd, lekker bezig met een kleurtje door de zon kweken, lekker wat trainen en afvallen (gaat best goed en een aardig goede BMI nu) ook nieuwe kleding kopen enzo is ook erg goed. Maar het contact met m'n ex moet ik nu maar afwachten wat dit gaat brengen. Zodra er weer drama komt kap ik er mee. Lijkt mij een goede grens om mezelf niet weer in de weg te gaan lopen.
Het is mijn ex, van een jaar geleden. Laatste tijd gaat het weer érg goed en zijn weer zo goed als bij elkaar, vandaar bijna-vriendin. En ook daarom gaan we dus waarschijnlijk een weekje weg.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:07 schreef Lallend het volgende:
Wat bedoel je met bijna vriendin dan, snap die situatie van jou niet? Jullie zijn nog bij elkaar maar het staat op ERG losse schroeven? Ook dat samen op vakantie gaan snap ik ook niet... Dan ga je toch niet echt meer ontspannen weg lijkt mij???
Tja ik heb geen behoefte om te vertellen waar ik sta mbt. drama ofzo omdat het toch maar weer het onderwerp omhoog brengt en heb daar al geen zin in. Zie wel waar het uit komt maar lijkt mij niet meer dan logisch dat ik verwacht dat zij er ook energie in steekt en dat het van 2 kanten moet komen. Dit moet ik niet nog eens aan haar duidelijk gaan maken en mag verwachten dat ze dit uit zichzelf wel snapt... Ik werd wel weer wat nerveus toen ik haar eerste mailtje weer moest lezen en voelde mij erg vreemd.. Maar verder heb ik er geen slechte gevoelens bij maar het voelt wel wat dubbel.
Snap dat het de ogen kan openen maar dit heb ik in het verleden al zoveel gedaan en verwacht van haar dat ze ook op beide benen moet staan als ze hier expliciet voor heeft gekozen.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:10 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is mijn ex, van een jaar geleden. Laatste tijd gaat het weer érg goed en zijn weer zo goed als bij elkaar, vandaar bijna-vriendin. En ook daarom gaan we dus waarschijnlijk een weekje weg.
Sommige mensen hebben niet door dat zij heel weinig geven en vooral veel nemen. Dan kan het wel eens helpen om er wat van te zeggen en soms opent dat hun ogen.
Dat het dubbel voelt betekend in mijn ogen dat nog niet alles vergeten en vergeven is... Dus ik weet niet of je bezig bent om samen weer iets nieuws op te bouwen? Of juist aan het afbouwen?
Okee, het is goed om te lezen dat het de goede kant op gaat. Waar het schip strandt weet niemand, dat zie je vanzelf...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef Lallend het volgende:
[..]
Snap dat het de ogen kan openen maar dit heb ik in het verleden al zoveel gedaan en verwacht van haar dat ze ook op beide benen moet staan als ze hier expliciet voor heeft gekozen.
En het klopt dat nog niet alles vergeten en vergeven is, maar ik denk dat dit ook erg lang zo zal blijven vanuit mijn kant maar heb er wel vrede mee dat ik dit met mij mee draag. Vergeten zal ik het uiteindelijk wel denk ik maar vergeven zal ik vanuit haar kant echt nog een serieus grote reden moeten krijgen voordat ik dit daadwerkelijk doe. Ik denk dat ik wel weer iets aan het opbouwen ben naast het afbouwen wat naar mijn gevoel toch al wel bijna voltooid is (het afbouwen). Ik kom steeds meer en meer in mijn element zonder haar en dit voelt erg goed.
Het lezen van het mailtje was gewoon ff iffy maar bij het korte chatten, nadat ik had gevraagd of dit kon ipv een mailtje omdat het wat makkelijker communiceren is, had ik hier helemaal geen last meer van en was ik gewoon 100% mijzelf. Dit voelde wel erg goed, maar visueel contact wil ik voor de zekerheid nog even uitstellen en vanuit haar kant staan we op dezelfde voet dus geen conflicterende belangen! Ik ben benieuwd en zal hier in de toekomst echt wel blijven posten waar het staat.
Dit dus, maar probeer er wel optimaal misbruik van te maken, heb je tenminste nog een neukertjequote:Op vrijdag 2 juli 2010 11:20 schreef goofy_goober het volgende:
Moet je ervoor zorgen dat je haar voor bent.
wat wil je dan voor een vriendin? Iemand die je kont achterna loopt en je schoothondje is? Ja sorry, maar vind zelf zulke 'nadelen' echt stom gelul en stoerdoenerij.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 10:58 schreef Cyaa het volgende:
Ik zie m'n ex bijna dagelijks, we spreken vaak af. Ook blijft ze vaak slapen, en dan hebben we seks. Ze zegt dat ze niet zonder me kan, maar ook geen relatie wil. En ik weet eigenlijk ook niet wat ik wil. Ik denk dat ik haar terug wil, maar aan de andere kant, nu heb ik alleen de voordelen, seks, een goede vriendin, en niet de nadelen: gezeik aan je kop, boze vriendin als je dronken thuis komt, geen vriendin meer die er op staat mee te gaan als je een biertje met maten gaat drinken. Ik ben alleen bang voor de klap die zal komen als zij iemand anders heeft.
Het zijn dingen die voor kunnen komen als je een relatie hebt. En je kunt je daar ook wel is aan ergeren. En nu hoef ik me daar niet meer aan te ergeren.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:21 schreef Apotheose het volgende:
ik was even aan het lurken en wou toch ff reageren...
[..]
wat wil je dan voor een vriendin? Iemand die je kont achterna loopt en je schoothondje is? Ja sorry, maar vind zelf zulke 'nadelen' echt stom gelul en stoerdoenerij.
ja tuurlijk.. maar dan kun je beter gewoon helemaal geen relatie beginnen want dan hoef je je nergens meer aan te ergeren. Kun je toch wel door blijven gaan?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:53 schreef Cyaa het volgende:
[..]
Het zijn dingen die voor kunnen komen als je een relatie hebt. En je kunt je daar ook wel is aan ergeren. En nu hoef ik me daar niet meer aan te ergeren.
Er komt toch altijd wel een moment van ergernis tijdens een relatie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:59 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja tuurlijk.. maar dan kun je beter gewoon helemaal geen relatie beginnen want dan hoef je je nergens meer aan te ergeren. Kun je toch wel door blijven gaan?
idd. Hoeft niet meteen een nadeel te zijn. Tis menselijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Er komt toch altijd wel een moment van ergernis tijdens een relatie.
Ik vind het juist altijd iets uitdagend, een soort van stap die je moet nemen om samen verder in je relatie te groeien. Als je bij de pakken neer gaat zitten, zit er ook geen toekomst in de relatie.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:54 schreef Apotheose het volgende:
[..]
idd. Hoeft niet meteen een nadeel te zijn. Tis menselijk.
Niet op gaan zitten wachten maar je eigen plan trekken, want met wachten schiet je er geen fuck mee op.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 18:07 schreef PipoKloon2 het volgende:
Oke, ik moet ook maar even iets posten hier, niet omdat ik haar persé wil vergeten, maar omdat ik niet weet wat ik ermee aan moet.
Het is uit, een week nu, na praktisch één jaar relatie. Het uitmaken gebeurde door haar, maar ze is er alles behalve gelukkig mee, dat merk ik aan alles en ze zegt zelf ook dat ze niet weet wat ze eigenlijk wil. Waarom het precies uit is, kan ik hier niet vertellen maar er speelt ontzettend veel waar ze aan moet werken en waardoor ik even op het tweede plan beland en ze wil mij niet aan een lijntje houden waardoor een pauze voor haar geen optie is.
Over anderhalve week hebben we weer afgesproken om te praten, maar k hoop niet dat het definitief over is. Wat zij wil weet ze zelf ook niet, wat het voor mij niet makkelijker maakt. De komende anderhalve week hebben wij even geen contact met elkaar, omdat we elkaar rust willen geven, maar ik ben bang dat dit uitdraait op definitief over en uit.
Ik twijfel nu bij mezelf, mis ik haar of het hebben van een vriendin? Ik weet het echt niet..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |